Головна сторінка

Ford Tourneo Connect

Роки випуску: 2009 - 2013

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Ford Tourneo Connect
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Головне управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області - Провідний спеціаліст
Васильківський відділ поліції ГУ НП у Київській області - Старший слідчий
Дніпропетровська місцева прокуратура № 1 Дніпропетровської області - прокурор Дніпропетровської місцевої прокуратури № 1
Чернігівське обласне управління лісового та мисливського господарства - Начальник відділу
Головне управління статистики у Луганській області - провідний спеціаліст-економіст відділу обробки даних статистики торгівлі та енергетики управління обробки даних економічної статистики
управління охорони здоров я Оболонської районної у місті Києві державної адміністрації - головний спеціаліст
ПАТ "Укрзалізниця", РФ "Львівська залізниця", ВП "Дублянський рейкозварювальний поїзд" - майстер
Турійська районна державна адміністрація - головний спеціаліст відділу інформаційно-внутрішньої політики та організаційної роботи апарату райдержадміністрації
Служба у справах дітей та сім’ї виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) - начальник відділу усиновлення та сімейних форм виховання
Васильківський відділ поліції ГУ НП у Київській області - Старший слідчий
Усього знайдено - 234

Оновлений варіант Ford Tourneo Connect, запущений у виробництво в 2009 році, має ряд істотних відмінностей. Із зовнішніх - це повністю змінена передня частина, з новими фарами, капотом і переднім бампером, з великим вирізом нижнього повітрозабірника і трапецієподібної гратами радіатора. На більш сучасну змінилася і начинка задньої оптики. Також повністю змінився інтер’єр: в автомобілі встановлена нова передня панель, четирехспіцевое рульове колесо, змінені матеріали і колірна гамма оббивки. Для російського ринку Tourneo Connect і раніше пропонується в модифікаціях із стандартною (SWB) і довгою (LWB) колісною базою, проте, на відміну від попередньої версії, відсутній бензиновий мотор. Тепер Tourneo Connect пропонується тільки з дизельними двигунами з варіантами віддачі 75, 90 і 110 к.с. З елементів екстер’єру в базовій комплектації Tourneo Connect запропонує легку тонування стекол, нефарбовані молдинги і бампери, електрорегулювання і підігрів дзеркал, двоє зсувних бічні двері, задню підйомну двері для SWB або розсувні двері для LWB. У салоні - підігрів передніх сидінь і регулювання налаштувань в шести положеннях, що складаються сидіння другого ряду (60/40), передні електросклопідйомники, кишеню в задніх дверях (тільки для орних), програмований передпусковий паливний обігрівач, освітлення салону і вантажного відділення, мультируль з керуванням CD / FM-аудіосистемою, додатковий AUX-роз’єм для підключення зовнішніх аудіо-пристроїв. Комплектація Trend пропонує вищий рівень оснащення: обігрів лобового скла, що обігріваються омивачі лобового скла, передній і задній бампери в колір кузова, передні протитуманні фари; систему Bluetooth з голосовим управлінням, бортовий комп’ютер і кондиціонер, стельовий консоль, лампи для читання дорожніх карт і ін Для російського ринку Tourneo Connect випуску 2009-2013 років оснащений 1,8-літровими турбодизельними моторами 1.8 Duratorq TDCi в різних варіантах потужності: 75 л .з. для версії зі стандартною базою SWB, а також 90 або 110 к.с. для SWB і LWB. Максимальна швидкість в модифікації з базовим мотором - 146 км/год, час розгону до 100 км / год - 18,5 секунди. Досить посередню динаміку в цій версії підтверджують і такі цифри: на розгін з 80 км / год до 120 км / год буде потрібно не менше 24,8 секунди. Більш потужний 90-сильний двигун здатний розігнати Tourneo Connect до максимальної швидкості 157 км / год, а до 100 км / год - вже за 15,2 секунди, на розгін з 80 км / год до 120 км / год буде потрібно 16,2 секунди. Найпотужніший з агрегатів Duratorq, 110-сильний, забезпечує максимальну швидкість 169 км / год, розгін до 100 км / год - за 12,5 секунди, і з 80 до 120 км / год - за 12,2 секунди. Всі машини оснащуються 5-ступінчастою механікою. Середня витрата дизпалива - 6 л / 100 км. Обсяг паливного бака - 60 літрів.

Передача крутного моменту від двигуна в Tourneo Connect здійснюється на передні колеса. Можна відзначити, що автомобіль побудований на тій же платформі, що і "Фокус" першого покоління, з передньою незалежною підвіскою McPherson, а ось задня підвіска типова вантажна - залежна, на поздовжніх ресорах, і має в своєму розпорядженні до невеликого "козление", тому прийнятний комфорт забезпечується хоча б при частковому завантаженні. Розмір колісної бази також впливає на ходові якості - у стандартній версії SWB відстань між осями складає 2664 мм, а у LWB досягає майже трьох метрів - якщо точніше, 2912 мм. Залежно від версії, довжина кузова - 4278-4590 мм, висота - 1814-2014мм, ширина - 1795 мм. Мінімальний діаметр розвороту - 11 м для SWB і 11,9 м для LWB. Стандартний розмір коліс - 195 / 65R15. Висота дорожнього просвіту - 166 мм.

У стандартну комплектацію Tourneo Connect входять антиблокувальна система гальм (ABS) з системою розподілу гальмівного зусилля (EBD), система допомоги при екстреному гальмуванні, а також система курсової стійкості ESP і трекшн-контроль (противобуксовочная система). Крім того, передбачені фронтальні подушки безпеки (водія і переднього пасажира з функцією відключення) і опціональні бічні подушки.

Серед недоліків Tourneo Connect власники називають довгий прогрів салону взимку, посередню шумоізоляцію, жорстку задню підвіску і недостатньо гарну стійкість до корозії. Крім того, нерідкі скарги на те, що лобове скло часто "ловить" камені. До мінусів також можна зарахувати відсутність модифікацій з бензиновим мотором (ставилося на машини до рестайлінгу) і з автоматичною коробкою передач, яка для російського ринку не пропонувалася. У перевагах автомобіля - економічність, цілком комфортні сидіння з зносостійкого і практичною оббивкою, ну і звичайно, місткий салон (обсяг багажного відділення - 540/1700 літрів).