Головна сторінка

Ferrari 458 Italia

Роки випуску: 2009 - 2016

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Ferrari 458 Italia
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Верховна Рада України - Народний депутат України
Верховна Рада України - Народний депутат України
Верховна Рада України - Народний депутат України
Верховна Рада - народний депутат україни
Верховна Рада України - Народний депутат України
Верховна Рада України - Народний депутат України
Верховна Рада України - Народний депутат України, член Комітету Верховної Ради України з питань правоохоронної діяльності у Верховній Раді України девятого скликання
Усього знайдено - 7

Суперкар Ferrari 458 Italia прийшов у 2009 році на заміну Ferrari F430. Автомобіль має новий дизайн з поліпшеною аеродинамікою, розроблений в Pininfarina на основі досвіду, отриманого Ferrari у Формулі-1. У порівнянні з попередником, нова модель відрізняється ще більш агресивною зовнішністю: головними притягають погляд елементами стали довгі вузькі фари, витягнулися по об’ємним крил; великий "хижий" виріз в передньому бампері змінив "акулячі ніздрі" повітрязабірників, як це було у "чотири сотні тридцятої"; по задній частині кузова простежується новий фірмовий стиль - тепер тут не чотири круглих ліхтаря, як раніше, а два, але так само, як у попередника, вони стилізовані під ракетні сопла. Досконалий з точки зору аеродинаміки кузов забезпечує меншу опору повітря і збільшення притискної сили, в тому числі завдяки новій конструкції заднього спойлера. Інтер’єр демонструє унікальне поєднання розкоші, футуристичності і раціональності. Полегшена, повністю обшита шкірою передня панель орієнтована на водія. Авто пропонує революційний з точки зору ергономіки інтерфейс, в якому основні елементи управління розміщені на кермовому колесі: крім звичних кнопок управління аудіо і бортовим комп’ютером, тут знаходяться кнопки пуску, включення дальнього світла, склоочисників, поворотников, а також перемикач режимів руху Manettino. Зрозуміло, не обійшлося без підрульових пелюсток ручного вибору передач, а за "звичне" управління роботизованою трансмісією відповідають за все три кнопки на центральному тунелі: Launch-контроль, задній хід і автоматичний режим. У стандартне оснащення суперкара входять: спортивні сидіння з електроприводом, двозонний клімат-контроль, зовнішні електродзеркала з підігрівом, Hi-Fi-система з CD / MP3-магнітолою, CD-чейнджер, Bluetooth, система навігаці].

Автомобіль оснащується двигуном V8 об’ємом 4,5 літра розробки Ferrari / Maserati. Ця установка видає 570 к.с. на 9000 оборотах, максимальний крутний момент досягається на 6000 оборотах і становить 540 Нм, при цьому 80% моменту доступні вже при 3250 оборотах. Вперше для автомобілів Ferrari зі среднемоторной компонуванням двигун 458 Italia використовує технологію безпосереднього вприскування палива. До силового агрегату додається 7-ступінчаста трансмісія GETRAG з двома зчепленнями. Традиційна механічна коробка для даної моделі не пропонується. З місця до 100 км/год Ferrari 458 Italia розганяється за 3,4 секунди, максимальна ж швидкість - 325 км/год.

Передня підвіска Ferrari 458 Italia - Двохважеля типу, задня. У стандартне оснащення входить система управління демпфуванням з "інтелектуальними" адаптивними амортизаторами. Залежно від вибору динамічних режимів за допомогою перемикача "manettino" і стилю водіння, автоматично регулюються і демпфирующие характеристики підвіски. Стандартно автомобіль оснащений легкосплавними колісними дисками на 20" з різнорозмірними шинами: 235/35 R20 (передні) і 295/35 R20 (задні). Дорожній просвіт суперкара становить усього 113 мм, при цьому автомобіль може бути оснащений опціональною системою Front Lift, яка здатна підняти передню частину машини на 4 см, наприклад, для проїзду перешкод на зразок "лежачих поліцейських".

З систем безпеки Ferrari 458 Italia має на борту найсучасніші технології. Система VDA (Vehicle Dynamic Assistance) завідує алгоритмами роботи двигуна, трансмісії, підвіски і гальм. Водій може керувати настройками втручання систем TCS і ESP (трекшн-контроль і система динамічної стабілізації) аж до їх повної деактивації. В оснащення також входять фронтальні подушки безпеки, бічні подушки безпеки, антиблокувальна система гальм з дисковими вентильованими гальмами спереду і ззаду, рульовий механізм з підсилювачем, біксенонові фари, датчики дощу і світла, система контролю тиску в шинах, круїз-контроль, динамічне освітлення поворотів.