Головна сторінка

Ford Escape

Роки випуску: 2007 - 2011

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Ford Escape
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
ГУДКСУ в Івано-Франківській області - Головний спеціаліст
Національна поліція України - Начальник відділення
Комунальне підприємство Центр поводження з тваринами - Директор
Усього знайдено - 3

Escape з’явився ще в 2000 році - як плід співпраці компаній Ford і Mazda. Це був не бедж-інжиніринг, а саме спільна розробка. Двигунами і коробками передач ділилася американська компанія, а платформу від легкової моделі 626 надала японська фірма. Аналог Mazda Tribute випускався в Японії, Escape проводився в Штатах. У 2002 році збірку налагодили на тайванському підприємстві Ford. А роком раніше Tribute і Escape під ім’ям Maverick стали продавати в Європі. Друге покоління моделі, що з’явилося в 2007 році, базується на тій же платформі Ford CD2. Автомобілю провели грунтовну "пластику", яка зробила його схожим на великі фордовские позашляховики, повністю був перероблений інтер’єр. Ford Escape в комплектації Limited пропонує 16-дюймові колісні диски, протитуманні фари, бічні дзеркала в колір кузова, оснащені електроприводом, підігрівом і покажчиками повороту. Бампера забарвлені в колір кузова, покладаються також рейлінги для установки багажника на дах. У салоні присутні передній розділовий підлокітник, електропривод стекол і центральний замок, кондиціонер, CD-плеєр з підтримкою MP3 і 4 динаміка. З опцій доступні люк, парктронік і клімат-контроль. Більш високий рівень оснащення і комфорту пропонує комплектація XLT: шкіряна оббивка салону, управління аудіосистемою на рульовому колесі, круїз-контроль, 6 динаміків аудіосистеми і CD-чейнджер. Дуже вдало в автомобілі реалізована трансформація салону - при складених сидіннях утворюється рівна підлога. А окремо відкривається скло задніх дверей полегшує доступ в багажник.

Спершу для автомобілів, призначених для США і Японії, поряд з дволітровою "четвіркою" (129 к.с.) пропонувався V6 об’ємом 3,0 л (206 к.с.), який працював з АКПП. У Старому світі паркетник обходився молодшим агрегатом і "механікою". У 2004 році рядну четвірку змінили на 2,3-літровий мотор (145 к.с.), який користувався попитом і в новому поколінні. У 2008 році 2,3-літровий агрегат поступився місцем 2,5-літровому (175 к.с.), а двигун V6 3,0 л додав в потужності до 240 к.с. Зрідка можна зустріти в продажу гібридні версії. Так що в цілому агрегатна складова досить широка.

Ford Escape побудований на платформі з несучим кузовом - в цьому він йде в руслі традицій, що склалися, коли виробники вважають (і цілком справедливо), що більшість з покупців таких машин ніколи не зіткнуться з справжнім бездоріжжям. Так що пріоритет відданий більшої безпеки, яку забезпечує несучий кузов, і ходовим якостям - цьому сприяє повністю незалежна підвіска: Макферсон спереду і багатоважільна ззаду. Користуються попитом і передньопривідні версії - для тих, хто в принципі не розглядає можливість експлуатації повнопривідної модифікації. Що ж стосується 4WD, то повний привід тут так само реалізований за поширеною схемою - автоматичне підключення задньої осі при пробуксовці і можливість блокування міжосьового диференціала. Рульове управління з електричним підсилювачем вносить в характер керованості автомобіля більш гострі відтінки.

Високу безпеку Ford Escape визначає наявність в базі передніх і бічних подушок безпеки, антиблокувальною системи гальм, системи розподілу гальмівних зусиль. Доступною для покупців Escape другого покоління стала система електронного контролю стійкості. При випробуваннях по методикам IIHS хороша оцінка була продемонстрована при лобовому і бічному ударах, "наїзді" ззаду, хіба що гірше виявився результат при імітації перекидання на дах. В цілому ж автомобіль продемонстрував досить високий рівень захисту водія і пасажирів.

Популярність Ford Escape і його найближчих родичів Maverick і Mazda Tribute багато в чому забезпечена вдалою конструкцією і оптимальним співвідношенням ціна / якість. До речі, наявність родинних моделей - великий плюс при експлуатації старого автомобіля, коли пошук запчастин не стає проблемою. Якщо серед машин першого покоління досить часто можна зустріти трилітрові версії, то Escape II як правило пропонує більш скромні силові агрегати об’ємом 2,3 і 2,5 літра.