Головна сторінка

Ford Focus

Роки випуску: 2015 - т.ч.

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Ford Focus
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Військова частина 1489 - Завідувач відділенням медичної реабілітації
Управління правового забезпечення Дніпропетровської міської ради - головний спеціаліст
Головне територіальне управління юстиції у Дніпропетровській області - Заступник начальника управління - начальник відділу розгляду звернень та забезпечення діяльності комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській
Міністерство закордонних справ України - Перший секретар Посольства України у Французькій Республіці
Комунальне підприємство технічної інвентаризації "Інвенрос" - директор
ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС у м. Києві - Заступник начальника управління-начальник відділу моніторингу та інформаційно-аналітичного забезпечення управління погашення боргу
ТОВ"Агрофірма "Басово" - Агроном
Кременчуцька міська державна лікарня ветеринарної медицини - головний бухгалтер
Миколаївська міська рада - Спеціаліст 1 категорії сектора з протокольної роботи та архівної справи загального відділу департаменту забезпечення діяльності виконавчих органів Миколаївської міської ради
Новозаводська районна у м. Чернігові рада - депутат
Усього знайдено - 878

У 2014 році компанія Ford оголосила про рестайлінг седана Focus третього покоління, навесні того ж року автомобіль був офіційно представлений на автосалоні в Нью-Йорку. Крім досить значного списку поліпшень (головним чином, торкнулося оснащення), дизайн автомобіля також зазнав змін. Він отримав оновлену передню і задню частини, змінену кришку багажника, а також світлодіодні фари і задні ліхтарі. Підвіска і електропідсилювач були переналаштовані, що дозволило поліпшити керованість седана. Виробник стверджує, що завдяки модифікованим амортизаторам в салоні оновленого чотирьохдверного Focus стало тихіше. Для седана, пропонує на російському ринку, передбачена лінійка з трьох бензинових двигунів, в числі яких значиться і 1,5-літровий турбомотор сімейства EcoBoost.

У стандартну комплектацію седана для російського ринку входять пофарбовані в колір кузова бампери, ручки дверей і дзеркала (з індикатором повороту, електрорегулюванням і обігрівом), передні протитуманні фари, підігрів передніх сидінь. Рульова колонка - з регулюванням по вильоту і куту нахилу, є передні і задні єлектростеклоподьемники, при цьому додана функція автоматичного закривання передніх стекол при замиканні автомобіля. У комплектації SYNC Edition автомобіль отримує сталеві диски 16" з ковпаками, кондиціонер, аудіосистему Радіо / CD / МРЗ з 3,5" матричним дисплеєм, портами USB / AUX і 6 динаміками, а також мультимедійну систему SYNC з Bluetooth і голосовим управлінням російською мовою. Істотно багатший виглядає комплектація Titanium: поліпшена обробка екстер’єру та інтер’єру, легкосплавні диски, підігрів лобового скла, двозонний клімат-контроль, 8" ЖК-дисплей мультимедійної системи Ford SYNC 2 і ЖК-дисплей на приладовій панелі, спортивні передні сидіння і т.д.

Базовий двигун седана об’ємом 1,6 літра видає потужність 105 к.с. У комбінації з 5-ступінчастою МКПП він розганяє автомобіль до 100 км / год за 12,4 сек (з 6-ступінчастим "роботом" PowerShift - за 13,2 сек.), Середня витрата палива - 6 л / 100 км (6 , 3 л / 100 км). Ще один варіант - двигун потужністю 125 к.с. З цим мотором час розгону до 100 км / год складе 11 секунд (з коробкою PowerShift - за 11,8 сек.), Середня витрата палива - 6 л / 100 км (6,3 л / 100 км).

Більш цікавий турбований 1,5-літровий агрегат EcoBoost - він розвиває потужність 150 к.с. і 240 Нм крутного моменту. На розгін до "сотні"Фокусу з таким мотором і автоматичною коробкою передач буде потрібно 9,2 секунди, а максимальна швидкість складе 210 км/год.

Заявлений показник витрати - 6,7 літра на 100 км шляху.

Підвіска Ford Focus - це стійки Макферсона спереду і багаторичажка ззаду. В цілому "ходовка" цього передньопривідного автомобіля володіє високою енергоємністю і ефективністю, при цьому добре адаптована до російських умов експлуатації і досить надійна. Зміни в процесі рестайлінгу, крім іншого, торкнулися і настройки підвіски, яка стала більш комфортною.

Автомобіль оснащений електричним підсилювачем рульового управління, при цьому завдяки новим налаштувань значно покращилася інформативність.

Дискові гальма спереду і ззаду (передні вентильовані) забезпечують максимально ефективне гальмування.Із систем безпеки в стандартне обладнання включені: антиблокувальна система гальм з системою розподілу гальмівних зусиль, електронна система курсової стійкості, включаючи антипробуксовочную систему і систему допомоги при екстреному гальмуванні, система допомоги при рушанні на підйомі. З утримуючих пристроїв присутні: фронтальні подушки безпеки для водія і переднього пасажира (бічні в Titanium), кріплення для дитячих сидінь ISOFIX, триточкові ремені безпеки для всіх пасажирів на задньому ряду. Безпека можна підвищити за рахунок додаткових опцій, які включають: біксенонові фари, функцію "автосвет", систему активної допомоги при парковці, систему автоматичного гальмування, круїз-контроль з обмежувачем швидкості, моніторинг сліпих зон, систему контролю тиску в шинах.

Седан Ford Focus відрізняє висока функціональність. Багажне відділення об’ємом 421 л (372 літра з повнорозмірною запаскою) можна збільшити за рахунок складних спинок заднього дивана. Салон "Фокуса" також пропонує безліч вдалих рішень для зберігання дрібних предметів. Після загального подорожчання моделі, більшість комплектацій оновленого універсала Ford Focus перевалили за позначку в 1 млн. Рублів, за винятком версії з 105-сильним мотором в поєднанні з "механікою". З огляду на досить високу надійність і поширеність моделі, цілком виправданий вибір вживаного "Фокуса".