Головна сторінка

ГАЗ 24 Волга

Роки випуску: 1967 - 1992

Ринок: Україна

Особи, що задекларували ГАЗ 24 Волга
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Комунальний заклад Івано-Франківська центральна міська клінічна лікарня - головний лікар
Міністерство оборони України - Головний спеціаліст
Первомайський ВП ГУНП в Миколаївській області - інспектор СРПП №2 Первомайського ВП ГУНП в Миколаївській області
Відділ соціальної роботи Личаківського району ЛМЦСССДМ - спеціаліст 1-ої категорії
Старожадівська сільська Рада - депутат
Олешківське міжрайонне управління водного господарства - Завідувач майстерні ремонтно механічної
Департамент агропромислового розвитку Чернівецької обласної державної адміністрації - головний спеціаліст
8 ДПРЧ ГУДСНС у херсонській області - пожежний-рятувальник
Новобузький районний центр зайнятості - начальник відділу бухгалтерського обліку-головний бухгалтер
Комунальна організація "КИЇВМЕДСПЕЦТРАНС" - депутат сільської ради
Усього знайдено - 10007

У 1958 році були розпочаті роботи зі створення автомобіля на зміну ГАЗ-21. Автомобіль спочатку проектувався під різні типи двигунів - модернізований чотирициліндровий від ГАЗ-21, знову розроблявся трилітровий V6, наявний у виробництві V8 від ГАЗ-23, а також - чотирициліндровий рядний дизельний двигун. До 1964 року зовнішній вигляд автомобіля в цілому склався, в основному завершувалася і розробка агрегатної частини. В кінці 1964 з’явилися перші ходові прототипи, названі М-24, особливих відмінностей від перших серійних автомобілів прототипи не мали. Від ідеї шестицилиндрового двигуна, як і від штатної установки автоматичної коробки передач, довелося відмовитися, в серію машина пішла з двома варіантами двигуна - 2,5-літровим l4 і МКПП-4 або 5,5-літровим V8 і АКПП-3. 

Відмінні риси автомобілів випуску 1967-1974 - бампера без іклів, але з хромованими боковинами, таблички номерного знака під переднім бампером, окремі від задніх ліхтарів катафоти на задній панелі кузова, панель приладів з обтягнутою чорним шкірзамінником верхньою частиною і пофарбованої під колір кузова нижньої, чорні зі вставками під слонову кістку рукоятки на панелі приладів, оздоблювальні панелі дверей з вертикальним малюнком, переднє сидіння диванного типу з трьох частин з незалежним регулюванням і центральним підлокітником. Автомобіль постійно піддавався незначним удосконаленням. Зокрема, до 1975 року видалили з конструкції системи охолодження двигуна автоматичну муфту включення вентилятора, яка показала ненадійність своєї роботи; змінили форму зовнішнього дзеркала заднього виду; встановили новий, більш зручний і надійний замок багажника; стали встановлювати нові ресори з параболічним профілем листів; замок запалювання уніфікували з автомобілями ВАЗ; спідометр оригінальної конструкції (стрічковий) замінили на традиційний стрілочний, більш довговічний; на задні стійки даху встановили стоянкові вогні, що запалюються при виході пасажирів і т. д.

На протязі 1972-78 років пішла перша серйозна модернізація ГАЗ-24, що можна вважати початком випуску другої серії ГАЗ-24. У ці роки машина отримала "ікла" на бамперах, протитуманні фари на передньому бампері, задні ліхтарі зі вбудованими катафотами, салон зі зміненим оформленням, в якому практично всі металеві деталі для безпеки були закриті м’якими пластиковими накладками, оздоблювальні панелі дверей з горизонтальним малюнком, статичні ремені безпеки спереду і ззаду, нову оббивку сидінь. В середині 1980-х років машина знову була піддана модернізації, більш істотною і радикальною. Впровадження модернізованих вузлів відбувалося поступово - від пластикової решітки радіатора, що з’явилася на експортних автомобілях в кінці 1970-х років, до закінчення оновлення універсалу, який стався в 1987 році.