Головна сторінка

Fiat Fullback

Роки випуску: 2015 - т.ч.

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Fiat Fullback
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Єланецький районний відділ державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області - старший державний виконавець Єланецького районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області ( переможець конкурсу)
ФОП Ільїн С.А. - підприємець
Єланецький районний відділ державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області - старший державний виконавець Єланецького районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області
Єланецький районний відділ державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області - старший державний виконавець Єланецького районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області
ФОП Ільїн С.А. - підприємець
Усього знайдено - 5

Слідом за пікапом Toro власного виробництва, який був призначений для ринку Бразилії, в 2016 році компанія Fiat показала на автосалоні в Дубаї пікап Fullback, який являє собою не що інше, як перелицьовану версію Mitsubishi L200 нового покоління. Автомобіль має ряд відмінностей від оригіналу - це чорні з горизонтальними ребрами решітки радіатора і нижнього повітрозабірника в бампері, широко поставлені протитуманні фари, хромовані накладки на дверях, інший малюнок легкосплавних дисків і інші менш помітні особливості. Залежно від ринку пікап пропонується з одинарної, полуторної або подвійною кабіною - довжина кузова Fiat Fullback в цих випадках складе 5155, 5275 і 5282 мм відповідно. Для російського ринку Fullback пропонується у варіанті "дабл-кеб", в якому з комфортом розмістяться 5 чоловік, і з тими ж моторами, що для європейського ринку, - 2,4 літровий турбодизель в варіантах віддачі 150 або 180 к.с., з шестиступінчастою механічною коробкою або п’ятиступеневим автоматом (для мотора в 180 сил - тільки автомат). Fullback передбачає два рівні комплектації: SX і LX, і вісім варіантів оснащення (Base, Base +, MT Active, MT Active +, AT Active, AT Аctive +, Dynamic, Dynamic +). У базовій версії власник отримує пікап, де передбачені: передній бампер в колір кузова, бризковики, чорна окантовка фар, задні протитуманні ліхтарі, сталеві диски 16", повний привід; підлокітник між передніми кріслами, кондиціонер, аудіопідготовка, підігрів передніх сидінь, передні і задні електросклопідйомники, центральний замок. У більш дорогих версіях пропонуються: поліпшена обробка екстер’єру та інтер’єру, денні ходові вогні і передні протитуманні фари, тоноване заднє скло, задній бампер і бічні пороги, система постійного повного приводу, мультируль, клімат-контроль, мультимедійна система. У самій повній версії Dynamic + пікап має біксенонові фари, світлодіодні ходові вогні, шкіряну обробку салону, електропривод регулювань водійського крісла і багато іншого.

2,4-літрові турбодизелі під капотом Fullback оснащені електронною системою безпосереднього вприскування Common Rail і пропонуються в двох варіантах віддачі. Базовий мотор видає максимальну потужність 150 к.с. при 3500 оборотах і максимальний крутний момент 380 Нм при 2500 оборотах. Його "колега" володіє максимальною потужністю 180 к.с. і максимальним обертовим моментом 430 Нм при тих же значеннях оборотів. Двигуни відповідають стандартам Євро 5 і в середньому витрачають 6,9 л / 100 км або 7,5 л / 100 км в залежності від типу трансмісії (механіка або автомат). Заправний обсяг - 75 л.

Fiat Fullback має незалежну передню підвіску - пружинну, на подвійних поперечних важелях, зі стабілізатором поперечної стійкості. Задня підвіска залежна - нерозрізна ось на листових ресорах. Рульове управління - рейкове з гідропідсилювачем. Передні гальма - дискові вентильовані, задні барабанні. Стандартний розмір колісних дисків: 245/70 R16. Пікап розрахований на вантажопідйомність до 1100 кг. Він може бути оснащений системою або повного приводу, або постійного повного приводу - зрозуміло, як годиться справжньому позашляховику, передбачені знижує передача і можливість блокування міжосьового і заднього міжколісного диференціалів. Кузов Fiat Fullback кріпиться до міцної несучої рами. Про його серйозною прохідності свідчать такі показники: кути в’їзду і з’їзду - 30/22 градуси, кут рампи - 24 градуси, кут нахилу 45 градусів. Заявлений виробником кліренс - 200 мм.

Пікап Fiat Fullback має в базі фронтальні подушки безпеки водія і пасажира, кріплення дитячих крісел, триточкові ремені на всіх місцях, передні з преднатяжителями і обмежувачами зусиль. З активних систем тут є ABS (антиблокувальна система гальм, з системою розподілу зусиль EBD), а також комплекс ASTC динамічної системи курсової стійкості, який включає в себе: TSA (курсова стабілізація причепа), Brake Assist (система допомоги при екстреному гальмуванні), Hill Start Assist (HSA, система допомоги при рушанні на підйомі), TC (Traction control, система контролю тяги і противобуксовочная система). У більш дорогих комплектаціях передбачені бічні шторки безпеки водія і пасажира, колінна подушка безпеки водія.

Fiat Fullback пропонувався по чуть нижчою ціною, ніж його донор Mitsubishi L200, при майже повній відсутності яких-небудь значущих відмінностей, крім дизайну передньої частини, оформлення якої кому -то може здатися навіть більш серйозним і "мужнім", ніж у оригіналу. При цьому, не дивлячись на вдалий приклад "бейдж-інжинірингу", маркування "Fiat" може відбитися на більшому зниженні ціни старих машин і на їх ліквідності. Якщо говорити про недоліки L200 / Fullback, то вони цілком можна застосувати і до всього класу машин: пристойна інерція і "задума" при розгоні, дорозі зміст, вимогливість сучасних двигунів до якості палива і обслуговування і т.п. Але все з лишком перекривається високим дорожнім просвітом і прохідністю, з можливістю перевозити вантажі, не забруднивши багажник і салон.