Головна сторінка

Ferrari Enzo Ferrari

Роки випуску: 2003 - 2005

Ринок: Європа

Ferrari Enzo - це синтез новітніх технологій компанії. Перша з такого роду моделей, в яких використано багатющий досвід по створенню спортивних автомобілів, була випущена в 1963 році, потім послідували GTO Ferrari (1984), F40 Ferrari (1987) і ювілейна Ferrari F50 (1995) на честь 50-річчя компанії. Дебют чергового суперкупе Ferrari Enzo, названого в честь засновника компанії, відбувся в 2002 році. Всього було випущено 399 машин, при цьому серед покупців проводився найжорстокіший відбір, а окремі тюнінгові модифікації і зовсім представлені в штучних примірниках. При погляді на цей присадкуватий гоночний "болід" створюється враження, що він весь складається з розтрубів повітрязабірників, які служать як для охолодження Високофорсовані двигуна, так і для забезпечення високої притискної сили і її ефективного розподілу. Під капотом цього задньопривідного автомобіля знаходиться двигун V12, що володіє потужністю, ні багато ні мало, 660 кінських сил. Інтер’єр Ferrari Enzo, як годиться справжньому спорткару, характерний своїм мінімалізмом. Зрозуміло, як у справжньому гоночному автомобілі, поняття "комфорт" тут відносно - салон тісний, посадка сувора і жорстка. Однак в обробці використані тільки матеріали найвищої якості, а достаток карбону і алюмінію також носить раціональний характер - все зроблено для зниження ваги. У той же час автомобіль пропонує клімат-контроль, повний електропакет, дорогу аудіосистему і інші складові справжньої розкоші. Спортивні сидіння-ковші виготовлені індивідуально під замовника. Алюмінієві педалі газу і гальма регулюються в шістнадцяти різних положеннях. Багатофункціональний кермо по-справжньому "багатофункціональний" - на його маточину виведені кнопки управління всіма основними функціями, необхідними водієві, а загорающиеся червоні світлодіоди на рульовому колесі допомагають контролювати процес перемикання передач.

Ferrari Enzo приводиться в рух атмосферних силовим агрегатом V12 максимальною потужністю 660 к.с., які досягаються при 7800 оборотах в хвилину, максимальний крутний момент становить 657 Нм і досягається при 5500 об / хв. Червона зона тахометра автомобіля починається з позначки 8200 оборотів в хвилину. Двигун оснащений 6-швидкісною роботизованою секвентальною коробкою передач Ferrari F1. Час перемикання складає всього 150 мілісекунд, управляти роботою трансмісії можна і за допомогою підрульових перемикачів .. Максимальна швидкість цього автомобіля становить 355 км/год, а розгін з місця до 100 км / год відбувається за 3,5 секунди, а якщо говорити про тюнінгових версіях , то там "максималка" доходить до 390 км / год, а час розгону - до 2,7 секунди, і легко можна уявити, які значні перевантаження відчуває пілот.

При створенні шасі автомобіля використано поєднання високотехнологічних композитних матеріалів і алюмінієвих стільникових панелей. В результаті, вага високоміцного шасі становить всього 92 кілограми. Кузов зроблений з вуглеволокна, завдяки чому суперкар має масу усього 1365 кг. Підвіска Ferrari Enzo - на подвійних поперечних важелях, спереду і ззаду. Габаритні розміри: довжина 4702 мм, ширина 2035 мм, висота 1147 мм, колісна база - 2650 мм. Для того, щоб забезпечити неабияку притискну силу, служить сама досконала форма кузова, а також різні аеродинамічні хитрування, на кшталт граунд-ефекту (розрідження під днищем), що дозволило відмовитися від величезного заднього антикрила. Як стверджують творці, даний автомобіль призначений для звичайних доріг, проте сумніви в цьому викликає дорожній просвіт, який становить всього 100 мм, але, наприклад, в тюнинговой версії Enzo Gemballa Mig-U1 це вирішено установкою системи збільшення кліренсу для подолання дорожніх перешкод.

Автомобіль буквально напханий електронікою і різними системами, в тому числі і тими, які забезпечує максимальну безпеку. Електронний мозок бортового комп’ютера контролює всі системи: двигуна, трансмісії, адаптивної підвіски, систем ABS, динамічної стабілізації (CST) і контролю тяги (F1-Trac), і навіть управління активними аеродинамічними елементами. Для Ferrari Enzo були спеціально створені шини Potenza RE050 Scuderia, що витримують швидкість вище 350 км/год, що забезпечують надійне зчеплення з дорожнім покриттям і гарантують відмінну керованість. Композитні гальмівні диски Brembo - виключно легкі (на 30% в порівнянні з аналогічними чавунними), і не втрачають своєї ефективності навіть в граничних режимах.