Головна сторінка

Fiat Punto

Роки випуску: 2012 - 2015

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Fiat Punto
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
тимчасово не працюючий - тимчасово не працюючий
Веселівський відділ Мелітопольської місцевої прокуратури Запорізької області - прокурор Веселівського відділу Мелітопольської місцевої прокуратури Запорізької області
Збройні Сили України - Військовослужбовець
Чортківська районна державна адміністрація - Головний спеціаліст відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Чортківської районної державної адміністрації
Веселівський відділ Мелітопольської місцевої прокуратури - прокурор Веселівського відділу Мелітопольської місцевої прокуратури
Чортківська районна державна адміністрація - Головний спеціаліст відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Чортківської районної державної адміністрації
Миколаївська міська рада - заступник директора юридичного департаменту Миколаївської міської ради - начальник відділу судової роботи
Броварська районна державна адміністрація - адміністратор центру
в/ч 9951ПКШР - інспектор-1 категорії начальник группи
Управління Державної казначейської служби України у Шевченківському районі м.Києва - головний спеціаліст відділу видатків
Усього знайдено - 104

Fiat Punto відомий на ринку з 1993 року, коли побачило світ перше покоління моделі. 

З першої модернізацією назву Grande Punto було замінено на Punto Evo. Хетчбеку значно освіжили зовнішній вигляд, він також отримав набагато цікавіший і сучасний інтер’єр, а в лінійку моторів були додані нові 1,4-літрові бензинові двигуни серії Multiair, які в порівнянні з традиційними мають більшу потужність і крутний момент при одночасному зниженні витрат палива і шкідливих викидів. У 2012 році автомобілю знову трохи скорегували зовнішність і повернули звичайна назва Punto. 

На ринку автомобіль в трехдверном виконанні пропонувався з бензиновими 1,4-літровими моторами - 77-сильним, що дістався ще від Grande Punto, а також з новим двигуном Multiair в турбированном варіанті, що володіє потужністю 135 к.с. Punto відрізняє досить просторий салон, широкий діапазон регулювань сидінь, велике багажне відділення. У тридверної версії водій і передній пасажир в першу чергу відзначать зручність при посадці - за рахунок наявності великих дверей. Відкидаються спинки передніх крісел утворюють цілком широкий отвір, щоб зручно було проникати і на задній ряд. У складі базового обладнання трьохдверного Punto числяться кондиціонер, підігрів передніх сидінь, електропривод і підігрів бічних дзеркал, задній двірник, електричні склопідйомники, центральний замок. У дорожчій версії "трехдверки" з турбованим мотором Multiair доступні протитуманні фари, задній спойлер, мультируль в шкіряному оплетке, спортивні сидіння, клімат-контроль, CD / MP3-плеєр, литі диски. В опціях: люк в даху, шкіряна обробка салону і інші функції.К раніше 1,4-літровому "восьміклапанника" потужністю 77 к.с. новий Punto отримав мотори того ж об’єму, оснащені бездросельною системою Multiair, що регулює хід впускних клапанів. У турбированной версії цей двигун розвиває максимальну потужність 135 к.с. З базовим двигуном може працювати 5-ступінчаста "механіка" або 5-ступінчаста роботизована коробка передач Dualogic. З турбованим - тільки "механіка". Ще одна відмінність турбоверсии в тому, що це завжди трехдверний хетчбек (під капотом 5-дверного хетча - атмосферний варіант Multiair з віддачею 105 к.с.). Турбований Multiair перетворює Punto в справжню "запальничку". Тут гостріше кермо і трохи жорсткіше підвіска - встановлений її спортивний варіант. 

За рахунок різних високотехнологічних систем витрата палива не надто відрізняється від базового мотора - в середньому це 5,6 л / 100 км. У цій версії Punto розганяється до максимальної швидкості 205 км / год, а до 100 км / год - всього за 8,5 сек.Конструкція ходової частини Punto типова для автомобілів цього типу - незалежна підвіска McPherson спереду і напівзалежна (торсіонна балка) ззаду. Але, як уже сказано, у трехдверки з турбованим мотором підвіска зі спортивної налаштуванням, а стандартні шини 175/65 R15 замінені колесами 205/45 R17. Також в цій модифікації встановлені повністю дискові гальма (в базовій версії дискові спереду і барабанні ззаду). Висота дорожнього просвіту не перевищує 150 мм. Габаритні розміри досить скромні: довжина кузова - 4065 мм, ширина - тисяча шістсот вісімдесят сім мм, висота - 1490 мм. Колісна база - 2510 мм, мінімальний радіус розвороту складає 5,4 м. Punto обладнаний електричним підсилювачем керма з можливість зміни коефіцієнта посилення: кнопкою перемикання можна вибрати режим роботи "місто" або "траса" .З систем безпеки Punto запропонує в базі дві подушки (водія і переднього пасажира), триточкові ремені на всіх п’яти посадочних місцях, антиблокувальну систему з системами розподілу гальмівного зусилля і допоміжного гальмування. 

За доплату покупець міг дооснастити автомобіль бічними подушками і шторками безпеки, активними підголівниками, системою електронного контролю стійкості укупі з антипробуксовочною системою і системою допомоги при старті на підйомі. Fiat Punto отримав високі результати в краш-тестах EuroNCAP.Обновленія значно поліпшили автомобіль, був навіть виправлений один з колишніх недоліків - багажник тепер відкривається не тільки з салону, але і з вулиці. 

Власник Punto насамперед оцінить його компактність, безпека, стильний дизайн інтер’єру і екстер’єру. Багажне відділення має невеликі розміри - його мінімальний обсяг 275 літрів (при складених задніх сидіннях збільшується до 1030 літрів), зате є достатній запас простору в салоні. Крім скромного базового двигуна, з’явилася можливість вибору турбированной версії, однак такі машини на вторинному ринку - велика рідкість.