Головна сторінка

Ford Edge

Роки випуску: 2013 - 2015

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Ford Edge
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Миколаївська місцева прокуратура № 2 Миколаївської області - прокурор Миколаївської місцевої прокуратури №2 Миколаївської області
Обласний комунальний заклад "Криворізький шкірно-венерологічний диспансер" - головний лікар
Уманська міська рада - Депутат Уманської міської ради
Заводський районний суд міста Миколаєва - суддя
прокуратура Київської області - начальник відділу роботи з кадрами
УДМС України в Миколаївській області - Головний спеціаліст відділу з питань громадянства, паспортизації, реєстрації та еміграції УДМС України в Миколаївській області
прокуратура Київської області - начальник відділу
прокуратура Київської області - начальник відділу
Комунальне некомерційне підприємство "Камянка-Бузька центральна районна лікарня" - Директор / хірург
Комунальне некомерційне підприємство "Камянка-Бузька центральна районна лікарня" - Директор / хірург
Усього знайдено - 37

Edge, в модельному ряду Ford займає місце між Kuga і Explorer, в Америці з’явився ще в 2006 році. В кінці 2013 року його поновили, і тоді ж цей великий кросовер офіційно з’явився на російському ринку. Модернізація торкнулася зовнішності, яка була "підтягнута" до вигляду старшого Explorer. І салону - передня панель була змінена чи не повністю, з’явилася консоль, як у Volvo, виконана у вигляді тонкої планки, відокремленої від основного масиву торпедо. Але в першу чергу це був "технорестайлінг", оскільки Edge отримав амортизатори, пружини і стабілізатори поперечної стійкості з іншими характеристиками, нові гальма. Для російського ринку автомобіль пропонувався в одній комплектації, в яку входить двозонний клімат-контроль, шкіряні сидіння і кермо, автоматична трансмісія, круїз-контроль, електропідігрів і електропривод передніх сидінь, причому у водія - електрорегулювання в 10 напрямках, включаючи регулювання поперекового підпору, а у пасажирського їх 6, але у обох регулюються також і підголовники (в 4 напрямках). Система складання сидінь другого ряду EasyFold легко перетворить задню частину салону Edge під місткий вантажний відсік. Крім того, володаря Edge повинен порадувати інтерактивний дисплей розважально-інформаційної системи MyFord Touch і ще два ЖК-екрану, розташовані в комбінації приладів. Аудіосистема - CD / MP3-програвач з 6 динаміками і роз’єм AUX.

На північноамериканському ринку кросовер мав три двигуни: 240-сильний дволітровий сімейства EcoBoost, V6 об’ємом 3,7 л і потужністю 305 к.с., який дістався від Mustang, і 3,5-літрову 288-сильну "шістку". На нашому ринку доступний тільки останній. Разом з 6-ступінчастим "автоматом" і повним приводом. Максимум потужності цієї V-подібної "шістки" доводиться на 6500 об / хв, а крутного моменту (343Нм) на 4000 об / хв. Ці характеристики забезпечують Ford Edge відмінну динаміку. До слова, питома потужність складає всього 7,12 кг на кінську силу. Що ж до витрати палива, то навіть заявлені виробником 9,4 літра за містом і 13,1 в міському режимі можуть сильно відрізнятися від реальності.

В конструкції шасі Ford Edge реалізований сплав між американською та японською технічної думкою - передня підвіска являє собою перероблену конструкцію, запозичену разом з підрамником від Mazda 6, а задня створювалася з урахуванням використання на кросовери Lincoln MKX і Mazda CX-9. У підсумку ж вийшла оптимально налаштована ходова частина, здатна продемонструвати плавність ходу, високу енергоємність і в той же час не докучає надто великими креном в поворотах, як це нерідко водиться за "американцями". Дискові гальма всіх коліс забезпечують відмінну динаміку гальмування для більш ніж двотонного автомобіля.

Ford Edge відрізняє високий рівень безпеки водія і пасажирів. На кросовері встановлено в стандартному оснащенні комплект подушок безпеки, включаючи фронтальні і бічні, а також бічні шторки безпеки для першого і другого ряду. Крім того автомобілю штатно покладаються електронна система курсової стійкості з системою, що запобігає перевертання автомобіля, система допомоги при рушанні в гору. Після модернізації з’явився адаптивний круїз-контроль, здатний попереджати про можливе зіткнення і самостійно зупиняти автомобіль. Ford Edge показав високі результати в краш-тестах, проведених Національним управлінням дорожньої безпеки (NHTSA) в США, набравши п’ять зірок.

Багато експертів ринку з жалем відзначають той факт, що Ford Edge занадто пізно з’явився на вітчизняному ринку в офіційній доступності, щоб привчити до собі потенційного покупця. Цей автомобіль, бути може, і не має тієї ступенем візуальної ефектності всередині і зовні, якими можуть похвалитися конкуренти, але виграє за рахунок їздових якостей - по керованості і плавності ходу він демонструє кращі показники, ніж багато інших великі кросовери. Однак висока ціна і витрати на податки, відсутність вибору з комплектації також внесли негативну коригування в плані популярності. З іншого боку, ці та інші чинники сприяють більш демократичними цінами на вторинному ринку, що вигідно при купівлі вживаного автомобіля.