Головна сторінка

Ford Focus ST

Роки випуску: 2012 - 2014

Ринок: Україна

Ford Focus ST - модифікація, що займає особливе положення в модельному ряду. Цей автомобіль, в новому поколінні має під капотом двигун потужністю 250 к.с., є самою "зарядженої" версією з усього сімейства Focus. Якщо в минулому поколінні він пропонувався в кузовах типу хетчбек (3d і 5d), то в третій генерації Focus ST - це трехдверний хетчбек і універсал. Але суть не тільки в цьому - автомобіль принципово змінився технічно: новий двигун, нова коробка передач, модернізована підвіска і інші вузли. Серйозно змінився підхід до оснащення, матеріалів салону, акустичному комфорту. З позитивного боку позначився і новий дизайн, що підкреслює спортивні якості автомобіля. Три існуючі комплектації здатні задовольнити різні запити покупців, при цьому загальним для всіх версій, починаючи з самої недорогий, є наявність легкосплавних дисків на 18", аеродинамічного обважування, світлодіодних задніх ліхтарів; в салоні - анатомічні сидіння Recaro для водія і переднього пасажира, спортивний багатофункціональний кермо "в шкірі", обігрів сидінь і бічних дзеркал, електропривід стекол і бічних дзеркал, CD / MP3-програвач з 6 динаміками, бортовий комп’ютер. На панелі - додаткові індикатори тиску масла, наддуву і температури, а також алюмінієвий декор. Опціонально автомобілю належить багатофункціональний кольоровий дисплей, система Bluetooth, голосове керування, 8 і більше динаміків аудіосистеми. Тепер про відмінності. У комплектації ST1 (хетчбек) - галогенні фари, оббивка з високоякісної тканини, кондиціонер. У версії ST2 - комбінований салон, двозонний клімат-контроль. Багатшими і опціон: біксенонові фари, омивачі, автокорректор; запуск двигуна з кнопки і доступ без ключа; складаються дзеркала, навігація, камера заднього огляду і т.д. Все перераховане плюс шкіряний салон і електропривод сидінь - приналежність топової комплектації ST3.

В новому поколінні 225-сильна "турбопятерка" Volvo поступилася місцем 4-циліндровому агрегату EcoBoost, який запозичений у Ford Mondeo і доведений до потужності 250 к.с. Підріс і крутний момент - з 320 до 360 Нм. Відповідно потрібна нова 6-ступінчаста "механіка" із зміненими передавальними відносинами, яка запозичена у дизельних модифікацій. Що ще можна сказати про двигун: свого максимуму крутний момент досягає всього при 1750 об / хв - звичайним бензиновим моторам таке і не снилося. А потужності вистачає на те, щоб розігнати "цивільний" Focus ST до 100 км / год всього за 6,5 секунд. Тип палива - АІ-95, при цьому автомобіль обладнаний системою заправки палива Ford Easy-Fuel: немає ніякої кришки горловини, просто відкрив люк, вставив заправний пістолет, і ніяких зайвих маніпуляцій.

Модернізована підвіска Focus ST - це укорочені на 10 мм амортизатори передньої підвіски (Макферсон) і задньої "багаторичажки", пружини жорсткіше на 10-15%, інший стабілізатор поперечної стійкості ззаду. Рульовий механізм - із змінним передавальним відношенням, а електропідсилювач здатний боротися з посмикуваннями керма при розгоні. В якості компенсації відсутності повнопривідної модифікації присутня система TVC (Torque Vectoring Control), яка пригальмовує в повороті внутрішнє колесо, тим самим імітуючи блокування диференціала.

З повною віддачею попрацювали творці і над безпекою автомобіля. Нагадаємо, що Focus завжди відрізнявся високою безпекою, і нове покоління в краш-тесті EuroNCAP отримало високу оцінку. За безпеку в новому Focus відповідає безліч інтелектуальних систем: антиблокувальна система гальм, система розподілу гальмівних зусиль, допомога при екстреному гальмуванні, система курсової стійкості, асистент перестроювання, система контролю тиску в шинах. Додамо сюди фронтальні і бічні подушки, шторки безпеки, систему моніторингу сліпих зон, систему допомоги при старті в гору, дзеркало заднього виду з функцією автозатемнення.

Ford Focus ST - гідна альтернатива багатьом брендам аналогічного класу, розкрученим і не дуже. По-перше, це практичний універсал і хетчбек зі спортивної "начинкою". Бути може, відсутність "автомата" може відлякати якусь частину потенційних покупців, але, як правило, такі автомобілі цікавлять тих, хто на "ти" з "механікою". До того ж в його активі два головних плюса - багате оснащення і висока безпека.