Головна сторінка

Ford Maverick

Роки випуску: 2004 - 2007

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Ford Maverick
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
ПАТ "НВП "ВЕГА" - заступник голови правління
ПАТ "НВП "ВЕГА" - заступник голови правління
Національний університет оборони України ім. Івана Черняховського - Викладач кафедри підготовки миротворчого персоналу навчально-наукового центру по підготовці офіцерів для багатонаціональних штабів
Полтавська газонафтова компанія - майстер з ремонту електроустаткування / депутат селещної ради
ПАТ НВП ВЕГА - заступник голови правління
Усього знайдено - 5

Під маркою Maverick компанія Ford продавала в Європі такі автомобілі, як Nissan Terrano II (перше покоління) і Ford Escape (друге покоління). Escape / Maverick з’явився ще в 2000 році - як плід співпраці компаній Ford і Mazda. Це був не бедж-інжиніринг, а саме спільна розробка. Двигунами і коробками передач ділилася американська компанія, а платформу від легкової моделі 626 надала японська фірма. Mazda Tribute випускалася в Японії, Escape проводився в Штатах. У 2001 Tribute і Escape під ім’ям Maverick стали продавати в Європі. Серед головних особливостей автомобіля - несучий кузов, незалежна підвіска всіх коліс, повний привід з підключається задньою віссю. Велика площа скління забезпечує відмінний огляд. Скло дверей багажника може відкриватися окремо. Мінімальний обсяг багажника становить 320 літрів, а при складених задніх сидіннях його можна збільшити до 1870 літрів. У 2004 році компанія представила оновлену модель, її відрізняють нові бампери, решітка радіатора і фари, істотні зміни в інтер’єрі. У базовий рівень оснащення Ford Maverick входять передні і задні електричні склопідйомники, кондиціонер, гідропідсилювач керма, центральний замок. У максимальному оснащенні автомобіль має шкіряний салон, CD-чейнджер, люк у даху, протитуманні фари, рейлінги і безліч інших стандартних опцій. Особливу увагу приділено місткості: крім великого багажника, салон пропонує безліч підстаканників, контейнерів для дрібниць. Запасне колесо розміщується під днищем кузова - нехай це не зовсім практичне рішення з точки зору чистоти самого колеса, але при цьому відпадає необхідність вивантажувати речі з багажника, якщо виникне необхідність в "запасці". 

Спершу Maverick комплектувався 2-літровим і 3-літровим бензиновими моторами, але базова версія була відверто слабка (рядний 4-циліндровий Zetec 2,0 л потужністю 127 к.с.), і з 2004 року на зміну дволітровому мотору надійшов новий двигун серії Duratec об’ємом 2,3 літра. Його потужність 150 к.с. вже краще підходила для цього автомобіля - час розгону до "сотні" становить 10,7 секунди, а максимальна швидкість - 171 км/год. Дана модифікація пропонувалася під керуванням п’ятиступінчастою механічною коробки. Дорожча модифікація представлена 6-циліндровим V-подібним двигуном об’ємом 3 л, що працює в парі з чотириступінчастим "автоматом". При потужності 203 к.с. він здатний розігнати Maverick до 100 км / год за 10,5 секунд. Максимальна швидкість - 188 км/год. Що стосується витрати палива, то для 2,3-літрового мотора з МКПП цей показник в міському циклі складе 13,6 літрів на 100 км, а у версії V6 з "автоматом" - порядку 17 літрів.

Ходова частина Ford Maverick поєднує незалежну передню підвіску (McPherson), незалежну задню (багатоважільна), дискові гальма спереду і ззаду. Повний привід підключається, в стандартних умовах постійно задіяні передні колеса. На автомобілях до 2004 року управління повним приводом відбувалося за допомогою перемикача режимів, можлива була реалізація повного приводу з примусовим блокуванням, в результаті чого момент жорстко перерозподіляється між осями в співвідношенні 50:50. В машинах після рестайлінгу використана автоматична електронна схема приводу з комп’ютерним управлінням муфтою. Задні колеса підключаються при прослизанні передніх або при великому навантаженні, наприклад, при русі в гору або різкому прискоренні. Система при цьому використовує показники з датчиків ABS всіх коліс і оборотів двигуна. І, хоча все віддано на відкуп "автоматиці", з іншого боку, інтелектуальна система робить водіння більш безпечним.

В базовій комплектації Maverick оснащений шістьма подушками безпеки, антиблокувальною системою гальм ABS. Краш-тести Escape / Maverick не обійшлися без окремих нюансів, хоча в цілому автомобіль демонструє досить високий рівень захисту водія і пасажирів. До того ж в процесі рестайлінгу модель була піддана модернізації і в цьому плані. Серед окремих нововведень салону - третій задній підголівник, що підвищує безпеку пасажирів на задніх сидіннях в разі удару ззаду.

Пристойний дорожній просвіт, хороша місткість роблять Ford Maverick однією з найцікавіших моделей в класі компактних SUV на вторинному ринку. Сприяє цьому і доступна ціна. При цьому автомобілі випуску до і після рестайлінгу 2004 року відрізняються один від одного досить істотно. Це стосується і технічної начинки, і зовнішності, і салону (один з характерних ознак рестайлінгових машин - селектор АКПП переїхав з рульової колонки на центральний тунель). Основу пропозиції становлять модифікації з 3-літровими моторами і автоматичною трансмісією.