Головна сторінка

Ford Fiesta

Роки випуску: 2008 - 2012

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Ford Fiesta
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Білоцерківська ОДПІ ГУ ДФС у Київській області - головний державний ревізор-інспектор відділу координації, звітності та аналізу управління аудиту
Немирівська ОДПІГУДФС у Вінницькій області - заступник начальника відділу контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів
Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка - Виконуючий обов’язки проректора з наукової та інноваційної роботи
Красноармійська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області - начальник управління податків і зборів з фізичних осіб
Виконавчий комітет Херсонської міської ради - завідувач сектору
Офіс великих платників - заступник начальника відділу
ТзОВ "АВТО БУС М" - Директор
Головне управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області - головний спеціаліст юридичного відділу
Управління поліції охорони в Закарпатській області - Старший інспектор з особливих доручень
Прокуратура Одеської області - прокурор Одеської місцевої прокуратури № 2
Усього знайдено - 4871

Компактний хетчбек Ford Fiesta відноситься до B-класу, однак салон його спроектований так, щоб бути максимально великим і наповненим корисними функціями, при цьому не на шкоду витонченості обробки.

Автомобіль оснащений інтелектуальною системою безпеки IPS, в яку входять оптимізована конструкція кузова з надміцної сталі і комплекс сучасних систем безпеки. Завдяки "кінетичного" дизайну Fiesta отримала ефектну зовнішність. З прийнятих в новій моделі сучасних технологій слід зазначити наявність супутникової навігації з 5-дюймовим кольоровим дисплеєм, підігріву лобового скла, фонового підсвічування, систем безключового доступу і запуску, і т.д. - всього того, що вважається приналежністю автомобілів більш дорогого класу. Збірка Ford Fiesta налагоджена на заводі в Набережних Челнах. На російському ринку модель доступна з 1,6-літровим двигуном з трьома варіантами віддачі - 85, 105 і 120 к.с. У списку базового оснащення моделі Ambiente передні склопідйомники, ABS, регульована по висоті і куту нахилу рульова колонка, регулювання водійського сидіння по висоті, денні ходові вогні, система дозаправки Ford Easy Fuel без використання кришки бензобака і аудіопідготовка. У більш дорогих варіантах оснащення значаться світлодіодні денні ходові вогні, клімат-контроль, датчики дощу і світла, рульове колесо з шкіряною обробкою, мультимедійна система SYNC.

Остання відноситься до ряду інноваційних технологій Ford і дозволяє програвати записи з USB-накопичувача, пристрої MP3 / iPod, а також з мобільного телефону в потоковому режимі. Крім того, вона дає можливість здійснювати дзвінки за допомогою голосового управління і навіть здатна зачитувати повідомлення (якщо телефон підтримує цю функцію). Варто відзначити і функціональність Fiesta - багажне відділення об’ємом 295 літрів легко можна збільшити до 979 літрів, розклавши задні сидіння.

Як вже відзначено, Fiesta комплектується двигунами об’ємом 1,6 літра потужністю 85 к.с., 105 к.с. і 120 к.с., з механічною або роботизованою коробкою передач PowerShift.97-сильний двигун 1,4 пропонувався до 2012 року.

Найвищі показники динаміки з тих модифікацій, що пропонує російський ринок, природно, очікувані від 1,6 Duratec Ti-VCT - 120-сил віддачі по потужності забезпечують автомобілю максимальну швидкість 188 км / год і час розгону з 0 до 100 км / год за 10,7 секунди. Звичайно, повна моторна гамма Fiesta для різних ринків виглядає незрівнянно багатшим - тут і цілий ряд дизельних моторів потужністю від 67 до 94 к.с., і бензиновий 1,6 л EcoBoost Ti-VCT, який зі своїми 196 к.с.здатний перетворити Fiesta з малолітражки в маленького "звіра".

Автомобіль має передній привід, незалежну передню підвіску і напівзалежну задню.

Дискові вентильовані гальма спереду і барабанні ззаду - таке поєднання розробники вважали оптимальним. Хорошим тоном Fiesta є наявність в базі електропідсилювача рульового управління - а це не тільки більш "гостре кермо", а й гарна підмога в економії палива, оскільки на відміну від гідропідсилювача він вступає в дію тільки тоді, коли це потрібно. Можна також відзначити непоганий мінімальний радіус розвороту 5,05 м, хоча серед міських компактів зустрічаються показники і покраще.

Безпека Ford Fiesta - це ціла тема для розмови, враховуючи що виробникові вдалося виконати серйозну роботу і домогтися в краш-тестах п’ятизіркового рейтингу за захист пасажирів, чому не могла похвалитися модель попереднього покоління. Підвищився і рівень захисту дітей і пішоходів. У базовому оснащенні присутні антиблокувальна система гальм, передні подушки безпеки, кріплення ISOFIX для дитячих сидінь. У комплектації Titanium покладаються електронна система курсової стійкості, а також бічні подушки безпеки, асистент при рушанні на підйомі.

Нове покоління Ford Fiesta стало цікавіше попереднього і зовні, і технічно - краще в оснащенні, пропонує більш високий комфорт і тяговооруженность. А ще, незважаючи на об’єктивні труднощі і потрясіння ринку, в компанії заявляють про плани тримати прийнятні ціни, завдяки досить високому ступені локалізації збирання.

Можна відзначити досить непогану ліквідність автомобіля на вторинному ринку.