Головна сторінка

FAW V5

Роки випуску: 2012 - 2017

Ринок: Україна

Особи, що задекларували FAW V5
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
ДПІ у Інгульському районі м.Миколаєва ГУ ДФС у Миколаївській області - головний державний інспектор відділу обслуговування платників
Галицький районний суд Івано-Франківської області - старший секретар суду
ТОВ"Баришівська зернова компанія" - депутат Овсюківської сільської ради, бухгалтер
Харківський національний університет Повітряних Сил імені Івана Кожедуба - доцент кафедри
фермерське господарство - голова фермерського господарства
фермерське господарство - голова фермерського господарства
Криничуватська сільська рада - секретар
Криничуватська сільська рада - секретар
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області. - Заступник начальника управління організації заходів цивільного захисту.
Головне управління Державної служби з надзвичайних ситуцій України у Харківській області - Головний фахівець відділу організації пожежогасіння та роботи з обєктовими підрозділами управління реагування на надзвичайні ситуації ГУ ДСНС України у Харківській області
Усього знайдено - 42

Седан FAW V5 був представлений на російському ринку одночасно з хетчбеком V2. Хоча з довжиною кузова в 4290 мм модель підбирається до верхньої планки європейського класу С, за нинішніми мірками FAW V5 - седан B-класу, схожий одночасно на Fiat Palio і Volkswagen Polo sedan. Його відрізняє "сердита", в міру незграбна зовнішність, інтер’єр, в якому начебто є все необхідне. Але обстановка усередині по-справжньому спартанська: рульова колонка не регулюється, сидіння майже плоскі, в люксової комплектації обшиті слизьким шкірзамінником, заднє сидіння за пропорціями швидше нагадує лавочку в утилітарних універсалах і не складається, панелі виконані з жорсткого грубого пластику. V5 комплектується тільки одним мотором - 102-сильним шестнадцатиклапанник і пропонує тільки механічну трансмісію. На російський ринок автомобіль поступив в комплектаціях Comfortable і Deluxe, пізніше була запропонована версія Comfortable Plus. У базовій комплектації автомобіль отримав бічні дзеркала з електроприводом, тканинну оббивку салону, електроприводи склопідйомників всіх дверей, центральний замок, кондиціонер, обігрів заднього скла, коректор фар, CD / MP3-аудіосистему з чотирма динаміками і входом USB. В опціях: протитуманні фари, легкосплавні колісні диски. Ці функції входять в топ-оснащення, а додатково можна розраховувати на обробку салону кожзамом, кишені в спинках передніх сидінь, ключ ДУ.

Китайські інженери встановили на автомобіль 1,5-літровий 102-сильний 4-циліндровий бензиновий двигун, рядний, з 16 клапанами з системою зміни фаз на впуску. Максимальну потужність двигун розвиває при 6000 об / хв, максимальний крутний момент 135 Нм досягається при 4400 об / хв. Оснащений з 5-ступінчастою механічною коробкою передач, автомобіль розвиває максимальну швидкість 180 км/год. Витрата бензину АІ-92 в середньому становить 5,6 л / 100 км. Обсяг бака - 45 літрів.

Седан FAW V5 має передню незалежну підвіску типу McPherson і задню напівнезалежну (балка, що скручується). Гальма дискові вентильовані спереду і барабанні ззаду. Про висоту дорожнього просвіту дані суперечливі - в одних джерелах 130 мм, за іншими даними 150 мм. Довжина кузова - 4290 мм, ширина - 1680 мм, висота - 1500 мм. Колісна база, - 2425 мм. Мінімальний радіус розвороту автомобіля - 5,25 м. Багажне відділення має мінімальний обсяг 420 літрів. Автомобіль оснащений шинами розміром 175/65 R14, з повнорозмірним запасним колесом.

Седан вже в базовій комплектації пропонує антиблокувальну систему гальм (ABS), систему розподілу гальмівного зусилля (EBD) і допоміжну систему гальмування, а також фронтальні подушки безпеки (водія та пасажира), кріплення дитячих крісел. Кузов має запрограмовані зони деформації і захисні бруси безпеки в дверях. Однак в краш-тестах C-NCAP хетчбек FAW V2 показав себе незадовільно. Він набрав всього 30,5 балів, в результаті отримавши дві зірки з п’яти можливих.

FAW V5 цілком міг би стати альтернативою Renault Logan - китайські виробники, освоюючи "великі" сегменти і популярні напрямки, не залишають без уваги бюджетний сегмент. Однак маса причин не дозволили автомобілю завоювати популярність. Серед них можна назвати далеко не найдоступніші ціни (в базовій комплектації автомобіль пропонувався від 469 000 рублів), прорахунки в ергономіці, скромні можливості вибору (тільки один двигун і тільки "механіка"). На вторинному ринку автомобіль сильно втрачає в ціні. Як і у багатьох китайських машин, проблеми з пошуком запчастин і витратних матеріалів вирішуються методом підбору, а також вивченням відповідних інтернет-ресурсів.