Головна сторінка

Ferrari 488 GTB

Роки випуску: 2015 - т.ч.

Ринок: Європа

Прем’єра родстера 488 Spider відбулася трохи пізніше презентації купе 488 GTB, що представляє собою модернізовану версію купе 458 Italia. Відповідно, при створенні 488 Spider за основу була взята версія з відкритим кузовом 458 Spider. Замість атмосферного 4,5-літрового двигуна V8 задньопривідний спорткар оснащений мотором аналогічної компонування, але з об’ємом 3,9 літра і двома турбонагнітачами. Удосконалена зовнішність дозволила поліпшити аеродинамічні характеристики родстера. Зокрема, інженери скоротили коефіцієнт опору повітря і на 50% збільшили притискну силу. Складна жорсткий дах 488 Spider має нову конструкцію, запатентовану компанією Ferrari. Вона повністю виконана з алюмінію, в порівнянні з традиційним м’яким верхом її вага на 25 кг менше. Автоматична установка даху займає 14 секунд. За жорсткості кузова 458 Spider не поступається купе - для цього в конструкцію силової частини каркаса внесено безліч змін, використані нові матеріали - все це дозволило збільшити жорсткість на кручення на 28%. Однією з відмінних рис екстер’єру стали потужні бічні повітрозабірники, які є даниною поваги класичної моделі 308 GTB. У салоні машини з’явилися нові кластери приладів і вдосконалена центральна панель, яка створює ефект "оточення" водія, а також мультимедійна система з поліпшеною графікою. Є й інші, менш помітні погляду відмінності від "458-ой": наприклад, нові вентиляційні дефлектори, невеликі зміни в обробці. Для ефектності інтер’єр доповнений магнієвими вставками, а ковшеподібні спортивні сидіння мають унікальну обробку, виконану у вигляді малюнка протектора спортивних коліс. При цьому авто пропонує крісла трьох розмірів: S, M і L. У стандартне оснащення суперкара входять електропривод дзеркал і сидінь, двозонний клімат-контроль, Hi-Fi-система з CD / MP3-магнітолою, Bluetooth, голосове управління та інше. Особливо нахвалюють розробники систему захисту від вітру: дизайн салону і кузова продуманий до дрібниць, тому навіть на швидкості понад 200 км / год водій і пасажир можуть вести бесіду.

Ferrari 488 Spider оснащується новим 3,9-літровим турбованим двигуном, максимальна потужність якого досягає 670 кінських сил при 8000 оборотах на хвилину, а максимальний обертовий момент 760 Ньютон-метрів доступний вже при 3000 оборотах на хвилину, що значно більше колишніх 570 к.с. і 540 Нм. У парі з цим силовим агрегатом працює семиступінчастий "робот" - модернізований 7-ступінчастий "автомат" F1 в поєднанні з досконалою аеродинамікою дозволяє спорткару розганяти з місця до 100 км / год всього за 3 секунди, а позначку в 200 км/год він долає через 8,3 секунди після старту. Максимальна швидкість суперкара - 330 км/год.

Передня підвіска Ferrari 488 Spider - Двохважеля типу, задня - багатоважільна. У стандартне оснащення входить система управління демпфуванням з "інтелектуальними" адаптивними амортизаторами. Залежно від вибору динамічних режимів за допомогою перемикача "manettino" і стилю водіння, автоматично регулюються і демпфирующие характеристики підвіски. Стандартно автомобіль оснащений легкосплавними колісними дисками на 20" з різнорозмірними шинами: 245/35 R20 (передні) і 305/30 R20 (задні). Довжина авто - 4568 мм, ширина - 1952 мм, висота - 1211 мм, суха маса - 1420 кг (на 50 кг більше, ніж маса купе, і на 10 кг менше, ніж у 458 Spider). Вентильовані гальмівні диски (398 x 223 x 36 мм передні і 360 x 233 x 32 мм задні) і високопродуктивна ABS з надбудовою Ferrari Pre-Fill дозволили скоротити гальмівний шлях в порівнянні з попередником на 8%.

З систем безпеки Ferrari 488 Spider має на борту найсучасніші технології, спрямовані на забезпечення максимально динамічного і при цьому безпечного водіння. Система VDA (Vehicle Dynamic Assistance) завідує алгоритмами роботи двигуна, трансмісії, підвіски і гальм. У стандартне оснащення входять електронний диференціал E-Diff F1-Track, система обмеження крутного моменту на знижених передачах (Variable Torque Management) і запобігання пробуксовки коліс при розгоні з місця. Водій може керувати настройками втручання електроніки аж до повної деактивації. Опциональная система контролю бічних ковзань Side Slip Angle Control 2 здатна оптимізувати параметри роботи амортизаторів і компенсувати помилки управління при входженні в повороти на високій швидкості.