Головна сторінка

Dongfeng H30 Cross

Роки випуску: 2014 - 2018

Ринок: Україна

Китайська компанія DongFeng Motors відома активною співпрацею з Peugeot-Citroen, Mitsubishi, Honda, Nissan, результатом чого стала велика серія автомобілів різного призначення: легкових і комерційних. У 2014 році на російському ринку було представлено яскравий хетчбек H30 Cross, стилізований під сучасний компактний кросовер і підготовлений для руху по дорогах з різним типом покриття. Основою для нього послужив седан DFM S30, в свою чергу побудований на модернізованому шасі моделі C-класу Citroen ZX, виробництво якої в Європі завершилося в 1997 році. DFM H30 Cross відрізняє виразний спортивний дизайн і збільшений дорожній просвіт, ефектно поєднуються з позашляховими елементами оздоблення та захисту кузова. Російським покупцями H30 Cross пропонує бензинові мотори об’ємом 1,6 літра в поєднанні з механічною або автоматичною коробкою передач. З елементів екстер’єру Dongfeng H30 Cross в базовій комплектації Comfort (з механічною коробкою) пропонує фари зі світлодіодними ходовими вогнями, рейлінги на даху, бічні дзеркала заднього виду з електроприводом і повторювачами покажчиків повороту, передні і задні протитуманні фари, хромовані молдинги, легку тонування стекол, задній спойлер, легкосплавні колісні диски R16. У салоні - декоративні вставки під карбон, тканинна оббивка сидінь, рульова колонка з регулюванням по вильоту і нахилу, багатофункціональне рульове колесо з кнопками управління аудіо, оброблене шкірою і декоративною вставкою під дерево. До складу базової комплектації також входять бортовий комп’ютер, центральний замок з ДУ, електросклопідйомники, кондиціонер, аудіосистема MР3 / USB з 4 динаміками, мультимедійний центр з кольоровим touch-screen дисплеєм 6,5". У комплектацію Luxury (з автоматичною коробкою передач) входять: підігрів бічних дзеркал, відсік для окулярів, круїз-контроль, аудіосистема з 6 динаміками, камера заднього виду, клімат-контроль, люк в даху.

Під капотом H30 Cross знаходиться 1,6-літровий бензиновий, рядний, 4-циліндровий двигун з 16 клапанами і системою VVT. Він розвиває максимальну потужність 117 к.с. при 6000 об / хв, максимальний крутний момент 153 Нм - при 4000 об / хв. У базовій комплектації двигун працює в парі з 5-ступінчастою механічною КПП, а в більш дорогій версії - з 4-ступінчастою автоматичною КПП AISIN 3-го покоління зі спортивним і зимовим режимами. Для машини з механічною трансмісією максимальна швидкість становить 183 км/год, на розгін до 100 км / год буде потрібно 11 секунд, середня витрата палива - 6,9 л / 100 км. У парі з "автоматом" максимальна швидкість - 180 км/год, розгін до "сотні" - за 12,5 секунд, середня витрата бензину - 7,4 л / 100 км. Обсяг паливного бака - 51 л.

Так само як седан Dongfeng S30, "позашляховий" хетчбек H30 Cross має незалежну передню підвіску McPherson зі стабілізатором поперечної стійкості і задню напівнезалежну торсионную з поздовжніми важелями. Збільшений дорожній просвіт 175 мм і позашляхові налаштування підвіски забезпечують оптимальні ходові якості як на швидкісній магістралі, так і при русі по заміських ґрунтових дорогах. Довжина кузова - 4351 мм, ширина - 1760 мм, висота - 1528 мм. На відміну від седана, хетчбек має колеса збільшеної розмірності - 205/50 R16, з повнорозмірним запасним колесом в багажнику. Колісна база складає ті ж 2610 мм. Мінімальний радіус розвороту автомобіля - 5,26 м. Багажне відділення H30 Cross має мінімальний обсяг 417 літрів, за рахунок трансформації салону (задні сидіння складаються в пропорції 60/40) багажник збільшується до 1137 літрів.

В склад систем, що підвищують безпеку Dongfeng H30 Cross, входять електропідсилювач рульового управління (EPS), 4-канальна антиблокувальна гальмівна система (ABS + EBD) з дисковими гальмами всіх коліс (передні вентильовані / задні вентильовані). Крім того, тут є 4 подушки безпеки для водія і переднього пасажира (2 передні і 2 бічні), ремені з преднатяжителями, дитячі замки в дверях, кріплення дитячих крісел, задній парктронік, система ударних датчиків для розблокування дверей і відключення системи подачі палива, рульова колонка з запрограмованими зонами деформації. Конструкція кузова передбачає наявність запрограмованих зон деформації силових елементів і протиударних балок по периметру для максимально можливого захисту пасажирів від фронтальних і бічних ударів.