Головна сторінка

Ford Grand C-MAX

Роки випуску: 2010 - 2012

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Ford Grand C-MAX
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Міністерство оборони України - Старший інспектор
Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління ДСНС України у Дніпропетровській області - Заступник начальника загону-начальник аварійно-рятувальної частини аварійно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Дніпропетровській області
Подільське державне підприємство геодезії, картографії та кадастру - Директор
Подільське державне підприємство геодезії, картографії та кадастру - Директор
Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління ДСНС України у Дніпропетровській області - Заступник начальника загону-начальник аварійно-рятувальної частини аварійно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Дніпропетровській області
Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління ДСНС України у Дніпропетровській області - Заступник начальника загону-начальник аварійно-рятувальної частини аварійно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Дніпропетровській області
Подільське державне підприємство геодезії, картографії та кадастру - Директор
Подільське державне підприємство геодезії, картографії та кадастру - Директор
Міністерство оборони України - Старший інспектор
Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління ДСНС України у Дніпропетровській області - Заступник начальника загону-начальник аварійно-рятувальної частини аварійно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Дніпропетровській області
Усього знайдено - 41

Практичний мінівен Ford Grand C-MAX був запущений у виробництво в 2010 році. Ключові особливості цієї моделі: зсувні задні двері, місткий багатофункціональний (п’яти- або семимісний) салон, багатство варіантів трансформації салону. Що важливо - третій ряд (опція) тут не такий вже "іграшковий" і "дитячий", як у багатьох однокласників, до того ж центральне сидіння другого ряду можна скласти і прибрати під бічне сидіння - і тоді вийде салон з компонуванням 2 + 2 + 2 з зручним наскрізним проходом назад. А для перевезення вантажів сидіння другого і третього ряду складаються повністю і утворюють рівну підлогу і просторе багажне відділення об’ємом до 1742 літрів, що дозволяє перевозити предмети до 1,77 м завдовжки. Комфортабельність салону доповнюється панорамним дахом зі светоотражающим покриттям (опція). У даній моделі застосовані технології Ford ECOnetic, що забезпечують порівняно низьку витрату палива для автомобіля такого розміру. Доступні дві модифікації Grand C-MAX: "Trend" і "Titanium". У першому випадку покупець отримував автомобіль, що має в оснащенні галогенові фари, сталеві колісні диски 16", ручки дверей і бічні дзеркала в колір кузова - останні з електроприводом, підігрівом і вбудованими повторювачами. У салоні - шкіряне оздоблення керма, кнопки управління аудіосистемою на кермі, центральний замок, електросклопідйомники, кондиціонер, CD-плеєр. Досить широко виглядав список опцій: алюмінієві колісні диски, протитуманні фари, омивачі фар, датчики світла і дощу, рейлінги, передній підлокітник, підігрів передніх сидінь, обігрів форсунок омивача, круїз-контроль, парктронік, клімат-контроль, камера заднього огляду. Все це входить до складу комплектації "Titanium", де автомобілю також опціонально були доступні біксенонові фари, електропривод багажника, панорамний дах, шкіряний салон, дистанційний доступ з кнопкою запуску / зупинки двигуна "Ford Power" і розширений пакет систем безпеки.

Grand C-MAX використовує бензинові двигуни Duratec і EcoBoost (останні відрізняються високою ефективністю і екологічністю), а також дизельний двигун Duratorq TDCi. Трансмісія - механічна 6-ступінчаста або 6-ступінчастий "робот-автомат" Ford PowerShift (для турбодизеля) з двома зчепленнями. При загальному обсязі 1,6 л бензинові мотори видають від 125 до 180 к.с. Різниця відчутна. Найдинамічніша версія - з 180-сильним бензиновим турбодвигуном (в комплектації Titanium) - здатна розігнатися до 100 км / год за 8,9 секунди. Цей же показник у іншого, 150-сильного варіанту "турбо" - 9,9 секунди, а у самого скромного бензинового атмосферного мотора - 12,3 секунди. Турбодизель Duratorq TDCi лише трохи поступається двом бензиновим турбомотором - з ним стрілка на спідометрі перевалить за "сотню" за 10,5 с.

Grand C-MAX оснащений незалежною підвіскою, яка поєднувала амортізаторниє стійкі попереду і мультіричажную конструкцію ззаду. Передні гальма - дискові вентильовані, задні - дискові. Автомобіль отримав нове електрогідравлічне рульове управління і систему контролю тяги в поворотах, яка активно перерозподіляє крутний момент між передніми колесами для підвищення стійкості при проходженні поворотів. Все це в сукупності забезпечує хороші задатки для активного водіння. Мінімальний радіус розвороту 5,7 метра дозволяє власнику C-MAX трохи впевненіше здійснювати маневри в обмежених міських умовах, ніж більші S-MAX іGalaxy.

В список оснащення моделі входять модернізований електропідсилювач рульового управління (EPAS), система допомоги при рушанні в гору, контроль тяги в поворотах, круїз-контроль з обмежувачем швидкості, система інформації про "сліпих зонах". За безпеку водія і пасажирів відповідає інтелектуальна система захисту IPS, в яку входять оптимізована конструкція кузова з надміцної сталі, антиблокувальна система гальм, електронна система курсової стійкості, бічні шторки безпеки, кріплення ISOFIX для дитячих крісел і інше.

Багато людей все частіше звертають увагу на машини з кількістю місць більше п’яти. Але при збільшенні габаритів авто за додаткову місткість часто доводиться платити неповороткістю і відсутністю належної маневреності при парковці. Ось тут і виручають компактні моделі, адаптовані під використання третього ряду сидінь. Звичайно, не завжди це виходить вдало, але у випадку з Grand C-MAX проблема вільного простору і гнучкості компонування вирішена на "відмінно". На жаль, висока вартість і відсутність бензинового варіанту з "автоматом" не дозволили моделі завоювати покупців і надійно закріпитися в офіційних списках продажів на російському ринку.