Головна сторінка

Ford C-MAX

Роки випуску: 2007 - 2010

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Ford C-MAX
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Державне підприємство "Ізюмський приладобудівний завод" - заступник директора - головний конструктор
Шосткинський відділ поліції ГУНП в Сумській області - Начальник Шосткинського відділу поліції ГУНП в Сумській області
ВП ЗАЄС ДП НАЄК Єнергоатом - мастер
Відділ освіти Тростянецької районної державної адміністрації - начальник
Установа виконання покарань "Бориспільська виправна колонія №119" - Оперуповноважений оперативного відділу
Петропавлівський ВП Павлоградського ВП ГУНП в Дніпропетровській області - Слідчий
ПрАТ "Глуховецький гірничо-збагачувальний каоліновий комбінат" - начальник цеху СЗК
БАРИШІВСЬКА РАЙОННА РАДА - депутат
Державна служба спеціального зв’язку та захисту інформації України - заступник начальника управління
Світловодське відділення Олександрійської ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області - головний державний ревізор-інспектор відділу податків і зборів з фізичних осіб
Усього знайдено - 1205

Оновлення компактвена C-MAX відбулося в 2006 році. До цього моменту модельний ряд Ford включав кілька представників класу MPV - це більші S-MAX (в першому поколінні), друга за рахунком генерація Galaxy, а також субкомпактний Fusion. В результаті модернізації C-MAX виділився в самостійну модель - він позбувся слова Focus в назві, а дизайн був приведений у відповідність з новим "кінетичним" стилем компанії, апробованим ще на концепті Iosis. З’явилися ксенонові фари, світлодіодні задні ліхтарі. Крім більш сучасного та агресивного екстер’єру, в значній мірі оновився інтер’єр. Зміни включають нову центральну консоль, нові кольори і матеріали обробки, оббивку дверей, нову опциональную скляний панорамний дах. Як і раніше автомобіль цікавий своїми видатними рішеннями по частині місткості. Тримісний задній ряд можна перетворити в двомісний, визначаючи далеко не C-класовий запас простору в районі плечей. До двох рукавички скриньках додаються відкидні столики в спинках передніх сидінь і два відділення для зберігання дрібних предметів в підлозі перед заднім пасажирським сидінням. У найпростішій комплектації Ambiente вдалелец C-MAX отримує 16" сталеві диски, бічні дзеркала в колір кузова з електроприводом, задній спойлер, рульову колонку з регулюванням по нахилу і вильоту, сидіння водія з ручним регулюванням по висоті, три роздільних задніх сидіння, а також центральний замок, передні електричні склопідйомники і аудіопідготовку. У міру подальшого оснащення за рахунок багатого пакета опцій в машині можуть бути передні протитуманні фари, омивачі фар, підігрів дзеркал, передній розділовий підлокітник, шкіряне оздоблення рульового колеса, дистанційний ключ, багатофункціональний кермо, задні склопідйомники, бортовий комп’ютер, розсувні задні сидіння, CD-ресивер з підтримкою MP3, кондиціонер або двозонний клімат-контроль. Як топової для Ford C-MAX 2007 модельного року додана нова комплектація Titanium, яка включає підсвічування околодверного простору, обробку шкірою і алюмінієм, тоновані стекла, панорамний дах, спортивні сидіння і інше.

Бензинові мотори оновленого C-MAX першого покоління представлені трьома варіантами силових агрегатів: 1.6, 1.8 і 2.0 Duratec. Базовий володіє максимальною потужністю 100 к.с., він пропонувався тільки для початкової комплектації Ambiente: максимальна швидкість - 175 км/год, розгін до "сотні" - за 12,9 сек., Середня витрата - 6,9 л / 100 км. Він оснащувався тільки з 5-ступінчастою механікою, так само як 1,8-літровий 125-сильний мотор, який при витраті бензину 7,1 л / 100 км забезпечував максимальну швидкість 195 км / год і розгін до 100 км / год за 10, 8 сек. Дволітровий бензиновий агрегат з віддачею в 145 к.с. ("максималка" - 203 км/год, розгін до "сотні" - за 9,8 сек) можна було взяти з механічною коробкою (витрата 7,3 л / 100 км) або 4-ступінчастою АКПП (8,1 л / 100 км). Турбодизель 1.6 Duratorq TDCi, що володіє потужністю в 109 к.с., в парі з механікою забезпечує максимальну швидкість 185 км / год, розгін до "сотні" за 11,3 сек. середня витрата дизпалива 4,8 л / 100 км. Більш потужна дволітрова модифікація TDCi з віддачею в 136 к.с. оснащена новітньою на той момент коробкою передач Powershift з подвійним зчепленням - з нею C-MAX здатний розігнатися до 200 км / год, першу "сотню" набирає за 9,6 секунди, при цьому середня витрата укладається в 5,8 л / 100 км. Обсяг паливного бака C-MAX - 55 літрів.

В плані конструкції ходової частини C-MAX задав нові стандарти сприйняття мінівенів. З обичногоMcPherson і & laquo; багаторичажки" від седана C-класу фордівці створили конструкцію, здатну забезпечити високі ходові якості. Зокрема, задня підвіска C-MAX, що отримала власну назву Control Blade, володіє так званим підрулюючим ефектом (функція пасивного управління задніми колесами, завдяки конструкції важелів і пружним гумовим елементам). Новиною для 2003 року був і електрогідравлічний підсилювач керма EHPAS (правда, з бензиновим мотором 1,6 C-MAX оснащувався звичайним гідропідсилювачем), а також електричний гальмо стоянки в топової комплектації замінив собою звичайний ручний привід. Гальмівна система оснащена дисковими гальмами спереду і ззаду.

До складу систем безпеки C-MAX штатно входять: антиблокувальна гальмівна система з електронною системою розподілу гальмівних зусиль, фронтальні і бічні подушки безпеки, триточкові ремені безпеки з преднатяжителями і обмежувачами навантаження, кріплення Isofix. Для підвищення безпеки покупці могли додатково замовити біксенонові фари, електронну систему стабілізації курсової стійкості і бічні подушки типу завіски. Крім цих функцій, з топової комплектацією Titanium доступні автосвет, датчик дощу, круїз-контроль.

C-MAX заслужив високі оцінки експертів і власників, ставши однією з найцікавіших моделей на ринку. Зручний і сучасний компактний мінівен пропонує видатні здібності до трансформації салону, включаючи можливість зняти задні сидіння, і відмінно підходить для багатоцільовий експлуатації. Його багажник має майже ідеально прямі форми, з мінімальним обсягом 550 літрів і максимальним 1 620 літрів. З недоліків можна назвати невисокий дорожній просвіт, дорожнечу запчастин, складну і вимогливу до своєчасного обслуговування задню підвіску (своєчасна заміна пружних елементів, регулювання кутів установки коліс).