Головна сторінка

Ferrari F12 TDF

Роки випуску: 2015 - т.ч.

Ринок: Європа

Екстремальна версія Ferrari F12 TDF названа в честь автомобільних гонок Tour de France, що проводилися з 1899 по 1986 роки, де машини компанії не раз ставали призерами. Від стандартного купе Ferrari F12 Berlinetta версія TDF відрізняється за багатьма параметрами, і навіть зовні. Збільшені повітрозабірники служать для кращого охолодження більш потужного двигуна (віддача його становить 780 к.с.), "зябра" в задніх крилах - для додаткового охолодження гальм. Поліпшену аеродинаміку забезпечують нові передній спойлер і накладки на боковинах. Так само, як у F12 Berlinetta, збільшення притискної сили сприяє технологія Aerobridge, при якій потік повітря проходить під капотом і виходить з боковин по спеціальному каналу, однак завдяки багатьом доопрацюванням, а також новому оформленню задка зі збільшеним кутом нахилу заднього скла і новим заднім спойлером , притискна сила виросла на 87% - до 230 кг при 200 км/год. В інтер’єрі купе переважають легкі матеріали, головне місце серед яких займає вуглецеве волокно, з якого виконані основні деталі, включаючи навіть дверні панелі. Управління практично всіма основними системами виведено на багатофункціональне рульове колесо. Головне місце в настроюється цифровий приладовій панелі займає величезна шкала тахометра, праворуч і ліворуч від якої розташувалися цифрові панелі, що дозволяють виводити дані бортового комп’ютера, управляти настройками автомобіля, інформувати про стан різних систем на основі безлічі динамічних параметрів і т.д. Ще більш спортивні, ніж у базовій моделі, ковшеподібні крісла позбулися електроприводу регулювань, однак володіють ідеальною бічною підтримкою. Плюс до всього, цей спортивний автомобіль має напрочуд місткий багажник (його мінімальний обсяг 320 літрів), оснащений спеціальною полицею-роздільником, без якої обсяг збільшується до 500 літрів.

Атмосферний V12 робочим об’ємом 6262 куб. см піддався доробці, щоб забезпечити збільшення в потужності на 40 к.с. - до 780 к.с. (При 8500 об / хв), максимальний обертовий момент досягає пікового значення в 705 Нм при 6750 об / хв, при цьому, як заявляє виробник, вже з 2500 оборотів є 80% тяги. 7-ступінчаста роботизована коробка передач F1 з подвійним зчепленням відрізняється високою швидкістю перемикань і в парі з більш потужним мотором забезпечує розгін з місця до 100 км / год всього за 2,9 секунди, що на 0,2 секунди краще за показник базової версії. Другу сотню автомобіль набирає за 7,9 секунди (у F12 Berlinetta - 8,5 секунд). Максимальна швидкість понад 340 км/год. Завдяки безлічі систем, що підвищують ефективність витрати палива (в тому числі "старт-стоп"), суперкар споживає в середньому 15,4 л бензину АІ-98.

В конструкції ходової частини використані передня підвіска на подвійних поперечних важелях і задня, доповнені адаптивної магнітореологіческой підвіскою нового покоління Evolution (SCM-E). Шасі і кузов автомобіля зроблені з використанням сплавів алюмінію, що дозволило зменшити вагу, а подальша боротьба за його зниження привела до того, що суха маса купе F12 TDF становить 1415 кг, що на 110 кг менше, ніж у Berlinetta. Для кращої керованості служать ширші шини розміром 275 / 35R20 спереду і 315 / 35R20 ззаду. Також, в порівнянні з Ferrari F12Berlinetta, трохи змінилися габарити: довжина збільшилася до 4656 мм, ширина до 1961 мм, висота залишилася колишньою і становить 1273 мм.

Багато уваги приділено безпеці - суперкар має на борту найсучасніші технології. Крім адаптивної підвіски з новими магнітореологіческімі амортизаторами, тут є системи управління бічного ковзання, диференціал E-Diff, слідкування за відпрацьованими газами (F1-Trac), система контролю стабільності (ESC), а також допоміжні гальмівні системи, такі як ABS / EBD. Управління всіма електронними помічниками здійснюється в суворій координації з алгоритмами роботи двигуна, трансмісії, підвіски і гальм. Водій може керувати настройками їх втручання аж до повної деактивації. Крім того, купе оснащене подушками безпеки, адаптований биксеноновой оптикою головного освітлення, системою контролю тиску в шинах і іншими функціями.