Головна сторінка

Ford Galaxy

Роки випуску: 2010 - 2015

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Ford Galaxy
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Київський апеляційний адміністративний суд - суддя
управління державної охорони України - заступник директора департаменту-начальник служби
Господарський суд Рівненської області - помічник судді
Апарат Верховної Ради України - головний спеціаліст
ДП Київське лісове господарство - Лісничий Приміського лісництва
Державний заклад "Дитячий спеціалізований (спеціальний) санаторій "Барвінок" МОЗ України" - Головий лікар
Управління державної охорони України - заступник директора департаменту-начальник служби
Державний заклад "Дитячий спеціалізований (спеціальний) санаторій "Барвінок" МОЗ України" - Головий лікар
ДП Київське лісове господарство - Лісничий Приміського лісництва
Управління державної охорони України - заступник директора департаменту-начальник служби
Усього знайдено - 75

В кінці 2009 року компанія Ford оновила мінівени S-MAX і Galaxy. Зокрема, Ford Galaxy отримав змінені передній бампер і решітку радіатора, а також нові колісні диски. У дорогих комплектаціях він обзавівся цілим рядом нових функцій - це система моніторингу "сліпих" зон, новий регульований обмежувач швидкості, задні замки з електроприводом функції "захисту дітей", світлодіодні внутрішні і зовнішні ліхтарі. Вдалося підвищити комфорт за рахунок більш продуктивної системи клімат-контролю, яка отримала новий вентильований датчик температури і вологості, встановлений в рульовій колонці для більш точного контролю повітря в кабіні. Лінійка силових агрегатів оновленого Galaxy включає атмосферні бензинові двигуни 2.0 (145 к.с.) і 2.3 (161 к.с.), а також дволітрові турбовані мотори - дизельний Duratorq TDCi (140 к.с.) і новий бензиновий Ecoboost з віддачею в 200 к.с. Ford Galaxy доступний в двох модифікаціях. У комплектації "Trend" автомобіль має сталеві диски 16", бічні дзеркала з електроприводом регулювання, обігрівом і вбудованими покажчиками повороту, протитуманні фари, електропривод передніх і задніх склопідйомників, центральний замок, двозонний клімат-контроль, бортовий комп’ютер. Сім окремих сидінь оснащені фірмовою системою горизонтального складання, є складні столики в спинках сидінь. Кермо і рукоятка важеля КПП обшиті шкірою. У комплектації "Ghia" доступні 17" легкосплавні колісні диски, лобове скло з обігрівом і теплоотражающим покриттям, круїз-контроль; бічні дзеркала доповнені підсвічуванням околодверного простору, а сидіння водія - електрорегулюванням висоти і поперекового підпору. Доповнюють список оснащення високоякісна тканинна обшивка стелі і повнорозмірна стельова консоль з речовими відсіками і дзеркалом спостереження за дітьми; додатковий кондиціонер в задній частині салону забезпечить комфорт заднім пасажирам, а що знаходяться під передніми сидіннями висувні ящики додадуть місця для зберігання дрібних предметів.

В лінійці двигунів найбільшого інтересу заслуговує новий турбований EcoBoost SCTi - 200-сильний агрегат об’ємом 2 літри в комбінації з 6-ступінчастим "автоматом" Powershift з двома зчепленнями. Крім малоінерційний турбіни, мотор оснащений системою безпосереднього вприскування нового покоління і системою подвійного незалежного зміни фаз газорозподілу (Ti-VCT), які дозволили вивести продуктивність і економічність на новий рівень. Так, завдяки цьому мотору час розгону до "сотні" становить 8,8 секунди. Нова бензинова "запальничка" відрізняється і порівняно невеликою витратою бензину - 8,1 л / 100 км. Для прикладу, у атмосферного бензинового мотора 2.0 він становить 8,2 л / 100 км, а у 2,3-літрового 9,8 л / 100 км, при непорівнянних з EcoBoost значеннях потужності (145 к.с. і 161 к.с. . відповідно). Турбодизельний мотор, 2-літровий Duratorq TDCi, видає максимальну потужність 145 к.с. і передбачає можливість вибору автомата або механіки. Середня витрата - 6 л і 7,2 л на 100 км відповідно.

Ford Galaxy побудований на одній базі з Ford S-MAX і Ford Mondeo. Передня підвіска незалежна, McPherson; задня - незалежна багатоважільна. В цілому, шасі показує високі ходові якості і надійність, з недоліків можна відзначити малий дорожній просвіт - 153 мм, при колісній базі 2,85 м, і пристойний радіус розвороту, який становить без малого майже 6 метрів. Як годиться автомобілю високого класу, окремі модифікації можуть бути оснащені системою інтерактивного управління динамікою автомобіля (IVDC) - за допомогою функції безперервного контролю жорсткості амортизаторів (п’ять разів на секунду) вона значно поліпшує керованість і стійкість автомобіля, і ефективність гальмування.

Технології безпеки включають інноваційну конструкцію кузова з використанням надміцної сталі, фронтальні і бічні подушки, бічні шторки безпеки, колінні подушки безпеки, антіблокіровоч ую систему гальм з системою розподілу гальмівного зусилля і системою допоміжного гальмування, електронну систему курсової стійкості, систему інформації про "сліпих зонах", датчики дощу і світла, салонне дзеркало з автозатемненням. Крім цього, до складу обладнання входять система допомоги при старті на підйомі і контроль тиску в шинах, а також адаптивний круїз-контроль з системою запобігання зіткнень. У тестах Euro NCAP автомобіль отримав 5 зірок.

Встановивши свої переваги на мінівенах Ford, покупець цілком може зіткнутися з проблемою вибору між S-MAX і Galaxy. Останній має більш високий дах, штатно три ряди сидінь, більш м’яку підвіску, та й по місткості і зручності розміщення пасажирів буде краще спортивного побратима. Так що, Galaxy стане прекрасним вибором для великої родини і любителів далеких подорожей. Незважаючи на всі переваги турбированних моторів, найбільш практичні в експлуатації модифікації з атмосферними бензиновими двигунами: 2,0 на "механіці" або 2,3 з автоматичною коробкою передач.