Головна сторінка

Ford Fusion

Роки випуску: 2005 - 2012

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Ford Fusion
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Баштанський районний центр зайнятості - Провідний фахівець з питань зайнятості відділу взаємодії з роботодавцями
Градизька селищна рада Глобинського району - Спеціаліст ІІ категорії по бухгалтерському обліку
Комунальний заклад "Бахмацький районний центр первинної медико-санітарної допомоги" Бахмацької районної ради Чернігівської області - Головний лікар
Військова частина А 1912 - навідник ЗАВ
ГУНП в Харківській області - інспектор кінологічного центру
Новоселицький фельдшерсько-акушерський пункт - фельдшер
Державна екологічна інспекція України у Чернівецькій області - головний спеціаліст відділу екологічного та радіологічного контролю на митній території Чернівецької області
Головне управління ДФС у Київській області - заступник начальника управління - начальник відділу
Головне управління Національної поліції у ВІнницькій області - Спеціаліст з охорони праці УЛМТЗ ГУНП у ВІнницькій області
Секретаріат Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини - Головний спеціаліст
Усього знайдено - 5618

Ford Fusion - п’ятидверний хетчбек, створений на базі Ford Fiesta. Автомобіль завоював велику популярність завдяки високому кліренсу і просторому салону. Все це робило Fusion схожим на компактний кросовер (або навіть на маленький позашляховик, завдяки досить серйозною для міського компакта зовнішності). Ще одна важлива перевага моделі - місткий багажник. У стандартному положенні задніх сидінь доступний обсяг багажника Ford Fusion становить 337 літрів. Задній диван і переднє пасажирське сидіння складаються і утворюють рівну поверхню. Кузов спроектований таким чином, щоб забезпечити автомобілю відмінну курсову стійкість. Бракує, мабуть, тільки одного - повного приводу. Цей недолік виправлений в новій моделі EcoSport, яка так само базується на основі Fiesta і використовує всі легко впізнавані напрацювання Fusion. Ну а сам Ford Fusion продовжує викликати інтерес, але вже в категорії уживаних автомобілів. На російському ринку модель була доступна в трьох модифікаціях: "Core" (Базова), "Trend" і "Elegance". У базовій версії автомобіль оснащений колісними дисками 15", галогенними фарами, регульованою рульовою колонкою, центральним замком. Ніяких вишукувань і "надмірностей" - все інше пропонувалося тільки як опція, а саме: бортовий комп’ютер, CD-плеєр, кондиціонер, ключ ДУ, підігрів передніх сидінь, люк, протитуманні фари. Зазначене обладнання входило в комплектацію Trend, яка також пропонувала своє обладнання (електропривод і підігрів бічних дзеркал, шкіряне оздоблення рульового колеса, електросклопідйомники, CD-магнітола з клавішами управління на кермі) і інші доступні опції: систему Bluetooth, клімат-контроль, парктронік. Ford Fusion не передбачав багатою моторної гами. Автомобіль комплектувався 1,4-літровим або 1,6-літровим двигуном. Перший видавав 80 к.с. потужності і був кілька слабенький для збільшеної в порівнянні з Fiesta моделі. Наприклад, розгін до 100 км / год більше 15 секунд, а максимальна швидкість 164 км/год. Найбільш сприятливим під заявлену виробником функціональність моделі виглядає 1,6-літровий силовий агрегат. Його 100 к.с. цілком вистачає для багатоцільового використання. З ним час розгону "ужимается" до 11,1 секунди з МКПП і до 13,1 з АКПП, так і максимальна швидкість обмежена вже 178 км/год і 176 км / год відповідно. Цей двигун пропонувався як з механічною трансмісією, так і автоматичною, в той час як версія 1,4 пропонувала "механіку" або "робот" Durashift.

Ходова частина Ford Fusion повністю відповідає такій у Ford Fiesta: зібрана на підрамнику незалежна підвіска типу Макферсон спереду і торсіонна балка ззаду. Відмінності в поведінці на дорозі в основному визначаються різницею в геометричних параметрах - адже у Fusion більш висока посадка. Саме це забезпечує йому явні переваги при подоланні надовб, заметів і інших дорожніх перешкод, якими рясніють міські "джунглі". Обидва автомобілі використовують дискові вентильовані гальма спереду і барабанні ззаду. Рульове управління - рейкове, з підсилювачем.Із систем безпеки в Ford Fusion присутні фронтальні і бічні подушки безпеки в базовому оснащенні, з активних "помічників" - антиблокувальна система гальм і система розподілу гальмівного зусилля. Крім цього, в більш дорогих комплектаціях пропонувалася установка системи електронного контролю стійкості і датчиків парктроника. Якщо говорити про краш-тестах, то і тут Fusion показав непоганий результат.

Хоча пристойний дорожній просвіт робить Fusion автомобілем здатним на позашляхові пригоди, він ідеальний для наших умов, і навіть перевершує показники деяких вітчизняних машин. В силу попиту на модель зниження ціни старих машин відбувається, можливо, не так швидко, як хотілося б покупцям. Асортимент приблизно в рівній мірі поділений між модифікаціями 1,4 і 1,6 л, а варіант поєднання з "механікою" дасть найбільші можливості для вибору. Набагато рідше, ніж "роботизована механіка" (З 1,4), зустрічається справжній "автомат" - пряма ознака максимальній комплектації.