Головна сторінка

Ford Ranger

Роки випуску: 2011 - 2015

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Ford Ranger
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Київський апеляційний господарський суд - суддя
Буринський відділ Конотопської місцевої прокуратури - прокурор Буринського відділу Конотопської місцевої прокуратури
Фізична особа-підприємець - Депутат сільської ради
Київський апеляційний господарський суд - суддя
Харківський ВП ГУНП в Харківській області - інспектор КОЗДС Харківського ВП ГУНП в Харківській області
Державна Податкова Інспекція в Інгульському районі - головний державний ревізор-інспектор відділу адміністрування єдиного внеску управління податків і зборів відділу фізичних осіб
Державне підприємство "Стрийське лісове господарство" - Директор
Державне підприємство "Стрийське лісове господарство" - Директор
Державне підприємство "Стрийське лісове господарство" - Директор
ДИРЕКТОРАТ З ПРАВ ЛЮДИНИ, ДОСТУПУ ДО ПРАВОСУДДЯ ТА ПРАВОВОЇ ОБІЗНАНОСТІ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ - Генеральний Директор
Усього знайдено - 42

Пікап Ford Ranger 2011 модельного року побудований на одній платформі з Mazda BT-50 і пропонується в трьох варіантах виконання кузова: з подвійною, полуторним і одинарної кабіною. Подвійна кабіна має 4 стандартних двері і 5 посадочних місць. Простір для ніг в задній частині моделі з подвійною кабіною є найбільшим в цьому класі автомобілів. Відмінною рисою покоління стала яскрава зовнішність з "зализаним" аеродинамічним дизайном - це додає машині більш сучасний вигляд, одночасно підвищуючи економію палива. Ford Ranger також обзавівся новими моторами, відрізняється поліпшеною безпекою і пропонує високий, як ніколи раніше, рівень комфорту. Автомобіль пропонується в чотирьох модифікаціях: XL, XLT, Limited і Wildtrak - і комплектується механічною або автоматичною коробкою передач. 

Пропонується безліч аксесуарів, не тільки покликаних облагородити зовнішність пікапа, а й вносять практичні рішення (захист бамперів, жорсткий верх, жорсткий тент і т.д.). Найпростіша комплектація Ranger XL пропонує ГУР, диференціал, сталеві диски, пофарбовані в колір кузова грати радіатора і передній бампер, чорні ручки дверей і дзеркала, рульову колонку з регулюванням за кутом нахилу, до 4 колонок аудіосистеми (з подвійною і полуторним кабіною), радіоприймач, поєднаний з CD / MP3-програвачем, електросклопідйомники, центральний замок, електропривід дзеркал і підігрів передніх сидінь. 

З комплектацією XLT додаються алюмінієві литі диски 16", ручки дверей, дзеркала і накладки в колір кузова, кондиціонер, аудіосистема з CD-чейнджером, велюрова оббивка сидінь, шкіряне кермо і ручка КПП, накладки на пороги, пластикове покриття кузова. 

Ranger Limited - це ще більш високий рівень, з розкішною шкіряним оздобленням салону, хромованими елементами оздоблення, заднім паркувальним датчиком, дугами в кузові. Ranger Wildtrak демонструє максимальний рівень оснащення і ексклюзивні деталі кузова і салону: двоколірна забарвлення з унікальними квітами Chilli Orange і Passion Red, оригінальні хромовані деталі і фірмова обробка салону в стилі Wildtrak зі шкіри та алькантари і ін.

Модель базово комплектується дизельним двигуном Duratorq TDCi об’ємом 2 , 5 літра потужністю 143 к.с. і обертовим моментом 330 Нм і може похвалитися кращою в класі буксировочной здатністю. Двигун пропонується з 5-ступінчастою механічною або з 6-ступінчастою автоматичною коробкою передач. Витрата палива становить 7,8 літра на "сотню" в заміському циклі і 10,9 літра в міському. Крім того, на Ford Ranger встановлювалися бензиновий мотор 2,5 літра (160 к.с.) на механіці і 200-сильний дизель об’ємом 3,1 л з можливістю вибору "механіки" або "автомата" .високої керованість Ford Ranger 2 забезпечується системою повного приводу, довгою колісною базою, жорстким каркасом рами кузова, диференціалом підвищеного тертя і системою ABS. 

У списку достоїнств моделі також великі кути прохідності (кут переднього звису - 34 градуси, заднього - 20 градусів), а також високий кліренс, який без навантаження становить 207 мм. Максимальна глибина броду - 750 мм. У звичайному режимі автомобіль задіє привід на задні колеса. Щоб включити повний привід, необхідно зупинитися і перемістити ручку перемикача режимів в положення "4H", відключення проводиться на будь-якій швидкості. У важких дорожніх умовах, щоб реалізувати всі можливості повного приводу, використовується режим "4L", вповні знижену передачу.

Говорячи про безпеку Ford Ranger, в першу чергу варто відзначити, що цей пікап удостоївся 5-зіркового рейтингу Euro NCAP. До складу базового обладнання входять подушки безпеки водія і переднього пасажира, система АБС, преднатяжители і обмежувачі навантаження ременів безпеки, регульовані по висоті підголовники і складається при ударі рульова колонка. Спеціальні вбудовані валики в основі передніх сидінь служать для запобігання піднирювання під ремінь безпеки при фронтальному зіткненні. 

У комплектаціях XLT, Limited і Wildtrak устанавляваются бічні подушки безпеки водія і пасажира.

Ford Ranger не поступиться в прохідності позашляховиків-універсалів, але більш утилітарний. Втім, останній факт не має особливого значення, адже багатьом з власників пікапів так і не доводиться возити в кузові ні мішки з картоплею, ні будматеріали. Ford Ranger ефектний і красивий сам по собі, особливо в топової комплектації Wildtrak. До того ж він компактніше і більш спортивним багатьох інших більш громіздких пікапів і позашляховиків і цілком зручний для міської експлуатації. Все це разом з цікавою ціною і створює основу популярності моделі.