Головна сторінка

Ferrari 458 Speciale

Роки випуску: 2013 - 2016

Ринок: Україна

Ferrari 458 Speciale - "заряджений" спорткар на базі Ferrari 458. Від купе 458 Italia і родстера 458 Spider він відрізняється збільшеною потужністю двигуна (605 к.с. проти 570 к.с.), а також використанням ще більш просунутих технологій, спрямованих на подальше зниження ваги, поліпшення керованості і вдосконалення аеродинаміки. Наприклад, для підвищення аеродинамічних властивостей послужили повністю перероблений передній бампер, капот, а також ціла система активних аеродинамічних елементів в передній і задній частинах кузова, які служать як для розподілу потоків повітря через радіатор і по плоскому днищу, так і для зміни балансу притискної сили між передньою і задньою осями (аж до 20-процентного переміщення притискної сили на задню вісь). Крім того, для поліпшення керованості 458 Speciale була застосована система контролю бічних ковзань, що працює в парі з електронним диференціалом задньої осі, а також унікальні спортивні шини Michelin Pilot Sport Cup2, адаптовані для Speciale в рамках спільної програми Michelin і Ferrari. У салоні Ferrari 458 Speciale панує властивий сьогоденню спорткару мінімалізм. Як крісел для пілота і пасажира служать ковшоподібні сидіння з вуглепластика Sabelt з комбінованою обробкою з 3D тканини і алькантари і чотирьохточковими ременями безпеки. Кермо оброблений вставками з вуглепластика і гоночної індикацією граничних оборотів: спалахнула ланцюжок світлодіодів означає наближення до 9000 об / хв. Інтер’єр пропонує революційний з точки зору ергономіки інтерфейс, при якому основні елементи управління розміщені на кермовому колесі. Деякі рішення спрямовані на додаткове зниження ваги, тому, на відміну від стандартної версії купе, в Speciale тонше скла, немає килимків і бардачка, а велика кількість вуглепластика дозволило тільки за рахунок салону заощадити близько 20 "зайвих" кіло. Опціонально передбачалося оснащення інтер’єру і кузова автомобіля безліччю ексклюзивних декоративних і функціональних елементів відповідно до переваг покупця.

Автомобіль має серійний атмосферний мотор V8 робочим об’ємом 4,5 літра, проте завдяки доопрацюванням його потужність збільшилася з стандартних 570 к.с. до 605 к.с. Таким чином, даний силовий агрегат став найпотужнішим атмосферним V8 за всю історію марки. З одного літра обсягу вдалося зняти близько 135 к.с., що є рекордом для атмосферних двигунів. Силовий агрегат також торкнулася боротьба за зниження загальної ваги - його маса зменшилася на 8 кілограм, завдяки використанню вуглецевого волокна і алюмінію при виготовленні деяких деталей впускний і випускний систем, а також за рахунок застосування нових матеріалів для поршнів і шатунних підшипників. В результаті інженерам вдалося зменшити масу суперкара на 90 кг (вона становить 1290 кг) - це дозволило трохи поліпшити динамічні показники. Розгін з місця до 100 км / год займає всього 3 секунди, а до 200 км / год - 9,1 секунди. Для порівняння, стандартне купе 458 Italia розганяється до "сотні" за 3,4 секунди.

Передня підвіска Ferrari 458 Speciale - Двохважеля типу, задня - багатоважільна. У стандартне оснащення входить система управління демпфуванням з "інтелектуальними" адаптивними амортизаторами. Залежно від вибору динамічних режимів за допомогою перемикача "manettino" і стилю водіння, автоматично регулюються і демпфирующие характеристики підвіски. Стандартно автомобіль оснащений кованими колісними дисками на 20" з різнорозмірними шинами: 245/35 R20 (передні) і 305/30 R20 (задні). Дизайн колісних дисків і легкий сплав, з якого вони виготовлені, теж внесли свою лепту в зниження ваги - майже на 12 кг. Високотехнологічні спортивні шини Michelin Pilot Sport Cup2, при виготовленні яких використані арамідні волокна, що в п’ять разів міцніший за сталь, сприяють більш безпечного і ефективного управління, включаючи максимальне доступне зчеплення на мокрій поверхні за рахунок поліпшеного відводу води з плями контакта.Із систем безпеки Ferrari 458 Speciale має на борту найсучасніші технології. Система VDA (Vehicle Dynamic Assistance) завідує алгоритмами роботи двигуна, трансмісії, підвіски і гальм. Водій може керувати настройками втручання систем TCS і ESP (трекшн-контроль і система динамічної стабілізації) аж до їх повної деактивації. Також 458 Speciale отримав електронну систему контролю кута бічного ковзання SSC, яка визначає поточний кут, порівнює з запрограмованої величиною і поправляє становище авто за рахунок регулювання загальної тяги, яка подається на провідну вісь і перерозподілу її між правим і лівим колесом.