Головна сторінка

FAW Landmark

Роки випуску: 2006 - 2009

Ринок: Україна

Landmark, китайський позашляховик, що випускався з 2006 року, цікавий своїми зовнішніми даними - досить грубий екстер’єр виконаний в монументальному стилі, змушуючи згадувати форми Mitsubishi Pajero Sport першого покоління, тільки втіленого в китайському кузові. Втім, багато компонентів запозичені саме у цього автомобіля. З огляду на розміри Landmark, не дивно, що п’ять чоловік будуть відчувати себе тут цілком привільно, а пристойний багажник дозволить взяти в поїздку все необхідне. Великий дорожній просвіт (202 мм) і непогані геометричні параметри роблять Landmark гідним представником позашляхового класу, однак повний привід підтримується не всіма модифікацій. 

До складу обладнання позашляховика входять: легкосплавні колісні диски, протитуманні фари, повний електропакет (скла, дзеркала) і центральний замок, кондиціонер, велюровий або шкіряний салон, аудіосистема з CD-програвачем з підтримкою MP3. Інтер’єр відрізняється хорошою підгонкою деталей, водійське місце - вдалою компонуванням і розташуванням органів управління. Можна налаштувати положення керма (по нахилу) і комфортну посадку - водійське сидіння має чотири регулювання: подовжню, зміна нахилу спинки і висоти передньої частини подушки, а також регулювання поперекового підпору. 

Спинки сидінь заднього ряду складаються для збільшення обсягу багажника.Основной двигун позашляховика - 2,4-літровий силовий агрегат 4G64 Mitsubishi може поєднуватися як з механікою (2WD або 4WD), так і з 4-ступінчастою автоматичною коробкою, але тільки для колісної формули 4х2. Він видає максимальну потужність 128 к.с. при 5200 об / хв і крутний момент 193 Нм приблизно при 3000 об / хв. Максимальна швидкість - 140 км/год. Також на LandMark ставилося 2,2-літровий бензиновий мотор 491QE, який відомий по деяких моделях Great Wall і являє собою ліцензійний тойотовский агрегат 4Y (Camry 2.2). При робочому об’ємі 2237 куб. см він розвиває потужність 103 к.с. при 4600 об / хв і максимальний крутний момент 190 Нм при 2400-2800 оборотах. Даний двигун встановлювався тільки на задньопривідні машини і комплектувався 5-ступінчастою механічною коробкою передач. Максимальна швидкість в цій модифікації - 135 км/год. Середня витрата бензину у позашляховика, в залежності від модифікації - 10-13 літрів на 100 км, у повнопривідних машин може доходити до 15 літрів. Обсяг паливного бака - 73 літри.

В основі Landmark лежить рамна конструкція з незалежної двохважелем передньою підвіскою на поздовжніх торсионах і залежною задньою (міст з малолистовими ресорами). Підвіска має досить великі ходи, що є плюсом для позашляховика, і в цілому відрізняється високою міцністю. Повний привід - підключається, зі зниженою передачею (передавальне число 2.48). Збільшений дорожній просвіт 202 мм і відмінні геометричні параметри дозволяють впевнено пересуватися по путівцем і поза дорогами. Довжина кузова - 4750 мм, ширина - 1790 мм, висота - 1830 мм. Колісна база 2850 мм. Мінімальний радіус розвороту автомобіля - 6,4 М.

В склад обладнання, що відповідає за безпеку, незалежно від комплектації, входять фронтальні подушки водія і переднього пасажира, з електронних помічників - антиблокувальна система ABS з системою розподілу гальмівного зусилля по колесах (EBD). Гальмівна система в Лендмарк використовує дискові вентильовані гальма спереду і барабанні ззаду. Рульове управління - з гідропідсилювачем.Автомобіль відрізняється хорошою прохідністю, просторим салоном, пристойною вантажопідйомністю. 

Динамічні характеристики, за відгуками як власників, так і експертів, посередні. Надійність і якість позашляховика - відносні. Хоча силові агрегати і трансмісія в цілому надійні, в тест-драйвах і відгуках власників озвучується безліч характерних дрібних проблем і "хвороб", які слід вивчити майбутньому власнику. Подібно до багатьох інших представників китайського автопрому Landmark є збірною "солянку", це дозволяє підбирати необхідні запчастини від інших машин, проте не рідко - методом проб і помилок.