Головна сторінка

Ford Tourneo Connect

Роки випуску: 2002 - 2009

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Ford Tourneo Connect
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
ПАТ Сумихімпром - майстер з ремонту устаткування
ГУНП в Кіровоградській області - Старший оперуповноважений в ОВС
Головне управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області - заступник начальника Головного управління
Управління праці та соціального захисту населення Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації - начальник відділу субсидій
Закарпатська митниця ДФС - начальник відділу митного оформлення №6 митного посту "Ужгород"
Новопавлівський НВК - Вчитель
Військова частина А0355 - Командир автомобільного взводу
Чернівецька державна екологічна інспекція у Чернівецькій області - Головний спеціаліст відділу екологічного та радіологічного контролю на митній території Чернівецької області, державний інспектор охорони навколишнього природного середовища
Департамент фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) - заступник начальника відділу фінансів місцевих органів влади і самоврядування
Департамент забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради - Головний спеціаліст сектору планування ресурсних платежів
Усього знайдено - 173

Tourneo Connect представляє собою подібний Renault Kangoo приклад схрещення легкового універсала і мікроавтобуса. Висока, майже автобусна посадка, великі дзеркала і величезна скління забезпечують відмінну оглядовість. Можливості трансформації - більш ніж достатні. Передбачені кілька варіантів виконання: SWB зі стандартною базою або LWB c подовженою базою, високим дахом і підвищеною вантажопідйомністю. Під капотом - не такий вже видатний по потужності, але тяговітий бензиновий або дизельний мотор. 

Сімейство Connect випускається з 2002 року. Незабаром після презентації модель отримала премію "Фургон року 2004". Продажі в України почалися в 2003 році. Перше легке оновлення торкнулося Ford Tourneo Connect в 2007 році - автомобіль отримав нову радіаторну решітку, бампер в двокольоровому оформленні (опція), протитуманні фари були розміщені в блоках головної оптики. Базова комплектація Tourneo Connect запропонує 15" сталеві диски з напіврозмірна ковпаком, легку тонування вітрового і бічних стекол, електропідігрів заднього скла, бічну двері зрушення (з боку пасажира), систему обігріву та вентиляції салону з пиловим фільтром, комплект радіопідготовкою (антена, отвори для динаміків, проводка). 

Задні сидіння Tourneo Connect не тільки складаються, але і можуть бути прибрані зовсім. Водійське має 6 механічних регулювань, пасажирське - 4. Як опція - складається врівень з підлогою сидіння переднього пасажира, що дозволить перевозити довгі предмети (в модифікації LWB - до 2714 м). Варто відзначити велику кількість всіляких відділень для зберігання предметів. Дорожча версія запропонує кузов кольору металік, електродзеркала з підігрівом, протитуманні фари, двоє зсувних дверей, передні електричні склопідйомники і центральний замок, кондиціонер, обігрів лобового скла, задні двері і інше.Для російського ринку Tourneo Connect в дорестайлинговом виконанні може бути оснащений одним з двох варіантів двигунів: це бензиновий 1,8-літровий Zetec потужністю в 115 к.с. і турбодизель 1.8 Duratorq TDCi в різних варіантах потужності (75 к.с. для версії SWB, 90 к.с. для SWB і LWB, 110 к.с. для LWB). 

Максимальна швидкість для бензинової модифікації - 165 км/год, час розгону до 100 км / год - 9,4 секунди, середня витрата - 9,4 л / 100 км. З агрегатів Duratorq найпотужніший 110-сильний здатний розігнати дліннобазний Connect масою одна тисяча п’ятсот сорок п’ять кг (для порівняння, вага стандартної версії 1420 кг) до максимальної швидкості 167 км / год, а до 100 км / год - за 13,2 секунди. Середня витрата дизпалива - 6 л / 100 км. Обсяг паливного бака - 60 літрів.

Передача крутного моменту від двигуна в Tourneo Connect здійснюється на передні колеса. Можна відзначити, що автомобіль побудований на тій же платформі, що і "Фокус" першого покоління, з передньою незалежною підвіскою McPherson, а ось задня підвіска типова вантажна - залежна, на поздовжніх ресорах і досить жорстка, тому прийнятний комфорт забезпечується хоча б при частковому завантаженні. Розмір колісної бази також впливає на ходові якості - у стандартній версії SWB відстань між осями складає 2664 мм, а у LWB досягає майже трьох метрів - якщо точніше, 2912 мм. Залежно від версії, довжина кузова - 4278-4590 мм, висота - 1814-2014 мм, ширина - 1795 мм. Мінімальний діаметр розвороту - 11 м для SWB і 11,9 м для LWB. Стандартний розмір коліс - 195 / 65R15. Висота дорожнього просвіту - 166 мм.

У стандартну комплектацію Tourneo Connect входять антиблокувальна система гальм (ABS) з дисковими гальмами (передні вентильовані), системою розподілу гальмівного зусилля (EBD), а також трекшн-контроль (противобуксовочная система, яка здатна надати допомогу при розгоні на слизькій дорозі). Крім того, передбачені фронтальні і опціональні бічні подушки безпеки водія і пасажира.

Tourneo Connect може легко використовуватися як в якості вантажного, так і пасажирського автомобіля. 

Серед недоліків власники називають довгий прогрів салону взимку, посередню шумоізоляцію, жорстку задню підвіску і недостатньо гарну стійкість до корозії. Крім того, нерідкі скарги на те, що лобове скло часто "ловить" камені. До мінусів також можна зарахувати відсутність модифікацій з автоматичною коробкою передач, які для російського ринку не пропонувалися. У перевагах автомобіля - економічність, цілком комфортні сидіння з зносостійкого і практичною оббивкою, ну і звичайно, місткий салон (обсяг багажного відділення - 540/1700 літрів).