Головна сторінка

Daihatsu Tanto

Роки випуску: 2003 - 2007

Ринок: Японія

В кінці 2003 року компанія Daihatsu вийшла на ринок з новим малим пасажирським універсалом типу "мінівен", який отримав назву Daihatsu Tanto. Назва машини походить від італійського слова "tanto", що означає "багато". Як всім відомо, до цього все малолітражні універсали своїм зовнішнім виглядом так чи інакше були схожі на представників одного з трьох автомобільних сімейств: Honda Life, Suzuki Wagon R і Daihatsu Move. 

Вихід у світ нової моделі Daihatsu Tanto дозволив ряду експертів зробити висновок про те, що з’явився ще один напрям у розвитку малого мінівена. Разом з тим вони вважають, що в цій машині знайшов своє втілення абсолютно новий погляд на те, в який бік має бути трансформований в цілому сучасний малолітражний автомобіль. Мова, звичайно, йде про своєрідний дизайні цієї машини, який раніше для компанії Daihatsu був характерний. Якщо в двох словах, то можна висловитися так: до цього такий, можна сказати, "міський" стиль вибирали для своїх машин тільки компанії Honda і Mitsubishi, причому робили це з успіхом. Цього разу цей же шлях обрали і дизайнери компанії Daihatsu. До числа практичних переваг цієї машини можна віднести ту обставину, що, незважаючи на своє "малолітражне" походження машина характеризується досить великим межосних відстанню - 2440 мм. Завдяки цьому корисна довжина салону виявилася рівною 2 метрам, що знаходиться на рівні салону седана середнього класу. Днище кузова знаходиться на невеликій відстані від поверхні дороги, що значно полегшує посадку і висадку пасажирів, в тому числі і дітей. 

Навколо водійського сидіння є велика кількість різних ніш і шухлядок для зберігання дрібних речей, обладнання салону також ретельно продумано. Автомобіль оснащується 3-циліндровим двигуном. Причому, мотор може бути як простим, так і турбо. У модельному ряду передбачені модифікації RS (з великою кількістю аеродинамічних деталей кузова), і модель на повному приводі. Майже на всі різновиди машини ставиться 4-ступінчаста автоматична коробка передач за винятком повнопривідної версії з простим (НЕ турбо) двигуном, яка оснащується 3-ступінчастим "автоматом". (Жовтень 2003).