Головна сторінка

Foton Tunland

Роки випуску: 2012 - т.ч.

Ринок: Україна

Пікап Foton Tunland побудований на рамному шасі з ресорної задньою підвіскою і жорстко підключається повним приводом. Автомобіль відомий на ринку з 2011 року, окремими екземплярами вже з 2012 року встиг "засвітитися" і на російському ринку. Станом на 2016 рік, Tunland - єдиний китайський, та ще й дизельний пікап, який поставляється до нас офіційно. Під капотом автомобіля встановлений 2,8-літровий турбодизель Cummins ISF потужністю 163 к.с. (Такий же ставлять на "ГАЗель-Next"). Foton Tunland увібрав в себе кращі риси "законодавців мод" в світі пікапів, і зовні виглядає презентабельно і серйозно. Він має гарне оснащення і вже в базі пропонує прогумований задній бампер. На кузов, на верхні кромки бортів, а також колісні арки теж завдано міцний захисний противоскользящий склад. Вантажний відсік має розміри: 1520 x 1580 x 440 (Д х Ш х В). Максимальна вантажопідйомність становить 975 кг. Кого-то, напевно, зацікавить і такий важливий параметр, як маса причепа на буксирі - 2250 кг. У базовій комплектації оснащення Foton Tunland включає галогенні фари, передні і задні "противотуманки", легкосплавні колісні диски, ручки дверей в колір кузова, бічні дзеркала в колір кузова з електроприводом / підігрівом і вбудованими повторювачами поворотів, обігрів заднього скла. У салоні - регульована по нахилу рульова колонка, велюрова оббивка, кондиціонер, магнітола, електросклопідйомники, парктронік, бортовий комп’ютер, центральний замок з ДУ. Передні крісла мають поперекову опору, розділовий підлокітник, кишені в спинках. Другий ряд - диванного типу, забезпечує цілком легкову посадку і прийнятний запас місця для ніг (особливо за рахунок високо стоять передніх крісел), подушка заднього сидіння піднімається цілком, під нею знаходяться відсіки для інструменту і вогнегасника. При такому положенні тіла зручно буде розмістити в салоні той вантаж, який не хочеться залишати у відкритому кузові. Комплектація рівнем вище розширена за рахунок шкіряної оббивки крісел і обплетення рульового колеса, додаткових динаміків аудіосистеми та інших функцій.

Дизель Cummins ISF 2.8 дуже добре знаком "газелістам". Тут він пропонує повну віддачу по потужності, яка становить 163 к.с. (При 3600 об / хв). Великий обсяг і нижнє розташування розподільних валів забезпечують високий крутний момент вже починаючи з оборотів холостого ходу - він досягає 360 Нм при 3000 об / хв. Докладних даних про динаміку і витраті палива виробник не приводить, однак заявляє, що ресурс агрегату розрахований не менше ніж на 500 тис. Км пробігу. Foton Tunland має свої особливості подкапотной компонування: високо розташований генератор - плюс при перетині бродів, а ось єдиний ремінь, "мандрівний" по складній траєкторії між численними шкивами, як відзначають експерти, - не найнадійніше рішення.

Передня підвіска Foton Tunland - незалежна торсіонна на подвійних важелях зі стабілізатором поперечної стійкості. Задня - залежна ресорна з телескопічними амортизаторами. Висока прохідність забезпечується наявністю повного приводу Part Time 4WD. Кнопки управління дозволяють вибрати відповідний режим роздавальної коробки відповідно до дорожніх умов: 2H - провідні задні колеса, для їзди по дорогах загального користування з твердим, сухим покриттям; 4H - всі провідні колеса, для їзди по дорогах з рихлим грунтовим покриттям, а також дорогах загального користування з поганими дорожніми умовами; 4L - всі провідні колеса на зниженій передачі, це дозволяє досягти збільшеного крутного моменту для їзди по бездоріжжю і в ситуаціях, коли потрібна велика тягове зусилля. Заявлена висота дорожнього просвіту - 200 мм. Габаритні розміри: довжина - 5310 мм, ширина - 1880 мм, висота - 1860 мм. Довжина колісної бази - 3105 мм. Foton Tunland оснащений гідропідсилювачем рульового управління ZF, дисковими гальмами спереду і барабанними ззаду, легкосплавними колісними дисками і шинами 245/70 R16.

В базовій комплектації оснащення включає в себе фронтальні подушки безпеки водія і переднього пасажира, антиблокувальну систему гальм з системою розподілу гальмівного зусилля (EBD ), задній парктронік. Foton Tunland не має системи динамічної стабілізації ESP, а повний привід виконаний за схемою part-time, тому завжди варто пам’ятати про те, що на сухому асфальті Tunland - досить потужний задньопривідний автомобіль без електронної "страховки".

За рівнем комфорту і оснащенню Foton Tunland анітрохи не поступається своїм головним конкурентам, серед яких можна назвати Isuzu D-Max, Mitsubishi L200 і інші імениті пікапи, при цьому він пропонується за значно нижчою ціною. До мінусів його можна віднести недостатню оснащеність в плані безпеки (відсутність ESP) або, наприклад, відсутність підігріву крісел.