Головна сторінка

Ferrari GTC4Lusso

Роки випуску: 2016 - т.ч.

Ринок: Європа

У 2016 році компанія Ferrari представила на автосалоні в Женеві оновлену версію моделі FF, яка отримала назву GTC4 Lusso (розшифровується, як Grand Turismo Coupe з повним приводом, а Lusso в перекладі з італійської - "пишність", "розкіш".). Крім зміни імені відбулися удосконалення в зовнішності - змінилася форма бамперів і повітропроводів, решітки радіатора. Встановлено нові фари зі зміною формою і начинкою, при цьому "пращури" їх став більш хижим, ззаду з’явилися новий задній спойлер і модернізований дифузор. При оформленні задньої оптики розробники знову повернулися до розташованих попарно чотирьом круглим ліхтарям, колись вважався фірмовим стилем. Крім іншого, оновлений спорткар відрізняється карбоновим дахом і новим аеродинамічним обвісом. Ще одне нововведення - система Dual Cockpit, яка призначена для максимізації вражень від поїздки на Феррарі для пасажира. Перед ним тепер розташований екран, на якому відображаються різні дані про роботу автомобіля. Що стосується двигуна, то його потужність зросла до 690 к.с. У порівнянні з попередником, салон перетворився досить значно. Змінилася конфігурація передньої панелі, центрального тунелю, а також архітектура кнопок управління - наприклад, розташування кнопок трансмісії. Змінено обробка дверей і сидінь на користь ще більшої розкоші. Вперше Ferrari GTC4 Lusso пропонує пасажиру окремий горизонтально орієнтований індивідуальний сенсорний дисплей діагоналлю 8,8 дюймов, вбудований в передню панель безпосередньо перед ним. За допомогою нього пасажир може самостійно управляти настройками аудіосистеми і кліматичної установки, а також виводити на екран поточні показання спідометра, тахометра, навігаційних карт, в тому числі для прокладки маршруту. Покращено і інтерфейс водій-машина, він отримав подальший розвиток завдяки новому більш компактному керма і його зміненим кнопок управління, розташування та архітектура яких сприяють кращій ергономіці і простоті використання. Цьому також відповідає і нова приладова панель з двома дисплеями, що розташувалися по обидва боки від тахометра. Що стосується головного пристрою, то по центру передньої панелі розташувався величезний 10,25-дюймовий дисплей нової мультимедійної системи.

Ferrari GTC4 Lusso оснащується атмосферним двигуном об’ємом 6,3 літра конфігурації V12. Потужність цієї установки піднята до 690 к.с. (Максимум доступний при 8000 оборотах). Максимальний крутний момент 690 Нм досягається при 5750 оборотах. У парі з мотором встановлена 7-ступінчаста роботизована коробка з подвійним зчепленням F1 Dual-Clutch. Вся вироблювана двигуном тяга розподіляється між передньою і задньою осями за допомогою системи повного приводу власної розробки. До 100 км / год новинка здатна розігнатися всього за 3,4 секунди. Максимальна швидкість - 335 км на годину. Витрата палива в комбінованому циклі: 15 л / 100 км.

В GTC4 Lusso використана характерна для сучасних машин цієї марки конструкція ходової частини з незалежною передньою підвіскою на подвійних поперечних важелях і багатоважільною ззаду. Важливо відзначити, що на Ferrari GTC4Lusso тепер повний привід доповнено інтегрованою системою підрулюючих задніх коліс - обидві технології об’єднані в запатентованій системі 4RM-S (four-wheel drive and steering), що об’єднує також систему бічного ковзання Slip Side Control (4.0), електронний диференціал ( E-Diff), слідкування за відпрацьованими газами та активні амортизатори SCM-E. При цьому унікальна розробка Ferrari на 50% легше звичайних систем 4WD і дозволяє реалізувати відмінну развесовку на машині (47:53 на користь задньої осі).

Завдяки інтеграції численних систем контролю автомобіля управління крутним моментом доведено до досконалості - він здатний передаватися кожному колесу окремо, допомагаючи водієві впоратися з керуванням навіть на засніжених і мокрих дорогах, забезпечуючи стабільність в найскладніших поворотах. Тут чимала заслуга і системи керуючих задніх коліс, які за допомогою електричних актуаторов відхиляють колеса на кут до 2,15 градусів, в залежності від швидкості, положення керма, бічних перевантажень, і буквально допомагають автомобілю угвинчуватися в повороти. Загальну безпеку доповнюють звичні активні системи: контролю стабільності, а також допоміжні гальмівні, такі як ABS / EBD. Управління численними електронними помічниками здійснюється в суворій координації з алгоритмами роботи всіх систем автомобіля.