Головна сторінка

Ford S-MAX

Роки випуску: 2010 - 2015

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Ford S-MAX
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Васильківський відділ поліції ГУ НП у Київській області - Старший слідчий
Васильківський відділ поліції ГУ НП у Київській області - Старший слідчий
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України - головний спеціаліст
Державне підприємство "Укроборонресурси" - начальник відділу
комунальний спеціалізований навчальний заклад спортивного профілю "Дніпропетровське вище училище фізичної культури" Дніпропетровської обласної ради" - директор
Лівобережне відділення Маріупольської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області - Головний державний інспектор відділу обслуговування платників
Державне підприемстао Луцький завод "Мотор" - Заступник головного технолога з конструкторскої підготовки виробництва
ДП НАЕК "Енергоатом", ВП "Южно-Українська атомна електростанція" - головний фахівець з атомних електростанцій
Державне підприємство "Дирекція Криворізького гірничо - збагачувального комбінату окислених руд - начальник відділу
військова частина А 2595 - Начальник групи обслуги
Усього знайдено - 114

Мінівен Ford S-Max з’явився на ринку в 2006 році. Побудований він на тій же платформі, що і Ford Galaxy, і аналогічно примітний багатством трансформацій салону. Фірмова система Ford Fold Flat дозволяє складати окремо все сидіння другого і третього ряду до освіти рівного статі і просторого багажного відділення. У 2010 році на автосалоні в Брюсселі була презентована оновлена модель. Із зовнішніх змін після рестайлінгу можна відзначити появу світлодіодів в передніх фарах, новий дизайн переднього бампера і решітки радіатора. Головне з технологічних нововведень - рестайлінгові S-Max і Galaxy стали першими моделями Ford, які озброїли новими, повністю алюмінієвим бензиновим турбомотором EcoBoost SCTi 2.0. З інших особливостей моделі можна відзначити наявність інформаційно-розважальної системи Ford SYNC з голосовим системою управління, преселективной коробки передач Ford PowerShift з двома зчепленнями, причому, на відміну від багатьох аналогів, ця трансмісія використовує так званий "мокрий" картер, завдяки чому відрізняється великим заявленим ресурсом і більш м’якими перемиканнями. Доступні три модифікації автомобіля: Trend, Titanium і Sport. Базова версія пропонує бічні дзеркала з електроприводом і підігрівом, дверні ручки в колір кузова, сталеві колісні диски 16", передні протитуманні фари, шкіряну обробку рульового колеса, кнопки управління аудіосистемою на кермі, двозонний клімат-контроль, дві розетки 12В, коректор фар, бортовий комп’ютер, безліч відділень для зберігання, шторку багажного відділення. Великий список опцій включає в себе панорамний дах, задній спойлер, легкосплавні диски 17", електрообігрів лобового скла, камеру заднього виду, датчики паркування, систему безключового доступу з кнопкою запуску двигуна, систему контролю жорсткості підвіски і багато іншого.

S-Max оснащується провідною лінійкою турбодизельних двигунів Duratorq, а також новим поколінням бензинових двигунів з турбокомпресорами EcoBoost. Переваги останніх: висока потужність, збільшений діапазон крутного моменту, низьку витрату палива, знижені токсичні викиди. Флагман бензинової лінійки - дволітровий EcoBoost потужністю 240 к.с. Він пропонується тільки з комплектацією Sport і всіма супутніми атрибутами - коробка передач Powershift, 18" колісні диски, спортивна підвіска. При вражаючою характеристиці потужності, цей мотор має високий крутний момент 340 Нм і забезпечує чудові тягово-динамічні показники - розгін за 7,9 секунд до "сотні", максимальна швидкість 235 км/год. Крім нього пропонуються бензинові мотори - дволітровий 200-сильний EcoBoost і атмосферні двигуни Duratec об’ємом 2,3 (161 к.с.) і 2 літри (145 к.с.). Крім того, є і дизельна версія з дволітровим Duratorq потужністю 140 к.с. Він найекономічніший в моторному ряду - витрата в заміському циклі складає всього 5 літрів. Ford S-MAX має повністю незалежну підвіску зі стійками Макферсона спереду і задню підвіску з "підрулюючим" ефектом. Ходова частина досить надійна і дає безліч переваг в плані комфорту і гостроти реакцій при активному темпі їзди завдяки збалансованим налаштувань жорсткості, особливо при наявності спортивної підвіски. Кліренс - одне з найслабших місць S-MAX. Запасного колеса немає, і немає місця для його розміщення. Втім, якщо необхідно взяти в далеку поїздку "п’яте колесо", сильно жертвувати корисним об’ємом багажника не доведеться: треба віддати належне, він має пристойні розміри - 854 літри (285 при наявності опціонального третього ряду), які можуть бути збільшені до 2000 літрів при складених сидіннях другого ряду.

За безпеку водія і пасажирів S-MAX відповідає інтелектуальна система захисту IPS, в яку входять оптимізована конструкція кузова з надміцної сталі, антиблокувальна система гальм, електронна система курсової уст йчівості, система допомоги на підйомі, фронтальні і бічні подушки безпеки, бічні шторки безпеки, колінні подушки безпеки, кріплення дитячих крісел. З доступних опцій можна відзначити систему моніторингу тиску в шинах, систему контролю" сліпих" зон. За забезпечення безпеки дорослих пасажирів S-MAX отримав п’ять зірок Euro NCAP.

Основні порівняння з приводу плюсів і мінусів S-MAX напрошуються щодо його найближчого родича Galaxy, з яким головний герой ділить свою частку ринку. Головна різниця полягає в тому, що S-MAX - спортивно-орієнтована модель, на відміну від більш сімейного і солідного Galaxy. S-MAX краще підходить для любителів активного водіння, для яких при цьому не менш важливим параметром є місткість. Навіть з базовим дволітровим атмосферним мотором S-MAX поводиться на дорозі цілком упевнено, не кажучи про більш потужних версіях.