Головна сторінка

Ford Focus

Роки випуску: 2011 - 2015

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Ford Focus
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Управління пенсійного фонду України в Малиновському районі м. Одесси - Головний спеціаліст відділу платежів до пенсійної системи
Прокуратура Хмельницької області - прокурор відділу
Прокуратура Хмельницької області - прокурор відділу
Красноармійське об’єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області - Перший заступник начальника управління
Національний університет оборони України - слухач
Токмацька міська рада - Депутат Токмацької міської ради
ГУ ДМС України в м. Києві - Головний спеціаліст
Перечинська міська рада - депутат
Перечинська міська рада - депутат
Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго" Відокремлений підрозділ "Західна електроенергетична система" - Заступник директора з капітального будівництва
Усього знайдено - 6410

Ford Focus третього покоління був представлений на початку 2010 року. Автомобіль побудований на модернізованій платформі Ford Focus II. Для зовнішнього вигляду та інтер’єру нового автомобіля характерна велика кількість гострих граней, вигнутих форм, ламаних ліній. Але разом з тим все це не створює відчуття надмірності - скоріше, навпаки, надає автомобілю неординарність, запам’ятовуваність і відверту "нудність". Вражає стрімкий вигляд і аеродинаміка нової моделі - показник Cx змінився з 0,31 до 0,29. База автомобіля не змінилася, габарити змінилися незначно, але в цілому модель стала попріземістее (данина поліпшеним швидкісним характеристикам). 

Ford Focus III зразка 2011 року пропонується в модифікаціях: "Ambiente", "Sport Limited Edition", "Trend", "TrendSport" і "Titanium". У самій скромній комплектації Ambiente - електропідсилювач керма, передні склопідйомники і електропривод дзеркал, ліфт водійського сидіння, а також регульована по висоті і вильоту рульова колонка. Автомобіль оснащується безліччю технологій, покликаних підвищити керованість і комфорт під час їзди, особливо в дорогих комплектаціях. Крім того, виробник пропонує різні додаткові пакети, покликані ще вище підняти рівень оснащення. У топової версії Titanium Ford Focus має: шкіряний салон, електропривод водійського крісла з шістьма регулюваннями, світлодіодне підсвічування салону, круїз-контроль, роздільний клімат-контроль, аудіосистему Sony CD MP3 USB AUX Bluetooth, п’ятидюймовий кольоровий дисплей, навігатор на передній панелі з рідкокристалічним дисплеєм 4 & rdquo ;, легкосплавні колісні диски, бічні дзеркала з підігрівом, і навіть лобове може бути обладнано цією функцією. 

Вся ця "начинка" дозволяє автомобілю змагатися з іншими представниками більш дорогого класу.На відміну від попереднього покоління, де силові агрегати починалися з 1,4 літра, базовим для Ford Focus III став двигун об’ємом 1,6 літра. Це 16-клапанний мотор потужністю 105 к.с., хоча бувають і версії Ambiente з 1,6-літровим мотором, дефорсованим до 85 к.с., а в більш дорогих комплектаціях, навпаки, зі збільшеною до 125 к.с. потужністю. Крім того, тепер немає 1,8-літрового мотора, а наступний крок - це вже дволітровий двигун потужністю 150 к.с. Це мотор нового покоління, що доповнив лінійку, при цьому більш економічний і екологічний. Дизельний двигун Duratorq TDCi був так само модернізований, його потужність збільшена до 140 к.с. Правда, в силу непопулярності цього силового агрегату, з 2013 року його вже не пропонують.

Підвіска нового Ford Focus конструктивно не змінилася. Спереду, як раніше, стійки Макферсона, ззаду - багаторичажка. Вузли підвіски модернізовані, і в цілому вона зберегла колишню енергоємність і ефективність, справедливість здалека трохи жорсткіше, ніж у попередника. Очікується, що і живучість її буде такою ж. Автомобіль може бути оснащений або механічною коробкою передач (5- або 6-ступінчастою), або преселективной 6-ступінчастою роботизованою коробкою PowerShift. 

Остання дозволяє використовувати перемикання передач вручную.В плані захисту пасажирів новий Ford Focus, і без того раніше входить в число самих безпечних автомобілів, став ще краще. Його відрізняє унікальний комплекс безпеки IPS, в який входять оптимізована конструкція кузова з надміцної сталі, антиблокувальна система гальм, електронна система курсової стійкості, бічні шторки безпеки. Нові системи включають в себе автоматичне гальмування, активну допомогу при парковці, моніторинг "сліпих" зон, круїз-контроль з обмежувачем швидкості, систему контролю тяги в поворотах, активний біксеноновий свет.

Автомобіль став дорожче, солідніше, позбувся відверто простих версій. У той же час, він вирвався з ніші, створеної попередніми поколіннями, і тепер йому складніше конкурувати з іншими представниками даного класу. Що стосується моделей, що вже встигли потрапити на вторинний ринок, то їх положення більш вигідне - вік невеликий, ціни нижчі, та й бренд добре розкручений.