Головна сторінка

Foton View

Роки випуску: 2014 - 2018

Ринок: Україна

Китайський ринок за короткий час видав безліч моделей, в тій чи іншій мірі є копіями популярного японського мікроавтобуса Toyota Hiace в різних поколіннях, - це Chery Rely H5, BAW Hiace Minibus, Jinbei Haise, Higer HiAce Van. Одним з таких "клонів" став Foton VIEW CS2, який з’явився в модельній гаммі китайської компанії ще в 1996 році. Модель зразка 2014 року відрізняється від попередніх тим, що має багато оснащений салон і комфортні сидіння, з безліччю зручних і функціональних особливостей, що дозволяють значно підвищити рівень безпеки пасажирів. Як заявляє виробник, нова модифікація, що носить індекс BJ 6549, успадкувала все краще від попередників і пропонує максимум простору, надійності, економічності і доступну ціну. Просторий салон забезпечує зручне розміщення та пересування для пасажирів, робоче місце водія - відмінну ергономіку. Крісла обладнані підголівниками та сучасними ременями безпеки. До складу системи вентиляції і клімату входять передній і задній кондиціонер, а також окремі дифузори для кожного ряду крісел. Для російського ринку запропонована одна комплектація "Люкс", в якій мікроавтобус має широкий кузов і висока стеля, що піднімається задні двері і одну ковзаючу бічні двері. До складу комплектації включені галогенні фари, передні протитуманні фари, бічні дзеркала в колір кузова з підігрівом і електроприводом, ручки дверей і бампери також пофарбовані в колір кузова. Є люк в даху, регульована по вертикалі рульова колонка, шкіряне оздоблення рульового колеса, розділовий передній підлокітник, кишені на спинках передніх сидінь, центральний замок з ДУ, кондиціонер і додатковий обігрівач салону. А також мультимедіа-система з ЖК-дисплеєм і DVD-програвачем, портами AUX + USB. В опціях: незалежний обігрівач кабіни, камера заднього виду, навігатор.

Foton VIEW CS2 оснащується високопродуктивними дизельних і бензинових двигунами, які відповідають екологічному стандарту Euro IV. Дизельний - рядний, турбований, чотирициліндровий Cummins ISF 2.8 розвиває потужність 120 кВт (163 к.с.) і рівномірний крутний момент 360 Нм в широкому діапазоні робочих оборотів. За заявою виробника, ресурс агрегату не менше 500 тис. Кілометрів пробігу. Середня витрата дизпалива - 9,4 л / 100 км. Бензиновий мотор - рядний чотирициліндровий "міцубісиевськіх" агрегат 4G69, об’ємом 2,4 л, оснащений MIVEC (фірмова система електронного управління фазами газорозподілу і висотою підйому клапанів), що дозволяє підвищити крутний момент на малих обертах і потужність на високих оборотах. Його віддача по потужності досягає 136 к.с., крутний момент - 200 Нм (при 3500 об / хв). Середня витрата бензину - 11,3 л / 100 км. Привід в обох випадках задній, коробка передач - механічна пятіступенева.

Передня підвіска Foton VIEW CS2 - незалежна торсіонна на подвійних важелях зі стабілізатором поперечної стійкості. Задня - залежна ресорна з телескопічними амортизаторами. Foton View оснащений гідропідсилювачем рульового управління ZF, дисковими гальмами спереду і барабанними ззаду, легкосплавними колісними дисками і шинами 195/65 R15. Кузов мікроавтобуса має наступні габаритні розміри: довжина - 5600 мм, ширина - 2225 мм, висота - 2285 мм. Довжина колісної бази - 3110 мм. Маса становить 2160 кг, допустима повна маса - 3400 кг. Салон здатний вмістити до 13 пасажирів.

Рульова колонка, що складається, ремені безпеки з зручною фіксацією - стандартні елементи, що забезпечують безпеку водія і пасажирів. У стандартній комплектації оснащення також включає в себе фронтальні подушки водія і переднього пасажира, антиблокувальну систему гальм з системою розподілу гальмівного зусилля (EBD), задній парктронік.

Foton VIEW CS2 виступає в якості конкурента Toyota Hi-Ace, наслідуванням якому він є. В інтернеті можна зустріти ролики, які порівнюють характеристики обох моделей. В гідності "Фотону" можна віднести наявність ліцензійних агрегатів відомих виробників (коробка передач, двигуни "Міцубісі", "Камминс"), а також цілком прийнятну якість збірки, хоча до якості самого "заліза" та інших матеріалів можуть бути питання. З іншого боку, суттєва різниця у вартості робить цей варіант цікавим для тих, хто хотів би отримати повнорозмірний мікроавтобус з хорошою економією.