Головна сторінка

Ferrari F12 Berlinetta

Роки випуску: 2012 - 2017

Ринок: Україна

Модель Ferrari F12 Berlinetta вперше була представлена в 2012 році в Женевському автосалоні. Ця машина з фірмовою емблемою у вигляді гарцюючого жеребця замінила собою Ferrari 599. Кузов F12 Berlinetta був розроблений стиль-центром Ferrari і Pininfarina. На ньому зустрічаються деякі елементи стилю з інших моделей Ferrari. Серед них - решітка радіатора, з оформлення нагадує решітку FF, а також фари, одночасно схожі на оптику FF і 458 Italia. В кращу сторону змінився двигун: підвищилася потужність і ефективність. Визначну аеродинаміку Ferrari F12 Berlinetta забезпечили інноваційні рішення, як наприклад, технологія Aero Bridge, в якій вперше для створення притискної сили використовується капот моторного відсіку автомобіля, або технологія Active Brake Cooling - система направляючих лопаток в повітроводах гальм, які відкриваються тільки при високій робочій температурі гальм . В результаті був створений найдосконаліший з точки зору аеродинаміки автомобіль Ferrari за всю історію. Це підтверджують коефіцієнт лобового опору, рівний 0,299, і показник притискної сили, який при швидкості 200 км / год складає 123 кг. 

В інтер’єрі, заснованому на FF, використовується нова оббивка "Frau leather" з обробкою з алюмінію і вуглецевого волокна. Управління практично всіма основними системами виведено на багатофункціональне рульове колесо, яке традиційно для спортивних машин оснащено підрульовими перемикачами. Головне місце в настроюється цифровий приладовій панелі займає величезна шкала тахометра, праворуч і ліворуч від якої розташувалися цифрові панелі, що дозволяють виводити дані бортового комп’ютера, управляти настройками автомобіля, інформувати про стан різних систем на основі безлічі динамічних параметрів, управляти навігацією і мультимедіа і т.д . Оброблені високоякісною шкірою спортивні крісла - з відмінною бічною підтримкою, електроприводом регулювань з пам’яттю розташування, електропідігрівом. Завдяки старанням конструкторів в порівнянні з "599" -ої моделлю збільшилася багажне відділення - автомобіль має досить містким багажником (він має мінімальний обсяг 320 літрів), оснащеним спеціальним полицею-роздільником, без якої його обсяг збільшується до 500 літрів.

В рух Ferrari F12 Berlinetta призводить атмосферне V12 робочим об’ємом 6262 сс. Його максимальна потужність складає 740 кінських сил при 8250 об / хвилину, максимальний обертовий момент досягає пікового значення в 690 Нм при 6000 об / хвилину, при цьому, як заявляє виробник вже з 2500 об / хвилину доступно 80% тяги. Завдяки новій 7-ступінчастою роботизованою коробці передач F1 з подвійним зчепленням, яка відрізняється високою швидкістю перемикань, розгін з місця до 100 км / год займе всього 3,1 секунди. Другу сотню автомобіль набирає за 8,5 секунд. Максимальна швидкість - 340 км/год. Завдяки безлічі систем, що підвищують ефективність витрати палива (в тому числі "старт-стоп"), суперкар споживає в середньому 16,2 л бензину АІ-98 (24,9 л / 100 км в місті і 11,3 л / 100 км за містом).

Шассі і кузов автомобіля зроблені з використанням сплавів алюмінію, що дозволило знизити вагу автомобіля до 1525 кг і максимально підвищити жорсткість на кручення (на 20 відсотків). Завдяки задній підвісці підвищилася керованість і комфортність авто. Передня підвіска - з подвійними поперечними важелями. Ходова частина доповнена адаптивною магнітореологіческой підвіскою нового покоління Evolution (SCM-E). Високоефективні карбон-керамічні гальма Brembo забезпечують чудове гальмування. Габаритні розміри Ferrari F12 Berlinetta: довжина 4618 мм, ширина тисячі дев’ятсот сорок два мм, висота 1273 мм. Підкреслено спортивний вигляд машини доповнюється величезними 20 дюймовими колісними дисками і шинами низькопрофільними: 255/35 / R20 спереду і 315/55 / R20 ззаді.

Багато уваги приділено безпеці Ferrari F12 Berlinetta - суперкар має на борту найсучасніші технології. Крім адаптивної підвіски з новими магнітореологіческімі амортизаторами, тут є системи управління бічного ковзання, диференціал E-Diff, слідкування за відпрацьованими газами (F1-Trac), система контролю стабільності (ESC), а також допоміжні гальмівні системи, такі як ABS з EBD. Управління всіма електронними помічниками здійснюється в суворій координації з алгоритмами роботи двигуна, трансмісії, підвіски і гальм. Водій може керувати настройками їх втручання аж до повної деактивації. Крім того, купе оснащене подушками безпеки, адаптований биксеноновой оптикою головного освітлення, системою контролю тиску в шинах і іншими функціями.