Головна сторінка

Ford Galaxy

Роки випуску: 2006 - 2010

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Ford Galaxy
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
ГУНП в Тернопільській області - Старший оперуповноважений
Фермерське господарство "Родник-1" - голова господарства
Львівська міська рада - Депутат
управління державної охорони України - заступник директора департаменту-начальник служби
Київська митниця ДФС України - головний державний інспектор
Уманське об’єднане управління Пенсійного фонду України Черкаської області - Головний спеціаліст відділу ведення електронних реєстрів та підтримки інформаційно-аналітичних систем
Ботіївська сільська рада - спеціаліст- бухгалтер
Відділ освіти Монастирищенської РДА - Начальник відділу освіти Монастирищенської РДА
Державна служба фінансового моніторингу України, Юридичне управління - Головний спеціаліст
Управління праці та соціального захисту населення Дубенської райдержадміністрації - Начальник управління
Усього знайдено - 96

Galaxy третього покоління став абсолютно самостійною "фордовськой" моделлю, на відміну від машин попередньої серії, коли Galaxy разом з SEAT Alhambra фактично був клоном Volkswagen Sharan. Тепер він підріс в розмірах і в противагу Одноплатформенние спортивно-орієнтованого S-MAX, є тим класичним варіантом MPV, в якому покупці оцінять, перш за все, практичність і функціональність. Дійсно, можливості Ford Galaxy вражають. Одне з найважливіших переваг цього мінівена - багатство варіантів компонування салону, а саме 32 комбінації складання сидінь. Сидіння другого і третього ряду складаються повністю і утворюють рівну підлогу. Комфортабельність салону Galaxy доповнюється панорамним дахом зі светоотражающим покриттям (опція). Семимісний салон порадує не тільки здібностями до трансформації, а й відмінною місткістю, яка забезпечується за рахунок довгої колісної бази і полукапотной компонування кузова. У стандартному оснащенні: сталеві диски 16", бічні дзеркала з електроприводом, обігрівом і вбудованими покажчиками повороту, протитуманні фари, електропривод передніх і задніх склопідйомників, центральний замок, двозонний клімат-контроль, бортовий комп’ютер. Сім окремих сидінь оснащені фірмовою системою горизонтального складання, є складні столики в спинках сидінь. Багатофункціональний кермо і легко читається дисплей в приладовій панелі складають основу нового інтерфейсу "людина-машина" HMI (Human Machine Interface). Кермо і рукоятка важеля КПП обшиті шкірою. У комплектації "Ghia" доступні 17" легкосплавні колісні диски, лобове скло з обігрівом, електропривод водійського крісла, аудіосистема з CD-чейнджером і DVD, мультимедійна система з великим екраном, а також опціональна розважальна система для задніх пасажирів. Крім панорамної даху, доповнюють список оснащення високоякісна тканинна обшивка стелі і повнорозмірна стельова консоль з речовими відсіками і дзеркалом спостереження за дітьми; додатковий кондиціонер в задній частині салону забезпечить комфорт заднім пасажирам, а що знаходяться під передніми сидіннями висувні ящики додадуть місця для дрібних предметів.

Для російського ринку Galaxy 2006-2010 років випуску оснащувалися бензиновими і дизельними двигунами. Базовий турбодизель, 1,8-літровий Duratorq TDCi, розвиває максимальну потужність 125 к.с. і працює в поєднанні з 5-ступінчастою механічною коробкою передач. Його дволітрова версія розвиває максимальну потужність 140 к.с. і пропонує можливість вибору 6-ступінчастою механіки або 6-ступінчастою автоматичною коробки передач. Найпотужніший агрегат з запропонованої лінійки дизелів - 2,2-літровий, з віддачею в 175 к.с. У парі з механічною 6-ступінчастою КПП він здатний розігнати Galaxy до 100 км / год за 9,6 секунди. Бензинові двигуни представлені атмосферними 2-літровим бензиновим мотором Duratec потужністю 145 к.с. (5-ступінчаста МКПП) і 2,3-літровим в 161 к.с. (6-ступінчастий автомат). Середня витрата дизельних модифікацій - 6-7,2 л / 100 км, бензинових - 8,2-9,8 л / 100 км. Обсяг паливного бака - 70 літрів.

Ford Galaxy побудований на одній базі з Ford S-MAX і Ford Mondeo. Передня підвіска незалежна, McPherson; задня - незалежна багатоважільна. В цілому, шасі показує високі ходові якості і надійність, з недоліків можна відзначити малий дорожній просвіт - 153 мм, при колісній базі 2,85 м, і пристойний радіус розвороту, який становить без малого майже 6 метрів. Як годиться автомобілю високого класу, окремі модифікації можуть бути оснащені системою інтерактивного управління динамікою автомобіля (IVDC) - за допомогою функції безперервного контролю жорсткості амортизаторів (п’ять разів на секунду) вона значно поліпшує керованість і стійкість автомобіля, а також ефективність гальмування.

Технологіі безпеки включають інноваційну конструкцію кузова з використанням надміцної сталі, фронтальні і бічні подушки, бічні шторки безпеки, колінні подушки безпеки, датчики д чекаючи і світла, салонне дзеркало з автозатемненням. З активних систем присутній антиблокувальна система (ABS) з системою розподілу гальмівного зусилля (EBD) і системою допоміжного гальмування; система електронного контролю стійкості ESP. В опціях - система допомоги при старті на підйомі і контроль тиску в шинах, а також адаптивний круїз-контроль з системою запобігання зіткнень. У тестах Euro NCAP автомобіль отримав 5 зірок.

Будучи повнорозмірним мінівеном з трьома рядами сидінь, Ford Galaxy має просторий салон, при цьому в семимісцевому варіанті в багажнику навіть залишиться 308 літрів для вантажу. Другий ряд сидінь - з пристойним діапазоном регулювання (150 мм), крісла другого і третього рядів складаються в рівну підлогу, утворюючи багажне відділення об’ємом 2325 літрів (1270 літрів в 5-місцевому варіанті). Все це, разом з хорошим оснащенням і комфортною підвіскою, формує головні достоїнства автомобіля. Серед недоліків - низький кліренс, можливі примхи електроніки у машин з великим пробігом, відсутність запаски. Найбільш практичні в експлуатації модифікації з атмосферними бензиновими двигунами.