Головна сторінка

Ferrari LaFerrari

Роки випуску: 2013 - 2016

Ринок: Україна

Ferrari LaFerrari - перший серійний гібридний спорткар компанії, який був випущений в 2013 році обмеженою серією. Назва перекладається з італійської як "це Феррарі". Розробка нового автомобіля, що позиціонується як наступник Enzo, почалася ще в 2005 році. В результаті LaFerrari став найпотужнішим автомобілем в серії - 12-циліндровий атмосферний бензиновий двигун і два електромотори в сукупності видають 963 к.с. Всього було виготовлено 499 суперкарів, проте умовою для покупки LaFerrari стала не тільки немаленька сума, але і наявність в автопарку не менше п’яти автомобілів марки. У 2016 році відбулася прем’єра версії з відкритим кузовом LaFerrari Aperta. Вона відрізняється наявністю знімною карбонової центральної секції даху, або опціонального матерчатого верху. З точки зору конфігурації силової установки і трансмісії машина не має особливих відмінностей від стандартної модифікації з жорстким дахом, але отримала значне посилення кузова і карбонового шасі, а також аеродинамічні доопрацювання. Інтер’єр спорткара оброблений вуглепластиком, алькантарою і натуральною шкірою. Суцільнолиті сидіння не регулюються (на відміну від керма і педалей), але налаштовуються при покупці спеціально під замовника. LaFerrari отримав новий карбоновий спортивне кермо з безліччю виведених на маточину кнопок управління і скошеними верхнім і нижнім сегментами. Реконфігурованих приладова панель оснащена центрально розташованим тахометром і двома дисплеями, відображення даних на яких можна змінювати в залежності від необхідності. Зрозуміло, автомобіль оснащений найсучаснішим і самим необхідним обладнанням - це біксенонові фари, електродзеркала з підігрівом, підігрів сидінь, дистанційний центральний замок, електросклопідйомники, система клімат-контролю і інше.

Як вже сказано, на відміну від Enzo Ferrari, його наступник LaFerrari оснащений гібридною установкою. Бензиновий атмосферний двигун V12 об’ємом 6,3 л розвиває максимальну потужність 800 к.с. (9000 об / хв) і максимальний крутний момент 700 Нм (6750 об / хв). У парі з ним працює 120-кіловатний електромотор (163 к.с.). Повна загальна потужність авто - 963 к.с., крутний момент - більше 900 Нм. Завдяки таким значним технічним даними, розгін до 100 км / год займе трохи менше ніж 3 секунди, до 200 км / год - 7 секунд, а до 300 км / год спорткар розганяється за 15 секунд. Максимальна швидкість досягає 350 кілометрів на годину. Трасу Фьорано з довжиною кола 2,997 км LaFerrari проходить менш ніж за 1 хвилину і 20 секунд і на 5 секунд випереджає Enzo. До слова, поки це рекорд серед "дорожніх" версій спортивних автомобілів - до даного результату в 2015 році наблизився Ferrari F12tdf з відставанням на 1 секунду.

В LaFerrari використана характерна для сучасних машин цієї марки конструкція ходової частини з незалежною передньою підвіскою на подвійних поперечних важелях і багатоважільною ззаду. Висота дорожнього просвіту тут становить всього 100 мм. Акумулятор суперкара складається з 120 елементів, в восьми модулях по 15 штук, вони охолоджуються кондиціонером і розташовані під сидінням, вносячи свою лепту в зниження центру ваги автомобіля - він знаходиться на 35 міліметрів нижче, ніж у Enzo. Габарити кузова (Д x Ш x В, в мм): 4702 x 1992 x 1116, при цьому по ширині авто поступається Enzo на 4 мм, по висоті - на 31 мм. Колісна база така ж, як у попередника - 2650 мм. Для того щоб забезпечити неабияку притискну силу, як звичайно служить сама досконала форма кузова, а також різні аеродинамічні хитрування. Автомобіль отримав дуже широкі колеса з низькопрофільними шинами і дисками різної розмірності - це 265/30 R19 спереду і 345/30 R20 ззаду. Вуглець-керамічні гальма Brembo - з вентильованими дисками: передні 398 х 36 мм і задні 380 х 34 мм.

Так само як попередник, LaFerrari втілює в собі всі найсучасніші на момент створення розробки Ferrari. Тому автомобіль буквально напханий електронікою і різними системами, в тому числі і тими, які забезпечує максимальну безпеку. Електронний мозок бортового комп’ютера контролює всі системи: це ESC і ABS / EBD, які доповнені системою контролю тяги EF1-Trac, а також електронний диференціал нового покоління, управління активними аеродинамічними елементами і магнітореологіческімі амортизаторами адаптивної підвіски. При наявності цілого набору подушок безпеки (передні, бічні, шторки, колінна подушка водія) і жорсткого захисного каркаса LaFerrari відповідає найсуворішим вимогам пасивної безпеки, без яких просто неможливо уявити цей суперкар.