Головна сторінка

Ferrari California

Роки випуску: 2008 - 2014

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Ferrari California
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Верховна Рада України - Народний депутат УКраїни
Верховна Рада України - Народний депутат УКраїни
Верховна Рада України - Народний депутат УКраїни
Верховна Рада України - Народний депутат УКраїни
Верховна Рада України - Народний депутат УКраїни
Верховна Рада України - Народний депутат УКраїни
Верховна Рада України - Народний депутат УКраїни
Верховна Рада України - Народний депутат УКраїни
Верховна Рада України - Народний депутат УКраїни
Безробітний - Безробітний
Усього знайдено - 10

Ferrari California - чотиримісний спорткар з зрушується дахом, що належить до класу Гран Туризмо. Дебютував у 2008 році на Паризькому автосалоні, а названий на честь знаменитої Ferrari 250 GT California Spyder. Чи не відстаючи від своїх побратимів по модельному ряду, California став справжнім "плацдармом" для нововведень. Він став першим автомобілем Ferrari з передньо-среднемоторной компонуванням, в якій використовується двигун V8 з прямим впорскуванням палива. Вперше ж на Ferrari встановлюється 7-ступінчаста трансмісія з двома зчепленнями; вперше автомобіль Ferrari обладнується складаний металевим дахом; і вперше на Ferrari використовується задня підвіска. Завдяки тисячам годинах випробувань макета в аеродинамічній трубі, з піднятим дахом California має коефіцієнт опору 0,32, що зробило її самої аеродинамічної машиною Ferrari за всю історію марки - до появи в 2012 році Ferrari F12 Berlinetta. Однією з головних особливостей нового родстера стала вперше встановлена жорстка складний дах, яка автоматично складається за 14 секунд. Завдяки їй забезпечений дуже високий рівень акустичного комфорту, крім того, дана конструкція дозволила поєднати переваги кабріолета і закритого купе, а також поліпшила зовнішні дані авто. Спереду вигляд Ferrari California підкреслює "усміхнений" виріз решітки радіатора, прикрашеної фірмовою емблемою з гарцюють жеребцем. Передні фари виконані в стилі Ferrari 599 GTB і оснащені біксенонові світлом. Ззаду виділяються круглі ліхтарі стоп-сигналу, своєю формою і потужним світлодіодним світлом імітують ракетний вихлоп, а також чотири хромовані патрубки випускної системи і потужний дифузор. Інтер’єр авто - робота компанії Gruppo Bertone. Відповідний рівень розкоші підкреслять наявністю тільки високоякісних матеріалів, шкіряної оббивки салону, ретельним опрацюванням внутрішнього простору для забезпечення комфортного пересування на великій швидкості навіть з відкритим верхом. У базове устаткування входять двозонний клімат-контроль, електродзеркала з обігрівом, електропривод сидінь, аудіосистема з вісьмома динаміками, мультимедіа-система і багато іншого.

Автомобіль приводиться в рух 4,3-літровим двигуном V8 потужністю 460 к.с. У 2012 році після поновлення віддача двигуна збільшилася ще на 30 к.с. і склала 490 к.с., максимум досягається при 7750 оборотах на хвилину, максимальний крутний момент підвищився на 15 Нм і досягає свого піку 505 Нм при 5000 оборотах на хвилину. Передача крутного моменту на задні колеса здійснюється за допомогою 7-ступеневого преселективна "робота" з двома зчепленнями, замість звичної для інших моделей 6-ступінчастою роботизованою коробки (як варіант - 6-ступінчаста механічна трансмісія). З такими параметрами авто має чудові спортивними даними: з новим мотором максимальна швидкість становить 312 км/год, з місця до 100 км / год California розганяється за 3,8 секунди, поліпшивши колишній результат (4 секунди), перші чотири сотні метрів він долає за 12 секунд, а тисячу метрів - за 21,8 секунди. Витрата палива в середньому становить 13,1 л / 100 км.

Шассі і кузов автомобіля зроблені з використанням сплавів алюмінію, що забезпечили необхідну легкість і жорсткість. Завдяки задній підвісці підвищилася керованість і комфортність авто. Передня підвіска - з подвійними поперечними важелями. Так само як Ferrari 599 GTB, автомобіль оснащений адаптивними амортизатори з магнітореологіческой робочою рідиною. За замовчуванням встановлено карбон-керамічні гальма Brembo: передні мають розміри 390 х 34 мм, задні - 360 х 32 мм. Автомобіль отримав різнорозмірні шини: спереду це 245/40 ZR19, ззаду 285/40 ZR19, але опціонально пропонувалися колеса з 20-дюймовими дисками (245/35 ZR20, 285/35 ZR20). Чиста вага автомобіля становить 1630 кг, варто також відзначити його майже ідеальний розподіл: 47% припадає на передню вісь, 53% на задню. Габаритні розміри Ferrari California: довжина 4562 мм, ширина 1909 мм, висота тисячі триста двадцять два мм. Для багажного відділення виділено цілком прийнятний обсяг: в мінімумі він становить 240 л (при складеному верху), а максимальний - 340 л.

Велику увагу приділено безпеці Ferrari California. Сідоки надійно захищені потужним силовим каркасом, а наявність жорсткого даху в даному випадку посприяло додаткового посилення жорсткості кузова на скручування. За спинками задніх сидінь заховані дуги системи захисту від перекидання. Крім цього, на борту є передні подушки безпеки водія і пасажира, бічні подушки і шторки безпеки. Електронні помічники включають ABS, систему динамічної стабілізації (CST) і трекшн-контроль (F1-Trac). Перемикач Manettino, виведений на рульове колесо, дозволяє управляти режимами роботи численних електронних систем: він інтегрує системи коробки передач, стабілізації і контролю тяги (CST and F1-Trac) і систему управління адаптивною підвіскою SCM.