Головна сторінка

Ford Explorer

Роки випуску: 2015 - 2018

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Ford Explorer
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Державна установа "Держгідрографія" ФДУ "Миколаївський район Держгідрографії" - Капітан
Державний науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України - заступник завідувача відділу
Державний науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України - заступник завідувача відділу
Центр систем безпеки поліції охорони - заступник начальника відділу з монтажу ОПС
Державна установа "Держгідрографія" ФДУ "Миколаївський район Держгідрографії" - Капітан
Виконавчий комітет Добропільської міської ради - Секретар міської ради
Виконавчий комітет Добропільської міської ради - Секретар міської ради
Врадіївський ВП ГУ Національної Поліції в Миколаївській області - Начальник Відділу Поліції
Врадіївський ВП ГУ Національної Поліції в Миколаївській області - Начальник Відділу Поліції
Державне агентство з питань електронного урядування України - заступник Голови Агентства
Усього знайдено - 45

Ford Explorer п’ятого покоління 2016 модельного року отримав зміни в оформленні передка, які торкнулися головну оптику, бампер, грати радіатора. Переробки торкнулися і задньої частини - задні ліхтарі отримали новий дизайн, змінився задній дифузор. В інтер’єрі зміни мінімальні - головним чином, вони зведені до невеликої модернізації салону, матеріалів обробки і технологій, що забезпечують комфорт і безпеку. На російському ринку Explorer запропонований в чотирьох комплектаціях: базова XLT, версії Limited і Limited Plus, а також Explorer Sport. Передбачено два варіанти 3,5-літрових бензинових двигунів - базовий 249-сильний і 340-сильний EcoBoost (для комплектації Sport). Всі модифікації передбачають наявність повного приводу і автоматичної коробки передач. Модернізований Explorer вже в базі пропонує світлодіодні фари ближнього світла, бесьключевой доступ і кнопку запуску двигуна, електрообігрів лобового скла, бічні дзеркала з електрорегулюванням, електрообігрівом, електроприводом складання, 7-місцевий салон зі шкіряною оббивкою сидінь, шкіряне кермо, 3-зонний клімат-контроль . Аудіосистема CD / MP3 має 9 динаміків і управляється за допомогою фірмової мультимедійної системи SYNC 2 з голосовим управлінням, кольоровим сенсорним ЖК-дисплеєм 8", інтерфейсом Bluetooth. Верхні комплектації відрізняють двосекційний люк на даху, електрорегулювання передніх сидінь, електропривод дверей багажника з hands-free, передні сидіння з вентиляцією і перфорацією, підігрів другого ряду сидінь, електропривод рульової колонки і педального вузла з пам’яттю, електропривод складання третього ряду і багато іншого. Limited Plus запропонує мультиконтурні передні крісла з функцією масажу, а версія Sport - чорні рейлінги, накладки на пороги, затемнені передні фари і задні ліхтарі, спортивну підвіску.

Базовий двигун Cyclone 3.5-V6 оснащений системою регулювання фаз газорозподілу (Ti-VCT). Він має у своєму розпорядженні потужністю 249 к.с. (Крутний момент 345 Нм) і оснащується новою 6-ступінчастою автоматичною трансмісією. Даний двигун витрачає 11 л / 100 км в змішаному циклі і здатний розігнати автомобіль до 100 км / год за 8,7 с. Ще один силовий агрегат - EcoBoost 3,5 л: системою безпосереднього вприскування палива і подвійним турбонаддувом він має істотно більшу віддачу - 345 к.с. (485 Нм). Розгін до "сотні" - 6,4 с. При цьому витрата палива складе середні 12,3 л / 100 км. У цій модифікації Explorer так само оснащений 6-ступінчастим "автоматом".

Незалежна передня і задня підвіска забезпечує Ford Explorer близький до легкового характер руху, а спортивна підвіска стала незмінним атрибутом "зарядженої" модифікації Explorer Sport. Система повного приводу TerrainManagement 4WD System працює в автоматичному режимі, проте її доповнює система адаптації до дорожніх умов (Terrain Management System), яка дозволяє перемикатися між чотирма режимами роботи: "Стандартний", "Бруд / Колія", "Пісок", "Трава / Гравій / Сніг". Також вона дозволяє активувати функцію автоматичного контролю стійкості на спуску. Дорожній просвіт автомобіля 211 мм дозволить впевнено пересуватися по помірного бездоріжжю.

Із систем безпеки в оснащення Ford Explorer 2016 модельного року входять: подушки для водія і переднього пасажира, колінна подушка безпеки для переднього пасажира, передні бічні подушки і бічні шторки безпеки для всіх трьох рядів сидінь . Активні системи безпеки: ABS, електронний контроль курсової стійкості (ESC), включаючи систему запобігання перекидання (RSC), слідкування за відпрацьованими газами в поворотах (TCS) і система допомоги на підйомі (HLA). У стандартні функції також входять: круїз-контроль, автозатемняющееся дзеркало заднього виду, датчик світла, камера заднього виду з омивачем, датчики паркування передні і задні. У верхніх комплектаціях додані: широкоугольная фронтальна камера з омивачем, багажна сітка для кріплення вантажів, надувні ремені безпеки. А в комплектаціях Limited Plus і Sport - система моніторингу сліпих зон, адаптивний круїз-контроль, автоматичний дальнє світло, система активної допомоги при парковці, стеження за розміткою і датчик дощу.

Ford Explorer дозволяє з комфортом розмістити сім пасажирів і стане відмінним вибором для великих сімей і для тих, кому часто доводиться подорожувати або перевозити вантажі - два задні ряди сидінь складаються, збільшуючи обсяг багажного відсіку з 595 до значних 2285 літрів. Пройшовши рестайлінг і отримавши ряд нових технологій, а також поліпшивши безпеку і оснащення в базовій комплектації, автомобіль затвердив свою позицію в класі преміальних SUV.