Головна сторінка

Ford Explorer

Роки випуску: 2011 - 2016

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Ford Explorer
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Верховна Рада Украіни - народний депутат Украіни , перший заступник голови Верховноі Ради Украіни
ТОВ "Трексервісконтроль" - інженер
Головне територіальне управління юстицїї у Дніпропетровській області - головний державний виконавець відділу примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області
Полтавська РДА - спеціаліст загального відділу апарату
Верховна Рада Украіни - народний депутат Украіни , перший заступник голови Верховноі Ради Украіни
Верховна Рада Украіни - народний депутат Украіни , перший заступник голови Верховноі Ради Украіни
Верховна Рада - народний депутат україни
Полтавська РДА - спеціаліст загального відділу апарату
Головне територіальне управління юстицїї у Дніпропетровській області - головний державний виконавець відділу примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області
ТОВ "Трексервісконтроль" - інженер
Усього знайдено - 61

П’яте покоління позашляховика Ford Explorer (перше було випущено ще в 1990 році) ознаменувався відмовою від рамної конструкції на користь несучого кузова. Для технічної основи характерний цілий набір мультибрендових запозичень. Наприклад, модель побудована на платформі Ford D4, яка стала подальшим розвитком платформи D3 для легких позашляховиків, а остання, в свою чергу, базується на платформі P2, спочатку створеної інженерами Volvo в період знаходження марки у власності концерну Ford. Чорні стійки кузова (тільки центральні задні пофарбовані в колір кузова) натякають на дизайн позашляховиків Land Rover, над якими працював той же головний інженер-конструктор Джим Холланд. Кузов також прикрасили модні передні і задні фари "ступінчастою" форми. У базову комплектацію входять протитуманні фари, рейлінги, світлодіодні покажчики повороту в бічних дзеркалах і задні ліхтарі. Семимісний салон оббитий шкірою і оброблений вставками "під дерево", є два люка. У комплектацію "Limited" входить аудіосистема преміум-класу. Окрему позицію займає Explorer Sport - розкішний варіант позашляховика, оснащений турбованим V6 об’ємом 3,5 л. Щоб зрозуміти рівень оснащення Explorer, досить поглянути на список обладнання базової комплектації XLT, куди входять 18 & rdquo; легкосплавні колісні диски, круїз-контроль, регулювання рульової колонки по вильоту і куту нахилу, шкіряна обробка керма і важеля перемикання передач, центральна консоль з підлокітником та відсіком для зберігання, двозонний клімат-контроль, додатковий кондиціонер для задньої частини салону, 4 розетки 12 В , електросклопідйомники всіх дверей, обігрів і електропривод передніх сидінь і бічних дзеркал, аудіосистема CD / MP3 з 9 динаміками. Мультимедійна система My Ford Touch включає в себе два кольорових дисплея 4,2 & rdquo; на панелі приладів і сенсорний 8 & rdquo; дисплей на центральній консолі, медіахаб з роз’ємами 2 х USB, SD і відеовходом, а також кнопки управління системою на кермі. У комплектації Limited пропонується шкіряна обробка салону, сидіння водія з пам’яттю положення, аудіосистема преміум-класу потужністю 390 Вт, 12 динаміків, включаючи сабвуфер, а також русифікована навігаційна система з можливістю голосового управління, фонове підсвічування салону, педальний вузол з електрорегулюванням і пам’яттю положення, двосекційний люк на даху, електропривод дверей багажника. Версію Sport виділяють 20 & rdquo; легкосплавні колісні диски, спортивна підвіска, затемнені фари і задні ліхтарі, передні сидіння з обігрівом, вентиляцією і перфорованої шкіряним оздобленням, підігрів рульового колеса, електропривод складання 3-го ряду сидінь.

Моторну гаму Explorer п’ятого покоління становить лінійка двигунів V6 об’ємом 3,5 літра , яка починається з двигуна Ti-VCT, що видає 249 к.с. максимальної потужності. Раніше цей же мотор пропонував 294 к.с., але був дефорсирован з міркувань вимоги ринку. Він доступний з базовою комплектацією разом з 6-ступінчастою автоматичною коробкою передач SelectShift. Крутний момент залишився незмінним - пристойні 345 Нм досягаються при 4000 об / хв. Для модифікації Sport служить турбований двигун серії EcoBoost потужністю 360 к.с. або 345 к.с. у варіанті зі зменшеною потужністю (485 і 475 Нм відповідно). Йому належить також 6-ступінчаста автоматична коробка передач SelectShift, але c підрульовими пелюстками перемикання передач. Крім того, для американського ринку Ford пропонує економну версію з 2-літровим EcoBoost з турбонаддувом і прямим уприскуванням потужністю 240 к.с. і 370 Нм крутного момента.

Система повного приводу Terrain Management 4WD System дозволяє вибирати режим в залежності від дорожніх умов: "Бруд / Колія", "Сніг / Трава", "Пісок", "Траса". Незалежна передня і задня підвіска забезпечує близький до легкового характер руху, а спортивна підвіска стала незмінним атрибутом "зарядженої" модифікації Explorer Sport. Цікаво, що автомобіль, як і раніше, пропонується в моноприводних або повноприводному варіанті, однак, на відміну від попередніх поколінь, монопривод тут передній. Це об’єднує Ford Explorer з більшістю сучасних кросоверів і є відмінною рисою саме цього покоління, який демонструє абсолютно нову концепцію розвитку моделі.Із систем безпеки в обладнання Ford Explorer входять ABS, преднатяжители ременів, фронтальні і бічні подушки безпеки, бічні шторки безпеки для всіх трьох рядів сидінь , система стабілізації курсової стійкості, включаючи систему запобігання перекидання (RSC) і систему контролю тяги в поворотах. У комплектації Sport додана система моніторингу сліпих зон. З доступних для Explorer опцій можна відзначити адаптивний круїз-контроль, систему активної допомоги при парковці.

Не дивлячись на всі кардинальні зміни, які фактично ламають традиції, Ford Explorer, як і раніше, дозволяє з комфортом розмістити сім пасажирів і стане відмінним вибором для великих сімей і для тих, кому часто доводиться перевозити вантажі - два задні ряди сидінь складаються, збільшуючи обсяг багажного відсіку з 595 до 2285 літрів. Крім машин, що пропонувалися офіційними дилерами, на ринку можна зустріти старі екземпляри з північноамериканського ринку, включаючи 2-літрові модифікації, що демонструють непоганий сплав динаміки і економічності.