Головна сторінка

Ferrari 599 GTO

Роки випуску: 2010 - 2012

Ринок: Європа

У 2010 році компанія Ferrari представила нову модель 599 GTO, яка на той момент стала найшвидшою серед серійних машин марки. В основі моделі - Ferrari 599XX, трековий варіант "599-ой", представлений тепер в дорожньої версії суперкара. При створенні нової модифікації велику увагу було приділено зниженню маси, для чого були широко використані легкі сплави і композитні матеріали, також була зменшена товщина стекол, алюмінієвих панелей кузова, модернізації піддалися гальма, трансмісія, вихлопна система. В результаті вийшов автомобіль масою 1495 кг, а з урахуванням наявності 680-сильного мотора, ще й з чудовою питомою потужністю - всього 2,2 кг / к.с. Завдяки технологіям, що дістався у спадок від гоночних суперкарів, вдалося вдосконалити аеродинамічні показники: автомобіль має плоске днище і відточену до дрібниць геометрію кузова. Навіть гальма оснащені обтекателями з вентиляційними прорізами для максимально ефективного відводу тепла при одночасному зменшенні аеродинамічного опору. Дизайн салону Ferrari 599 GTO виконаний в дусі суперкара Ferrari California. Органи управління позбавлені всякого надмірності - все зроблено для того, щоб водій міг максимально швидко і комфортно взаємодіяти з автомобілем і не відволікатися на непотрібні дії. Суперкар оснащений інформаційним дисплеєм в приладовій панелі і отримав ряд спеціальних програм для допомоги водієві в управлінні. Одна з таких - Virtual Race Engineer - реагує на найменші зміни дорожнього покриття і умов їзди і доводить до відома водія найважливіші показники, дозволяючи оцінювати ефективність дій. Крім того, автомобіль отримав нові підрульові перемикачі, які зробили перемикання більш зручними.

Скориставшись спеціальним конфігуратором на офіційному сайті, кожен міг, хоча б навіть віртуально, створити власну модифікацію цієї супер-дорогої машини: вибрати забарвлення кузова, опції для екстер’єру, дизайн дисків і багато іншого.

Під капотом Ferrari 599 GTO знаходиться модернізований V-подібний двигун F140C з дванадцятьма циліндрами, робочий об’єм якого становить 6 літрів. Силовий агрегат володіє віддачею в 620 кінських сил при 7600 об / хвилину і видає 608 Нм крутного моменту при 5600 об / хвилину. Такі серйозні характеристики мотора доповнює високошвидкісна 6-ступінчаста роботизована коробка передач, здатна перемикати передачі за 60 мілісекунд, і механічний диференціал. У підсумку, спорткар здатний розганятися з місця до 100 км / год всього за 3,35 секунди, а максимальна швидкість складає 335 км/год.

Ferrari 599 GTO має повністю незалежну підвіску з подвійними поперечними важелями, гвинтовими пружинами і телескопічними амортизаторами активного типу з магнітореологіческой робочою рідиною, характеристики яких змінюються в залежності від стилю водіння і обраного режиму руху. При цьому інженери повністю переглянули алгоритм роботи адаптивної підвіски, посилили жорсткість заднього стабілізатора і пружин. Автомобіль отримав карбон-керамічні гальма: спереду 398 x 38 мм, ззаду 360 x 32 мм. Про їх ефективності свідчить хоча б той факт, що з 100 км / год і до повної зупинки гальмівний шлях Ferrari 599 GTO становить всього 32,5 метра. Колеса авто мають різні розміри - спереду це 285/30 ZR20, ззаду 315/35 ZR20. Збільшилася за рахунок вдосконалення аеродинаміки притискна сила створює зусилля 144 кг на швидкості 200 км/год. Це дозволило додатково поліпшити поведінку автомобіля на трассі.

За безпеку Ferrari 599 GTO відповідають четерехточечние ремені безпеки, подушки безпеки водія і пасажира. А також цілий набір активних систем: електронні помічники включають ABS, систему динамічної стабілізації (CST) і трекшн-контроль (F1-Trac). Перемикач Manettino, виведений на рульове колесо, дозволяє управляти режимами роботи численних електронних систем: він інтегрує системи коробки передач, стабілізації і контролю тяги (CST and F1-Trac) і систему управління адаптивною підвіскою SCM. В оснащення також входять система стеження за тиском у шинах, датчики дощу і світла, ксенонові фари та інше обладнання, що підвищує безпеку суперкара.