Головна сторінка

FAW V2

Роки випуску: 2012 - 2015

Ринок: Україна

Особи, що задекларували FAW V2
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
НАЕК "Енергоатом" Запорізька АЕС цех радіаційної безпеки - заступник начальнику цеху
Апеляційний суд Дніпропетровської області - Суддя апеляційного суду Дніпропетровської області
Апеляційний суд Дніпропетровської області - Суддя апеляційного суду Дніпропетровської області
Загальний апеляційний суд - суддя апеляційного суду дніпропетровської області
Апеляційний суд Дніпропетровської області - Суддя апеляційного суду Дніпропетровської області
Апеляційний суд Дніпропетровської області - Суддя апеляційного суду Дніпропетровської області
НАЕК "Енергоатом" Запорізька АЕС цех радіаційної безпеки - заступник начальнику цеху
НАЕК "Енергоатом" Запорізька АЕС цех радіаційної безпеки - заступник начальнику цеху
НАЕК Енергоатом Запорізька АЕС цех радіаційної безпеки - начальник цеху
Усього знайдено - 9

Китайський компактний хетчбек FAW V2 базується на ліцензійній платформі Toyota Yaris, за окремими елементами кузова простежується навіть деяку зовнішню схожість з прообразом у другому поколінні, а ось інтер’єр у автомобіля повністю оригінальний і демонструє граничну простоту з великою кількістю недорогого пластика в комбінації двох кольорів. В цілому ж рівень оснащення цілком гідний: вже в базі є кондиціонер і електропакет. Хетчбек має безліч відділень для зберігання, включаючи кишені у всіх дверях, підстаканники в центральному тунелі, невелике заглиблення в передній панелі над бардачком. Розташована перед водієм приладова панель цілком інформативна, однак кілька "нудна" і має шкали, втоплені в глибокі колодязі; ніяких особливих вишукувань не пропонує і центральна консоль з "двухдіновая" CD-програвачем і звичайними "крутилками" кліматичної системи. На російський ринок автомобіль поступив в комплектаціях Comfortable і Deluxe, пізніше була запропонована версія Comfortable Plus. У всіх комплектаціях передбачена тільки одна силова установка і механічна коробка передач. У базовій комплектації автомобіль отримав світлодіодні елементи в задніх ліхтарях, протитуманні фари, двобарвне обробку салону, кондиціонер, електроприводи склопідйомників всіх дверей і бічних дзеркал заднього виду, CD / MP3-аудіосистему з двома динаміками. Задні двері відкриває доступ в невеликий багажник, який оснащений полицею з зручними заглибленнями. Сидіння заднього ряду можна скласти, щоб збільшити доступний обсяг для перевезення предметів.

Китайські інженери встановили на автомобіль 1,3-літровий 91-сильний 4-циліндровий бензиновий двигун, рядний, з 16 клапанами, системою зміни фаз газорозподілу VCT-I і електронним багатоточковим уприскуванням . Максимальну потужність двигун розвиває при 6000 об / хв, максимальний крутний момент 120 Нм досягається при 4400 об / хв. Оснащений 5-ступінчастою механічною коробкою передач, автомобіль розвиває максимальну швидкість 166 км/год. Витрата бензину АІ-92 в середньому становить 4,7 л / 100 км. Обсяг бака - 37 літрів.

Хетчбек FAW V2 має передню незалежну підвіску типу McPherson і задню напівнезалежну. Гальма дискові вентильовані спереду і барабанні ззаду. Дорожній просвіт - 143 мм. Довжина кузова - 3760 мм, ширина - 1680 мм, висота - 1530 мм. Колісна база - 2450 мм. Мінімальний радіус розвороту автомобіля - 4,75 м. Багажне відділення має мінімальний обсяг 320 літрів. Автомобіль оснащений шинами розміром 175/65 R14, з повнорозмірним запасним колесом.

В базі хетчбек пропонує антиблокувальну систему гальм (ABS) і систему розподілу гальмівного зусилля (EBD). Кузов має запрограмовані зони деформації і захисні бруси безпеки в дверях. Фронтальні подушки безпеки входять тільки до складу дорожчій комплектації. У краш-тестах C-NCAP хетчбек FAW V2 найкраще показав себе при фронтальному тесті з 40% -ним перекриттям (86% або 13.77 балів з 16 можливих), в інших випробуваннях (фронтальний краш-тест з повним перекриттям і бічний краш-тест ) отримані результати невисокі - 49% і 57% відповідно. В результаті автомобіль отримав три зірки з п’яти можливих.

Пятидверний хетчбек FAW V2 цілком міг би скласти конкуренцію Peugeot 107, Citroen C1, Lifan Smily, однак продажу автомобіля виявилися невеликі через малу розкрученості марки (вантажівки FAW відомі набагато більше). Хетчбек порадує власника компактними розмірами і економічністю, цілком пристойним за мірками класу багажником, а також хорошим оснащенням, хоча є і явні прорахунки - наприклад, відсутність заднього двірника. Як і у багатьох китайських машин, проблеми з пошуком запчастин і витратних матеріалів вирішуються методом підбору, а також вивченням відповідних інтернет-ресурсів.