Головна сторінка

FAW Oley

Роки випуску: 2014 - 2018

Ринок: Україна

У 2014 році китайський автовиробник FAW (First Automobile Workshop - "Автомобільний завод 1") вивів на російський ринок седан FAW Oley: офіційна презентація моделі відбулася 20 травня в Москві. Автомобіль має приємну зовнішність, у якої сплелися гострі межі і плавні лінії, забезпечуючи цілком гармонійну подобу, доповнений сучасної головний оптикою, стильними протитуманними фарами, легкосплавними дисками, і в топової версії - люком в даху. Інтер’єр автомобіля досить незвичайний. Вставки на передній панелі, дверях, центральній консолі і на кермі мають відмінний тон від основного і відповідають кольору кузова, наприклад, в машині червоного кольору вони будуть зухвало-червоного відтінку. На тахометрі, в кінці шкали, також кричущо-яскраві сектора: жовтий - "високих" оборотів і помаранчевий - "дуже високих" оборотів, навіть дисплей бортового комп’ютера має яскраву помаранчеву підсвічування. Під капотом авто - 1,5-літровий бензиновий мотор потужністю 102 к.с. Седан Oley представлений в комплектаціях Base, Comfort і Deluxe. Базова версія має на борту все найнеобхідніше: регульована рульова колонка, кондиціонер, гідропідсилювач керма, складатися заднє сидіння, електродзеркала, електросклопідйомники спереду і ззаду, магнітола з CD / USB і чотирма динаміками. Автомобіль може бути оснащений як механічної, так і автоматичною коробкою передач, а опціонально запропонує легкосплавні колісні диски, передні протитуманні фари, дистанційне керування центральним замком. У топової версії пропонуються обробка шкірою сидінь і керма, люк з електроприводом на даху, бортовий комп’ютер, клімат-контроль.

Двигун седана без будь-яких сюрпризів: 1,5-літровий атмосферник потужністю 102 к.с., яка досягається при 6000 оборотах, і максимальним обертовим моментом 135 Нм (при 4400 об / хв). Двигун агрегатується або з 5-ступінчастою "механікою", або з чотириступінчастим інтелектуальним "автоматом" Aisin S40i. Китайці особливо підкреслюють інтелектуальність "автомата" Oley, який має аж 11 режимів роботи ("Економічний", "Підйом", "Спуск", "Спорт", "Сніг" та інші). Все це дозволяє машині розганятися до 170 км / год, витрачаючи в середньому 6,8 літрів палива на кожні 100 км. З механічною коробкою середня витрата складає 6,5 л / 100 км. Обсяг паливного бака - 48 літрів.

Седан Oley створений на старій фольксвагеновской платформі PQ32, що родом з першої половини 80-х. Відповідно, начинка проста і без вишукувань. У підвісці - стійки MacPherson спереду і напівзалежна схема з торсіонної балкою ззаду. Гальма - дискові спереду і барабанні ззаду. Формально Oley, маючи кузов довжиною 4485 мм, може змагатися з іншими моделями C-класу. При цьому, кузов неширокий (1660 мм) і досить високий (1465 мм), через що 15-дюймові колеса з низькопрофільними (195/50 R15) шинами виглядають відверто маленькими для нього. Заявлений дорожній просвіт теж скромний - всього 130 мм. Втім, за рахунок невеликої бази (2525 мм) і звисів, автомобіль не доставить незручностей навіть на дачних напрямках. Власна маса авто 1115-1138 кг, повна маса - 1565-1588 кг. У плані місткості автомобіль є типовим представником перехідного класу B +, пропонуючи задній ряд, де більш комфортно розмістяться двоє, а ось трьом буде вже затісно. Седан має цілком пристойний багажник об’ємом 450 літрів, але можливості трансформації салону обмежені тим, що спинка заднього сидіння складається тільки повністю.

Сучасні технології, використані при створенні Oley, роблять цей автомобіль більш зручним і безпечним. У базі седан пропонує антиблокувальну систему гальм (ABS), фронтальні подушки безпеки, автоматичне блокування дверей в русі, гідропідсилювач керма. Дорожчі комплектації запропонують бічні подушки безпеки, задній парктронік. Як заявляє виробник, збірка цієї моделі здійснюється на новому сучасному обладнанні з використанням лінії лазерного 3D-тестування і з урахуванням сучасних вимог до безпеки. У краш-тесті C-NCAP в 2012 році автомобіль отримав чотири зірки з п’яти можливих.

FAW Oley цілком міг би скласти конкуренцію популярним на російському ринку "Логаном", "Ріо" або "Соляріс", однак продажі виявилися невеликі через малу розкрученості марки (вантажівки FAW відомі набагато більше). Власників седан порадує цікавою зовнішністю, оригінальним і відверто не нудним інтер’єром, багатою комплектацією і цілком пристойним рівнем безпеки. З мінусів - можливі труднощі з пошуком запчастин і ліквідністю авто.