Головна сторінка

Ferrari 458 Spider

Роки випуску: 2011 - 2016

Ринок: Україна

На Франкфуртському автосалоні 2011 року компанія Ferrari представила 2-місний спорт-кар з жорстким прибирається верхом - 458 Spider. Розробкою дизайну нового родстера займалося ательє Pininfarina, створивши з купе Ferrari 458 абсолютно унікальну версію з відкритим кузовом. Складна жорсткий дах 458 Spider має нову конструкцію, запатентовану компанією Ferrari. Вона повністю виконана з алюмінію, в порівнянні з традиційним м’яким верхом її вага на 25 кг менше. Автоматична установка даху займає 14 секунд. Крім цього, в складеному стані полегшена дах займає менше місця і не впливає на аеродинаміку, її компактні розміри навіть дозволили розмістити додаткову полку в багажному відсіку за задніми сидіннями. Особливо нахвалюють розробники систему захисту від вітру: дизайн кузова і салону продуманий до дрібниць, тому навіть на швидкості понад 200 км / год водій і пасажир можуть вести бесіду. Інтер’єр демонструє унікальне поєднання розкоші, футуристичності і раціональності. Полегшена, повністю обшита шкірою передня панель орієнтована на водія. Авто пропонує революційний з точки зору ергономіки інтерфейс, при якому основні елементи управління розміщені на кермовому колесі: крім звичних кнопок управління аудіо і бортовим комп’ютером, тут знаходяться кнопки пуску, включення дальнього світла, склоочисників, поворотников, а також перемикач режимів руху Manettino. Зрозуміло, не обійшлося без підрульових пелюсток ручного вибору передач, а за "звичне" управління роботизованою трансмісією відповідають за все три кнопки на центральному тунелі: Launch-контроль, задній хід і автоматичний режим. У стандартне оснащення суперкара входять: спортивні сидіння з електроприводом, двозонний клімат-контроль, зовнішні електродзеркала з підігрівом, Hi-Fi-система з CD / MP3-магнітолою, CD-чейнджер, Bluetooth, система навігаці].

Так само як купе 458 Italia, машина обладнана фірмовим атмосферним двигуном V8 об’ємом 4,5 літра і потужністю 570 к.с., крутний момент від якого передається на задню вісь через коробку передач класу F1 з двома зчепленнями і диференціал E-Diff. Двигун - розробки Ferrari / Maserati. Максимальну потужність 570 к.с. він видає на 9000 оборотах, максимальний крутний момент досягається на 6000 оборотах і становить 540 Нм, при цьому 80% моменту доступні вже при 3250 оборотах. Вперше для автомобілів Ferrari зі среднемоторной компонуванням двигун 458 Spider використовує технологію безпосереднього вприскування палива. З місця до 100 км / год родстер здатний розігнатися за 3,4 секунди, максимальна ж швидкість - 325 км/год.

Передня підвіска Ferrari 458 Spider - Двохважеля типу, задня - багатоважільна. У стандартне оснащення входить система управління демпфуванням з "інтелектуальними" адаптивними амортизаторами. Залежно від вибору динамічних режимів за допомогою перемикача "manettino" і стилю водіння, автоматично регулюються і демпфирующие характеристики підвіски. Стандартно автомобіль оснащений легкосплавними колісними дисками на 20" з різнорозмірними шинами: 235/35 R20 (передні) і 295/35 R20 (задні). Дорожній просвіт суперкара становить усього 113 мм, при цьому автомобіль може бути оснащений опціональною системою Front Lift, яка здатна підняти передню частину машини на 4 см, наприклад, при проїзді перешкод на зразок "лежачих поліцейських".

Навіть при зібраному даху збережена висока жорсткість кузова на кручення - завдяки просторовій рамі, виконаної з використанням високоміцних сплавів алюмінію в поєднанні з іншими металами, включаючи магній, при цьому надбавка в масі в порівнянні з купе Ferrari 458 Italia склала все го 50 кг. З систем безпеки Ferrari 458 Spider має на борту найсучасніші технології. Система VDA (Vehicle Dynamic Assistance) завідує алгоритмами роботи двигуна, трансмісії, підвіски і гальм. Водій може керувати настройками втручання систем TCS і ESP (трекшн-контроль і система динамічної стабілізації) аж до їх повної деактивації. В оснащення також входять фронтальні подушки безпеки, бічні подушки безпеки, антиблокувальна система гальм з дисковими вентильованими гальмами спереду і ззаду, рульовий механізм з підсилювачем, біксенонові фари, датчики дощу і світла, система контролю тиску в шинах, круїз-контроль, динамічне освітлення поворотів.