Головна сторінка

Dongfeng S30

Роки випуску: 2014 - 2017

Ринок: Україна

Китайська компанія DongFeng Motors відома активною співпрацею з Peugeot-Citroen, Mitsubishi, Honda, Nissan і іншими виробниками, результатом чого стала велика серія автомобілів різного призначення: легкових і комерційних. У 2014 році одночасно з "позашляховим" хетчбеком Dongfeng H30 Cross на російському ринку був представлений седан DFM S30. Основою для обох машин послужило модернізоване шасі моделі C-класу Citroen ZX, виробництво якої в Європі завершилося в 1997 році, а в Китаї дана модель випускалася в 1994-2009 роках. Седан Dongfeng S30 відрізняє цілком сучасний зовнішній вигляд з динамічним профілем і виразною передньою частиною (сучасний дизайн фар, бампер, хромована решітка радіатора). Інтер’єр відрізняють приємний внутрішній дизайн, оригінальна передня панель з хвилеподібними вигинами і козирком інформаційного дисплея над центральною консоллю, якісна обробка салону, а також хороша комплектація і доступні ціни. Російським покупцям S30 пропонує бензинові мотори об’ємом 1,6 літра в поєднанні з механічною або автоматичною коробкою передач. З елементів екстер’єру Dongfeng S30 в базовій комплектації Comfort (з механічною коробкою) має фари зі світлодіодними ходовими вогнями, бічні дзеркала заднього виду з електроприводом і повторювачами покажчиків повороту, задні світлодіодні ходові вогні, сталеві колісні диски R15. У салоні - регульована по висоті і вильоту рульова колонка, сидіння з тканинною оббивкою, якісний декор обробки. До складу базової комплектації також входять бортовий комп’ютер, центральний замок з ДУ, електросклопідйомники, кондиціонер, аудіосистема MР3 / USB з 4 динаміками, мультимедійний центр з кольоровим touch-screen дисплеєм 6,5 ". У комплектацію Luxury (з автоматичною коробкою передач) входять: підігрів бічних дзеркал, відсік для окулярів, круїз-контроль, клімат-контроль, люк у даху, аудіосистема з 6 динаміками, камера заднього виду.

Під капотом седана DFM S30 знаходиться 1,6-літровий бензиновий, рядний, 4-циліндровий двигун з 16 клапанами і системою VVT. Він розвиває максима льну потужність 117 к.с. при 6000 об / хв, максимальний крутний момент 153 Нм - при 4000 об / хв. У базовій комплектації двигун працює в парі з 5-ступінчастою механічною КПП, а в більш дорогій версії - з 4-ступінчастою автоматичною КПП AISIN 3-го покоління зі спортивним і зимовим режимами. Для машини з механічною трансмісією максимальна швидкість становить 183 км/год, на розгін до 100 км / год буде потрібно 11 секунд, середня витрата палива - 6,9 л / 100 км. У парі з "автоматом" максимальна швидкість - 180 км/год, розгін до "сотні" - за 12,5 секунд, середня витрата бензину - 7,4 л / 100 км. Обсяг паливного бака - 51 л.

Створений на одній базі з хетчбеком Dongfeng H30 Cross, седан Dongfeng S30 має передній привід, незалежну передню підвіску McPherson і задню напівнезалежну торсионную з поздовжніми важелями. Заявлений дорожній просвіт 150 мм цілком достатній для впевненої експлуатації по дорогах з будь-яким типом покриття. Налаштування підвіски забезпечують оптимальні ходові якості як на швидкісній магістралі, так і при русі по дачних напрямках. Довжина кузова - 4526 мм, ширина - 1740 мм, висота - 1465 мм. Седан оснащений колісними дисками 195/60 R15, з повнорозмірним запасним колесом в багажнику. Колісна база - 2610 мм. Мінімальний радіус розвороту автомобіля - 5,26 м. Багажне відділення має мінімальний обсяг 487 літрів (це на 70 літрів більше, ніж у хетчбека H30 Cross), який може бути збільшений за рахунок складаються сидінь заднього ряда.

В склад систем, що підвищують безпеку седана Dongfeng S30, входять електропідсилювач рульового управління (EPS), 4-канальна антиблокувальна гальмівна система (ABS + EBD) з дисковими гальмами всіх коліс (передні вентильовані / задні вентильовані). Крім того, тут є 4 подушки безпеки для водія і переднього пасажира (2 передні і 2 бічні), ремені з преднатяжителями, дитячі замки в дверях, кріплення дитячих крісел, задній парктронік, система ударних датчиків для розблокування дверей і відключення системи подачі палива, рульова колонка з запрограмованими зонами деформації. Конструкція кузова передбачає наявність запрограмованих зон деформації силових елементів і протиударних балок по периметру для максимально можливого захисту пасажирів від фронтальних і бічних ударів.