Головна сторінка

Ford Scorpio

Роки випуску: 1994 - 1998

Ринок: Європа

Особи, що задекларували Ford Scorpio
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Державне Підприємство "ЗАВОД "Електроважмаш" - заступник начальника цеху
Брусилівське районне управління юстиції - Завідувач сектору державної реєстрації речових прав на нерухоме майно
Управління агропромислового розвитку Горохівської районної державної адміністрації - Начальник відділу економічного аналізу, планування, фінансово-господарського забезпечення-головний бухгалтер
військовослужбовець - офіцер відділу
ВП РАЕС ДП НАЕК ЕНЕРГОАТОМ - Майстер
Військовослужбовець - Командир дивізіону
військова частина А0380 - військовослужбовець
Пенсіонер - Депутат Тернівської сільської ради Харківського району Харківської області
ДП НАЕК "Енергоатом". ВП "Южноукраїнська атомна електростанція" - Майстер з ремонту, налагодження, перевірки та пуску устаткування атомних станцій в РЦ, ТЦ.
12 ДПРЧ 4 ДПРЗ ГУ ДСНС України в Одеській області - пожежний рятувальник
Усього знайдено - 555

Ford Scorpio - автомобіль середнього класу, який в Європі змінив застарілу модель Granada. Виробництво Scorpio першого покоління почалося в 1985 році на заводі Ford у м Кельн, Німеччина. Перше покоління випускалося в трьох типах кузовів: седан, 5-дверний хетчбек і універсал. Друге покоління Ford Scorpio було запущено у виробництво в 1994 році. На відміну від попередника, він передбачав тільки два типи кузова: седан і універсал. Зовнішній вигляд машини зазнав значних змін. У передній частині виділяються опуклі фари оригінальної форми, доповнені "усміхненої" гратами радіатора, незвично виглядає задня частина седана з витягнувся на повну ширину кузова вузькими блоками ліхтарів. Що стосується салону, то і він піддався серйозній переробці - передню панель з квадратними рубаними формами змінила більш сучасна, з округленими плавними лініями. У 1997 році був проведений рестайлінг, який вніс легкі зміни, однак цих машин було випущено трохи - вже в кінці 1998 року виробництво моделі було згорнуто. Scorpio славився відмінним комфортом і багатим виконанням навіть в базовій версії, яка включає молдинги на бамперах і дверях, колір кузова металік, вставки "під дерево" в салоні, регульовану по нахилу і вильоту рульову колонку, передні сидіння з регулюванням по висоті, механічний люк, передні електросклопідйомники, систему вентиляції з фільтром, магнітолу з 4 динаміками. В опціях: передні протитуманні фари, омивачі фар, торпедо з підлокітником, кермо з обробкою шкірою і деревом, електродзеркала з обігрівом, кондиціонер, електролюк, задні електросклопідйомники. При повнофункціональному оснащенні Ghia до складу обладнання можуть входити обігрів лобового скла, склоочисник з регулюванням інтервалів, аудіосистема з 8 динаміками, електропривод регулювань водійського сидіння, клімат-контроль, підігрів передніх сидінь і багато іншого. Ефектно виглядає панель приладів з вбудованим годинником, паливним комп’ютером, комбінацією приладів з безліччю опцій, що відображаються, включаючи навіть такі індикації, як рівень охолоджувальної рідини, знос гальмівних колодок, індикатор роботи свічок розжарювання, датчики відкриття всіх дверей і багажника, покажчики несправностей кожної з лампочок зовнішнього освітлення і ін.

Лінійка моторів Ford Scorpio включає бензинові та дизельні двигуни, всього передбачено шість моторів: чотири бензинових і один дизельний агрегат. Найскромніший з бензинових - 4-циліндровий, 8-клапанний дволітровий з максимальною віддачею в 115 к.с. і середньою витратою в межах 9,9 л / 100 км. Найпотужніший, 2,9-літровий 24-клапанний V6 потужністю 207 к.с., здатний розігнати седан Scorpio до 100 км / год за 9 секунд і до максимальної швидкості 225 км/год. Середня витрата бензину - 12,6 л / 100 км. Крім цих моторів, бензинові двигуни представлені версією V6 з 2 клапанами на циліндр і віддачею в 150 к.с., а також 16-клапанними "четвірками" об’ємом 2,0 л (136 к.с.) і 2,3 л (147 к.с.). Єдиний турбодизель 2.5 TDI розвиває максимальну потужність 147 к.с .: максимальна швидкість - 193 км/год, розгін до 100 км / год - за 11,9 секунди, середня витрата - 8,3 л / 100 км. Обсяг паливного бака Ford Scorpio - 70 літрів.

Всі Ford Scorpio другого покоління мають привід на задні колеса, хоча попередник випускався і в повнопривідної модифікації. Scorpio II володіє незалежною підвіскою всіх коліс, яка забезпечує високі ходові якості: комфорт і відмінну стійкість. Повна довжина автомобіля - 4825 мм (4826 мм універсал), ширина кузова 1760 мм, висота 1 388 мм (1 442 мм універсал).
Колісна база 2770 мм забезпечує пристойний запас простору в салоні і місця для ніг (спереду це максимальні 1 069 мм, ззаду мінімальні для універсала 950 мм і для седана 979 мм). Радіус розвороту авто - 5,2 м. Стандартний розмір шин 195/65 R15, а для версій з 24V пропонувалися легкосплавні диски і шини 225 / 50R16.

Системи безпеки в стандартному оснащенні включають подушку безпеки водія, гальмівну систему з ABS і повністю дисковими гальмами ( передні вентильовані для всіх версій, а для 24V і задні), гідропідсилювач рульового управління (для 24 V зі змінним зусиллям). В опціях пропонувалися: подушка для переднього пасажира, датчик світла і дощу, задній парктронік, круїз-контроль, дзеркала з автопідстроюванням на задньому ходу, а також система контролю тяги. Після рестайлінгу в додаткове оснащення увійшли передні бічні подушки безпеки.

Заднєпривідний Ford Scorpio для свого часу вважався гідної моделлю представницького класу, з значним списком доступного устаткування. У плані місткості багажного відділення він володіє далеко не видатними показниками - 465 літрів у седана і 550-1600 літрів у універсала - проте в своєму розпорядженні просторим і комфортним салоном. Варто врахувати, що більшість Scorpio мають пристойний пробіг. Кузов має середню стійкість до корозії, а от ходова частина і двигуни цілком надійні, хоча останні не відрізняються економічністю. Простота і ремонтопридатність - також одне з достоїнств моделі.