Головна сторінка

ГАЗ 24 Волга

Роки випуску: 1972 - 1977

Ринок: Україна

Особи, що задекларували ГАЗ 24 Волга
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Відділ соціальної роботи Личаківського району ЛМЦСССДМ - спеціаліст 1-ої категорії
Новобузький районний центр зайнятості - начальник відділу бухгалтерського обліку-головний бухгалтер
Ізюмська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області - Головний державний ревізор-інспектор відділу погашення податкового боргу
Житлово - комунальне підприємство "Муроване" Сороки-Львіської сільської ради Пустомитівського району Львівської обл - директор
Ізмаїльська установа виконання покарань ( № 22 ) - молодший інспектор 1 категорії відділу режиму і охорони
Котюржинецька сільська рада - Сільський голова
Управління соціального захисту населення Чортківської РДА - начальник відділу прийому і прийняття рішень
Гайсинська районна державна адміністрація - Начальник відділу містобудування, архітертури, житлово-комунального господарства, інфраструкрури та будівництва, головний архітектор
Сербківська сільська рада Лиманського району Одеської області - голова сільської ради
Мар"їнський районний військовий комісаріат Донецької області - Військовий комісар
Усього знайдено - 2480

Відмінні риси автомобілів випуску 1972-1974 - бампера без іклів, але з хромованими боковинами, таблички номерного знака під переднім бампером, окремі від задніх ліхтарів катафоти на задній панелі кузова, панель приладів з обтягнутою чорним шкірзамінником верхньою частиною і пофарбованої під колір кузова нижньої, чорні зі вставками під слонову кістку рукоятки на панелі приладів, оздоблювальні панелі дверей з вертикальним малюнком, переднє сидіння диванного типу з трьох частин з незалежним регулюванням і центральним підлокітником.

Автомобіль постійно піддавався незначним удосконаленням. Зокрема, до 1975 року видалили з конструкції системи охолодження двигуна автоматичну муфту включення вентилятора, яка показала ненадійність своєї роботи; змінили форму зовнішнього дзеркала заднього виду; встановили новий, більш зручний і надійний замок багажника; стали встановлювати нові ресори з параболічним профілем листів; замок запалювання уніфікували з автомобілями ВАЗ; спідометр оригінальної конструкції (стрічковий) замінили на традиційний стрілочний, більш довговічний; на задні стійки даху встановили стоянкові вогні, що запалюються при виході пасажирів і т. д.

На протязі 1972-78 років пішла перша серйозна модернізація ГАЗ-24, що можна вважати початком випуску другої серії ГАЗ-24. У ці роки машина отримала "ікла" на бамперах, протитуманні фари на передньому бампері, задні ліхтарі зі вбудованими катафотами, салон зі зміненим оформленням, в якому практично всі металеві деталі для безпеки були закриті м’якими пластиковими накладками, оздоблювальні панелі дверей з горизонтальним малюнком, статичні ремені безпеки спереду і ззаду, нову оббивку сидінь. В середині 1980-х років машина знову була піддана модернізації, більш істотною і радикальною. Впровадження модернізованих вузлів відбувалося поступово - від пластикової решітки радіатора, що з’явилася на експортних автомобілях в кінці 1970-х років, до закінчення оновлення універсалу, який стався в 1987 році.