Головна сторінка

Ferrari California

Роки випуску: 2014 - 2017

Ринок: Україна

Нова Ferrari California з літерою T була представлена навесні 2014 року. Незважаючи на те, що за основу була взята California 2008 року випуску, Ferrari стверджує, що після численних змін California T може вважатися абсолютно новою моделлю. Удосконалено рульове управління, гальма, встановлена підвіска Magnaride, яка дозволяє збільшити реакцію амортизаторів на 50%. Колишній атмосферний мотор 4.3 V8 пішов в минуле - тепер замість нього новий силовий агрегат V8 об’ємом 3,9 літра з двома турбокомпресорами Twin-scroll, завдяки чому віддача збільшилася до 560 к.с. Зовнішній вигляд автомобіля також зазнав значних змін - нові фари, бампери, передні крила, капот. Як і у колишньої моделі, жорсткий дах може забиратися, для чого потрібно 14 секунд. Якщо говорити про екстер’єр нового родстера, то дизайн California наближений до стилю Ferrari F12 Berlinetta і FF. Це помітно по новим вузьким і довгим фарам, в яких встановлені світлодіодні секції ходових вогнів, що змінилися вирізам повітрязабірників і решітки радіатора в передньому бампері, рельєфним аеродинамічним відводів в крилах, що змінив колишні "зябра". Так само значні зміни в задній частині - тут повністю нові дифузор, спойлер, змінилося становище розтрубів вихлопних труб; в бампері з’явилися додаткові вентиляційні отвори, колишньої форми залишилися хіба що ефектні круглі задні ліхтарі (зі зміненою начинкою) імітують ракетний вихлоп. В інтер’єрі - нове багатофункціональне рульове колесо. Воно обзавелося додатковими кнопками управління фарами, поворотниками і склоочисниками. Крім безлічі інших видимих доробок, салон отримав більш просунуту мультімедіасистему, аудіосистему JBL Professional з 12 динаміками загальною потужністю 1280 Вт. Додатково для Calirornia T було створено дві нові колірні гами з червоними і сірими відтінками, а також з’явилися нові варіанти оформлення інтер’єра.

Нова модель обладнана двигуном V8, робочим об’ємом 3855 cc, який розвиває потужність до 560 к.с. при 7500 оборотів за хвилину і крутний момент 755 Нм при 4750 оборотах на хвилину. Розгін до 100 км / год займе всього 3,6 секунди, максимальна швидкість тепер становить 315 км/год (колишні показники були 3,8 секунди до "сотні" і "максималка" 312 км/год). Для підвищення продуктивності послужили численні сучасні технології: подвійний наддув, компактні розміри турбін з більш низьким моментом інерції, прямий впорскування, зміна фаз газорозподілу і багато іншого. В результаті на 15% (в порівнянні з колишньою California) скорочена витрата палива, який тепер дорівнює в середньому 10,5 літра, також знижено показник шкідливих викидів.

Шассі і кузов автомобіля зроблені з використанням сплавів алюмінію, що забезпечили необхідну легкість і жорсткість. Ходова частина використовує передню підвіску з подвійними поперечними важелями і задню, вперше використану на попереднику. Ferrari California T оснащений новою магнітореологіческой системою демпфірування SCM3, яка працює набагато ефективніше колишньої. За замовчуванням автомобіль отримав карбон-керамічні гальма Brembo з новими композиційними дисками і колодками, а також системою ESP 8.0, яка дозволяє зупинятися зі швидкості 100 км / год з гальмівним шляхом в 34 метра. Автомобіль оснащений різнорозмірними шинами: спереду це 245/40 ZR19, ззаду 285/40 ZR19, але опціонально можливі колеса з 20-дюймовими дисками (245/35 ZR20, 285 / 35ZR20). Чиста вага автомобіля становить 1625 кг, варто також відзначити його майже ідеальний розподіл: 47% припадає на передню вісь, 53% на задню. Крім цього, новий двигун щодо шасі опустився на 40 мм в порівнянні з попередником, що знизило центр ваги і позитивно позначилося на керованості. Габаритні розміри Ferrari California T: довжина 4570 мм, ширина 1910 мм, висота 1 322 мм. Так само, як у попередника, для багажного відділення виділено цілком прийнятний обсяг: в мінімумі він становить 240 л (при складеному верху), а максимальний - 340 л.

Багато уваги приділено безпеці Ferrari California T. сідоками надійно захищені потужним каркасом, а наявність жорсткої складного даху в даному родстер виявилося досить практичним і з точки зору додаткового підвищення жорсткості кузова на скручування. За спинками задніх сидінь заховані дуги системи захисту від перекидання - в разі перевертання автомобіля система виштовхне їх вже через 190 мілісекунд. Крім цього, на борту є передні подушки безпеки водія і пасажира, бічні подушки і шторки безпеки. Електронні помічники включають ABS, систему динамічної стабілізації (CST) і трекшн-контроль (F1-Trac). Перемикач Manettino, виведений на рульове колесо, дозволяє управляти режимами роботи численних електронних систем: він інтегрує системи коробки передач, стабілізації і контролю тяги (CST and F1-Trac) і систему управління адаптивною підвіскою SCM.