Головна сторінка

Ford C-MAX

Роки випуску: 2003 - 2007

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Ford C-MAX
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
волиньвантажтранс - директор
Шосткинський відділ поліції ГУНП в Сумській області - Начальник Шосткинського відділу поліції ГУНП в Сумській області
Установа виконання покарань "Бориспільська виправна колонія №119" - Оперуповноважений оперативного відділу
Державна служба спеціального зв’язку та захисту інформації України - заступник начальника управління
Світловодське відділення Олександрійської ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області - головний державний ревізор-інспектор відділу податків і зборів з фізичних осіб
Енергетична митниця ДФС, митний пост "Львів-енергетичний" - головний державний інспектор Енергетичної митниці ДФС
ПрАТ "АТЕК" - Генеральний директор
190 навчальний центр - начальник навчальної частини - заступник начальника центру з навчальної роботи
ДП "Тетерівський лісгосп" - Помічник лісничого
Головне управління ДФС у Вінницькій області - начальник першого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Вінницькій області
Усього знайдено - 623

Виробництво компактвена C-MAX розпочалося в 2003 році. Він створений на основі платформи Ford C1, на якій також побудовані Ford Focus Mk II і сімейство компактних MPV Premacy / Mazda5. Спочатку автомобіль носив назву Ford Focus C-MAX, займаючи підкреслено старшу позицію в лінійці Focus, і пропонувався тільки в місному варіанті (семимісна модифікація Grand C-MAX з’явилася значно пізніше, в 2010-му році). Щоб забезпечити пристойну місткість і комфорт, фахівці Ford придумали дещо цікаве по частині трансформацій. Невелика середня секція в другому ряду порушувався тому і перетворювалася в бокс-підлокітник. А крайні крісла могли відкочуватися назад і підсувається ближче один до одного, визначаючи далеко не C-класовий запас простору в районі плечей. По дизайну інтер’єру та якості матеріалів фордовский мінівен теж тягнув на сегмент вище. Ось тільки в базовому оснащенні був відсутній навіть кондиціонер - багато речей пропонувалися опціонально. Список же додаткового обладнання був досить значним. У найпростішій комплектації Ambiente вдалелец C-MAX отримує 16" сталеві диски, бічні дзеркала в колір кузова з електроприводом, задній спойлер, рульову колонку з регулюванням по нахилу і вильоту, сидіння водія з ручним регулюванням по висоті, три роздільних задніх сидіння, а також центральний замок, передні електричні склопідйомники і аудіопідготовку. До двох рукавички скриньках додаються відкидні столики в спинках передніх сидінь і два відділення для зберігання дрібних предметів в підлозі перед заднім пасажирським сидінням. У міру подальшого оснащення за рахунок багатого пакета опцій в машині можуть бути передні протитуманні фари, омивачі фар, підігрів дзеркал, передній розділовий підлокітник, шкіряне оздоблення рульового колеса, дистанційний ключ, задні склопідйомники, бортовий комп’ютер, розсувні задні сидіння, CD-ресивер з підтримкою MP3 , кондиціонер або двозонний клімат-контроль. І навіть такі преміальні функції, як шкіряний салон, лобове скло з підігрівом, круїз-контроль, камера заднього виду, люк і сонцезахисні шторки.

Для C-MAX випуску 2003-2006 років пропонувалася велика лінійка силових агрегатів. Бензинові представлені трьома моторами 1.6, 1.8 і 2.0 Duratec потужністю 115, 125 і 145 к.с. Базовий пропонувався тільки для початкової комплектації: максимальна швидкість - 186 км/год, розгін до "сотні" - за 11,9 сек., Середня витрата - 7,1 л / 100 км. Він йшов тільки з 5-ступінчастою механікою, так само як 1,8-літровий мотор, який при порівнянному витраті бензину забезпечував максимальну швидкість 193 км / год і розгін до 100 км / год за 10,8 сек. Дволітровий бензиновий агрегат ("максималка" - 203 км/год, розгін до "сотні" - за 9,8 сек), можна було взяти з механічною КПП (витрата 7,3 л / 100 км) або 4-ступінчастою автоматичною коробкою передач (8,1 л / 100 км). Турбодизель 1.6 Duratorq TDCi володіє потужністю в 109 к.с. в парі з механікою забезпечує максимальну швидкість 185 км / год, розгін до "сотні" за 11,3 сек. при середній витраті дизпалива 4,9 л / 100 км. Обсяг паливного бака C-MAX - 55 літрів.

В плані конструкції ходової частини C-MAX задав нові стандарти сприйняття мінівенів. Із звичайного McPherson і "багаторичажки" від седана C-класу фордівці створили конструкцію, здатну забезпечити високі ходові якості. Зокрема, задня підвіска C-MAX, що отримала власну назву Control Blade, володіє так званим підрулюючим ефектом (функція пасивного управління задніми колесами, завдяки конструкції важелів і пружним гумовим елементам). Новиною для 2003 року був і електрогідравлічний підсилювач керма EHPAS (правда, з бензиновим мотором 1,6 C-MAX оснащувався звичайним гідропідсилювачем), а також електричний гальмо стоянки в топової комплектації замінив собою звичайний ручний привід. Гальмівна система оснащена дисковими гальмами спереду і ззаду.

До складу систем безпеки C-MAX штатно входять: антиблокувальна гальмівна система з електронною системою розподілу гальмівних зусиль, фронтальні і бічні подушки безпеки, триточкові ремені безпеки з преднатяжителями і обмежувачами навантаження, кріплення Isofix. Для підвищення безпеки покупці могли додатково замовити електронну систему стабілізації курсової стійкості, бічні подушки типу завіски, парктронік. Кузов відповідає високим вимогам пасивної безпеки - при випробуванні в 2003 році автомобіль продемонстрував хороший результат, отримавши чотири зірки з п’яти можливих за захист дорослих і дітей-пасажирів.

C-MAX заслужив високі оцінки експертів і власників, ставши однією з найцікавіших моделей на ринку. Зручний і сучасний компактний мінівен пропонує видатні здібності до трансформації салону, включаючи можливість зняти задні сидіння, і відмінно підходить для багатоцільовий експлуатації. Його багажник має майже ідеально прямі форми, з мінімальним обсягом 550 літрів і максимальним 1 620 літрів. З недоліків можна назвати невисокий дорожній просвіт, дорожнечу запчастин, складну і вимогливу до обслуговування задню підвіску (своєчасна заміна пружних елементів, регулювання кутів установки коліс). У 2006 році автомобілю освіжили зовнішність і інтер’єр, одночасно виділивши його в самостійну модель, прибравши з назви Focus.