Головна сторінка

Datsun on-DO

Роки випуску: 2014 - т.ч.

Ринок: Україна

У 2013 році відроджена компанія Datsun почала випуск автомобілів Nissan. Через рік в рамках співробітництва Nissan і & laquo; АвтоВАЗ" стартував випуск нової моделі - седана Datsun on-DO, створеного на базі Lada Granta. Автомобіль набагато виграє в порівнянні з оригіналом. Істотно був перероблений дизайн - седан Datsun on-DO отримав абсолютно нову передню частину: стильні передні фари, краще підкреслені в дизайні передні протитуманні фари. Нова решітка радіатора і передній бампер повністю перетворюють авто. Змінилося і оформлення задньої частини авто, зокрема фар і багажника.

Інженери посилили задні лонжерони і каркас кузова, в зв’язку з чим збільшився задній звис і загальна довжина автомобіля. Автомобіль має в довжину 4337 мм. Його ширина - 1700 мм, а висота - 1500 мм. Колісна база - 2476 мм. З урахуванням російських доріг велику увагу приділили прохідності автомобіля, збільшивши до 174 мм дорожній просвіт. Навіть при повному завантаженні він залишається значним. На оригінальній Грант кліренс всього 160 мм. Збільшився на новому седані і обсяг багажника. Його місткість зросла до рекордних 530 літрів. Салон можна трансформувати, склавши задні сидіння.

Однак своїм покупцям седан Datsun on-DO може запропонувати на вибір тільки два варіанти восьмиклапанним бензинових моторів об’ємом 1,6 л: 82 к.с. або 87 к.с. Найпотужніші двигуни з лінійки Лада Гранта залишилися в новій моделі незатребуваними. Зате на Datsun з’явилися натяжители ременя генератора, завдяки чому втричі в порівнянні з Lada Granta збільшена гарантія на машину (100 000 км пробігу проти 30 000).

Всі мотори, що встановлюються на седан Датсун он-ДО, відповідають екологічному стандарту Євро-4. Витрата палива в міському циклі: 9,0 - 9,7 літрів, на трасі: 5,8 - 6,1. Обсяг паливного бака - 50 літрів.

На відміну від Гранти, що стала першим ВАЗівських автомобілем з коробкою автомат, при створенні Datsun розробники повернулися до п’ятиступінчастою механіці, яка оснащена виделками перемикання Schaeffler і тросовим приводом Atsumitec. Седан здатний розганятися до 173 км / год, набираючи сотню з місця за 12,2 секунди.

Всі модифікації седана передньопривідні. Не стали змінювати і ходову частину, залишивши дискові гальма попереду і барабанні ззаду. Але в них були внесені зміни, що торкнулися педального вузла, колодок, вакуумного підсилювача. Підвіска також залишилася колишньою, але була істотно перенастроєна. Передня підвіска - незалежна, ззаду - напівзалежна торсіонна балка.

Седан Датсун он-ДО відрізняється поліпшеною шумоізоляцією, для чого були перероблені випускна система, коробка передач, корпуси зовнішніх дзеркал, які краще захищають від бризок бічні стекла. При налаштуванні шумоізоляції приділялася увага гучності звуку і ступеня його сприйняття.

Випускається седан Датсун он-ДО в трьох модифікаціях: бюджетної Access, Trust і люксової Dream. Версія Access включає електропідсилювач керма, галогенові фари, електропідігрів передніх сидінь, кріплення ISOFIX, водійську подушку безпеки і аудіосистему з чотирма динаміками. Помічниками водія є такі системи: антиблокувальна, розподілу гальмівного зусилля і допоміжна система гальмування. В якості опції доступні задній парктронік і бортовий комп’ютер.

Комплектація Trust відрізняється наявністю передніх протитуманних фар, електроприводу бічних дзеркал, обробки елементів салону хромом, передніх електросклопід’ємників, подушки безпеки переднього пасажира. Бортовий комп’ютер встановлюється на авто в базі.

Седан Datsun on-DO в люксової версії Dream додатково включає задні електросклопідйомники, клімат-контроль, систему hands free, системи навігації та мультимедіа, семидюймовий монітор і бічні подушки безпеки.