Головна сторінка

Fiat Bravo

Роки випуску: 2008 - 2011

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Fiat Bravo
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Станівецький цегельний завод - начальник виробництва, депутат Станівецької сільської рад
Міністерство інфраструктури України - начальник відділу впровадження та підтримки електронного документообігу та контролю Управління документообігу та інформаційно-технічного забезпечення
Генеральний штаб Збройних Сил України - військовослужбовець
Кіровоградська ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області - Заступник начальника інспекції
Кіровоградська ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області - Заступник начальника інспекції
Національний банк України - заступник начальника відділу Департаменту безпеки
Національний банк України - заступник начальника відділу Департаменту безпеки
Обухівський районний військовий комісаріат - Відповідальний виконавець мобілізаційного відділення
Державна фінансова інспекція в Закарпатській обласі - Головний державний фінансовий інспектор відділу інспектуванню у сфері органів влади оборони та місцевого самоврядування
Державна фінансова інспекція в Закарпатській обласі - Головний державний фінансовий інспектор відділу інспектуванню у сфері органів влади оборони та місцевого самоврядування
Усього знайдено - 63

Випуск другого покоління Fiat Bravo почався в 2007 році. Це досить стильний зовні і сучасний по характеристикам хетчбек, в основі якого лежить платформа Fiat C2, розроблена інженерами Fiat спільно з фахівцями Lancia. Дизайн автомобіля створювався в бюро Centro Stile Fiat, в той час як значна участь в доведенні конструкції кузова і шасі проводилося австрійською компанією Magna Steyr з використанням комп’ютерного моделювання. Незважаючи на порівняно компактні габарити (довжина кузова становить 4,34 м), Fiat Bravo має досить пристойною для свого класу колісною базою, що відбилося на вдалій компоновці внутрішнього обсягу і дозволило виділити пристойний запас простору як для салону, так і для багажного відділення. Автомобіль відрізняється продуманим інтер’єром, що забезпечує цілком високий рівень комфорту. Під капотом - турбовані двигуни об’ємом 1,4 л. (120 або 150 к.с.) У базове оснащення Bravo входять галогенові фари і передні протитуманні фари, легкосплавні колісні диски, електрорегульовані дзеркала, регульована в двох площинах рульова колонка, кондиціонер, електричні склопідйомники, CD-програвач з 6 динаміками. Рульове колесо і ручка КПП обшиті шкірою, салон оброблений декоративними вставками, сидіння мають високочачественную тканинну оббивку. У більш дорогих комплектаціях Emotion і Sport хетчбек Bravo анітрохи не поступиться лідерам класу. Автомобіль запропонує біксенонові фари, клімат-контроль, іммобілайзер, багатофункціональне рульове колесо, що складаються дзеркала, розкішніше обрамлення елементів інтер’єру і багато іншого.

Bravo пропонувався з бензиновими турбодвигунами 1.4. Базовий мотор видає максимум потужності 120 к.с. при 5000 оборотах, максимальний крутний момент становить 206 Нм (при 1750 об / хв). Силовий агрегат оснащений 6-ступінчастою коробкою передач - звичайною механічною або роботизованою. На розгін до 100 км/год в цій модифікації буде потрібно 9,6 секунди, середня витрата палива - 6,7 л / 100 км. У більш потужної версії віддача двигуна піднята до 150 к.с., а в пару до нього пропонується тільки механічна 6-ступінчаста коробка передач. Розгін до 100 км / год відбувається відчутно швидше - за 8,5 секунд. Середня витрата бензину - 7,1 л / 100 км. Обсяг паливного бака хетчбека - 58 літрів.

Ходова частина Fiat Bravo включає передню незалежну підвіску McPherson і задню напівзалежну з торсіонної балкою. Автомобіль оснащений колесами з шинами 205/55 R16 на легкосплавних дисках. Досить жорстка настройка підвіски цілком задовольняє сучасному підходу до безпеки при активному водінні. У стандартне оснащення входить електропідсилювач рульового управління з двома режимами роботи DualDrive. Автомобіль має передні дискові вентильовані гальма і задні дискові вентильовані. Мінімальний радіус розвороту авто - 5,2 м. Хетчбек має наступні габарити: довжина кузова 4336 мм, ширина тисяча сімсот дев’яносто дві мм, висота 1498 мм. Заявлений дорожній просвіт - 150 мм.

В оснащення Fiat Bravo в залежності від комплектації входять від двох (в базі) до семи подушок безпеки, крім яких високу пасивну безпеку доповнюють активні підголівники, кріплення дитячих крісел, ремені безпеки з преднатяжителями і обмежувачами зусилля. Також в оснащення входить цілий набір сучасних активних систем. Це вже давно стала стандартом антиблокувальна система гальм і система розподілу гальмівного зусилля EBD в базовій комплектації, а в більш дорогих версіях - система стабілізації ESP з функцією допомоги при рушанні на ухилі, противобуксовочная система ASR. Хетчбек показав хороший результат в краш-тестах EuroNCAP.

Б/у Fiat Bravo цікаві високим рівнем оснащення і відмінним набором характеристик. У безумовних плюсах авто - високий рівень комфорту, пристойна для хетчбека багажне відділення (мінімальний обсяг 400 літрів, який можна збільшити до 1175 літрів), чудова для свого класу динаміка. Серед недоліків власники відзначають недостатній кліренс і жорсткість підвіски. Не варто забувати про підвищену вимогливості турбированних моторів до обслуговування. Також можна відзначити малу поширеність моделі на ринку, але в цьому є і свій плюс - навряд чи автомобіль буде представляти цінність для викрадачів.