Головна сторінка

Ferrari FF

Роки випуску: 2011 - 2016

Ринок: Україна

Італійський виробник суперкарів представив на Женевському автосалоні 2011 свій найпотужніший на той момент 4-місний автомобіль Ferrari FF - першу повнопривідну машину марки. Зовнішній вигляд FF значно відрізняється про інших сучасних моделей Ferrari і має форму "shooting-brake" (Купе-універсал), схожий силует мала гоночна модель Ferrari 250 GT SWB Drogo 1962 року. Ефектний кузов має ряд унікальних особливостей: вражаюче довгий капот і оригінальне виконання передка з напівовальним вирізом решітки радіатора і вузькими довгими фарами, разом утворюють усміхнену "морду" з задирливим "поглядом"; в задній частині виділяються кругла світлодіодна оптика, вентиляційні отвори і чотири попарно розташовані вихлопні труби по обидві сторони від потужного дифузора. Найменування моделі легко розшифровується - Ferrari Four (Four - чотири сидіння або привід на всі чотири колеса). Автомобіль оснащується поки єдиною фірмовою системою повного приводу - 4RM. Силова установка - атмосферний двигун об’ємом 6,3 літра конфігурації V12, що видає потужність 660 к.с. Салон Ferrari FF є одним з найбільш просторих в класі. Завдяки пристойному запасу місця для ніг і зручним ергономічним сидінням тут зручно навіть високим людям. В автомобілі з високим комфортом розмістяться четверо, при цьому багажне відділення вміщує до 450 літрів багажу, а при необхідності його можна збільшити за рахунок заднього ряду - до 800 літрів. Розкішна обробка внутрішнього простору передбачає велику кількість декоративних металевих вставок, шкіри ексклюзивних забарвлень, аж до найтоншої і ультра-м’якої шкіри Frau зі спеціальною обробкою. У конструкції багатьох елементів салону, а також сидінь використані легкі сплави для зниження загальної ваги. У складі устаткування значаться: електродзеркала з підігрівом, електропривод кришки багажника, панель приладів з великим тахометром і двома інформаційними дисплеями, передні сидіння з електроприводом і підігрівом / вентиляцією, двозонний клімат-контроль, мультимедійна система з голосовим управлінням, аудіосистема з 8 динаміками і підсилювачем загальної потужністю 640 Вт, яка може бути замінена преміальної 16-канальної аудіосистемою Dolby Surround Sound потужністю 1,28 кВт.

FF оснащується атмосферним двигуном об’ємом 6,3 літра конфігурації V12 зі степів ма стиснення 12,3: 1. Потужність цієї установки складає 660 к.с. на 8000 оборотах, таким чином, з одного літра робочого об’єму знято 105 к.с. Крутний момент досягає 683 Нм на 6000 оборотах, а більше 500 Нм доступні вже з 1000 оборотів. Двигун працює в парі з 7-ступінчастою напівавтоматичного коробкою передач з двома зчепленнями - такий же, як на Ferrari California і Ferrari 458 Italia. Максимальна швидкість авто становить 335 км/год. Першу "сотню" автомобіль набирає за 3,7 сек, а до 200 км / год він розганяється за 11 сек. Витрата палива в комбінованому циклі: 15,4 л / 100 км.

В Ferrari FF використана характерна для сучасних машин цієї марки конструкція ходової частини з незалежною передньою підвіскою на подвійних поперечних важелях і багатоважільною ззаду. Крутний момент за замовчуванням передається на задні колеса, а в умовах низького зчеплення з дорогою система при необхідності перерозподіляє крутний момент на передній вал. Це відбувається за допомогою керованого електронікою механічного елемента PTU (Power Transfer Unit), який розташовується в передній частині двигуна і за допомогою лівої і правої фрикційних муфт пов’язаний з передніми півосями. Унікальна розробка Ferrari на 50% легше звичайних систем 4WD, при цьому вона дозволяє реалізувати відмінну развесовку на машині (47:53 на користь задньої осі). Стандартна пневмопідвіска оснащена системою регулювання кліренсу, яка, на відміну від інших моделей Ferrari, піднімає не тільки передню частину автомобіля, але і задню.

Дякуючи інтеграції систем контролю автомобіля (диференціал E-Diff, слідкування за відпрацьованими газами F1-Trac і PTU) крутний момент здатний передаватися кожному колесу окремо. Чудові вентильовані дискові гальма Brembo (398 мм х 38 мм спереду і 360 мм х 32 мм ззаду) забезпечують гальмівний шлях всього 35 метрів при гальмуванні з 100 км/год. Велику увагу приділено пасивної безпеки - суперкар має на борту двоступеневі передні подушки, бічні подушки і шторки безпеки. Загальну безпеку доповнюють звичні активні системи: контролю стабільності, а також допоміжні гальмівні, такі як ABS / EBD. Управління численними електронними помічниками здійснюється в суворій координації з алгоритмами роботи всіх систем автомобіля.