Головна сторінка

Great Wall Voleex c30

Роки випуску: 2010 - т.ч.

Ринок: не відомо

Особи, що задекларували Great Wall Voleex c30
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
ВІДДІЛ ДЕРЖГЕОКАДАСТРУ У РОГАТИНСЬКОМУ РАЙОНІ - ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ З КАДРОВОЇ РОБОТИ ТА ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ
Департамент з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи Донецької облдержадміністрації - начальник управління мобілізаційної, оборонної роботи та оперативно-чергової служби, звязку та оповіщення
Генеральна прокуратура України - прокурор відділу процесуального керівництва досудовим розслідуванням та підтримання державного обвинувачення
філія ПАТ "НСТУ" "Запорізька регіональна дирекція" - заввідділом дитячих та пізнавальних програм
КП "Київпастранс" Відокремлений підрозділ СЕЗ та З - Начальник району
Адміністрація Індустріального району Харківської міської ради - Завідувач сектору підприємництва та споживчого ринку
Київська міська рада - головний спеціаліст
ГУ ДФС у Чернігівській області - головний державний ревізор інспектор
військова частина А0201-Р - начальник відділу технічного забезпечення війькової частини А0201-Р
Департамент екології та природних ресурсів Полтавської облдержадміністрації - Провідний спеціаліст
Усього знайдено - 624

Great Wall Voleex C30 - компактний передньопривідний седан класу "З". Дизайн перегукується з японським седаном Toyota Belta, при погляді в профіль помітний відносно невеликий задній звис і короткий, але насправді пристойний за обсягом багажник. Вся справа в тому, що автомобіль має збільшену колісну базу, тому тут цілком просторий салон, а з урахуванням гарного запасу в висоту досить простору над головою. Зовнішній вигляд має і інші особливості: невеликі злегка підняті фари, похилий капот, велике і сильно нахилене вітрове скло. Ефектні виштамповки на капоті і з боків кузова додають зовнішності динаміки, хоча в рух седан призводить лише 1,5-літровий двигун, потужність якого в російській специфікації не досягає і 100 к.с. 

На Voleex C30 встановлена або механічна 5-ступінчаста коробка передач, або варіатор. У 2010 році автомобіль був визнаний кращою компактною легковий моделлю в Китаї. Якщо говорити про оснащення, то вже в базовій комплектації Standard на Voleex C30 є: задні протитуманні ліхтарі, бічні дзеркала з підігрівом і електроприводом, електропідсилювач керма, рульова колонка з вертикальним регулюванням, кондиціонер, центральний замок з дистанційним управлінням, передні і задні електричні склопідйомники, бортовий комп’ютер, аудіосистема з MP3 і два динаміка. У більш дорогих комплектаціях покупець отримує легкосплавні диски, передні протитуманні фари, CD-плеєр, аудіосистему з 4 динаміками, підігрів передніх сидінь. 

У топової комплектації Elite пропонуються: шкіряна оббивка сидінь, шкіряне оздоблення рульового колеса, задній парктронік, клімат-контроль, люк на даху, аудіосистема з 6 дінамкамі.На Great Wall Voleex c30 встановлений алюмінієвий двигун GW4G15, оснащений багатоточковим уприскуванням і системою регулювання фаз VVT, яка забезпечує оптимальний момент впорскування палива в кожному циліндрі для конкретних умов роботи двигуна. При оригінальної налаштування двигун видає 105 к.с. потужності при 6000 об / хв і 138 Нм крутного моменту при 4200 об / хв. Для нашого ринку двигун має віддачу по потужності в 97 к.с. (При 6000 об / хв), крутний момент досягає свого піку в 132 Нм (при 4500 об / хв). Максимальна швидкість Voleex c30 - 170 км / год. Двигун працює в парі з 5-ступінчастою "механікою" або з безступінчатим варіатором бельгійської компанії Punch Powertrain. Витрата палива - 6,9 л / 100 км з механічною коробкою передач і 7,1 л / 100 км з варіатором. 

Для варіатора передбачена можливість ручного перемикання в шести фіксованих передачах, він має компактні розміри і краще в класі співвідношення маси і переданого крутного моменту. Керуючий блок має спеціальний алгоритм для прогріву, розпізнає рух в гору і на спуске.Voleex C30 побудований на платформі передньопривідною, що має тойотовское походження, як уже зазначено, це китайська варіація на тему Toyota Belta (Yaris-седан) з колісною базою, збільшеною до 2610 мм. Спереду встановлені стійки McPherson і напівзалежна підвіска ззаду. Автомобіль комплектується дисковими гальмами всіх коліс. Він має наступні габаритні розміри: довжина - 4452 мм, ширина - 1705 мм, висота - 1480 мм. Мінімальний радіус розвороту - 5,4 м. Заявлена висота дорожнього просвіту - 155 мм. Вага седана становить 1125 кг. 

Обсяг багажника вражаючий - 510 літрів. Його можна збільшити, склавши спинки заднього дивана повністю або в пропорції 60: 40.Great Wall Voleex c30 оснащений антиблокувальною системою гальм, системою розподілу гальмівних зусиль EBD від компанії Bosch, системою ISOFIX для кріплення дитячого сидіння, триточковими ременями з натяжителями, додатковим стоп-сигналом . У більш дорогих комплектаціях присутні передні подушки безпеки, задній парктронік. При тестуванні за методикою С-NCAP Voleex c30 отримав високий результат: п’ять зірок з п’яти. Були передбачені два фронтальних краш-тесту (з перекриттям 100% і з перекриттям 40%), а також бічний удар. Оцінки склали: 82%, 95% і 100%. Все це дозволяє вважати Great Wall Voleex c30 одним з найбезпечніших китайських автомобілей.Седан Great Wall Voleex c30 випускався з 2010 року в Китаї. Крім того, виробництво моделі було налагоджено в Болгарії та Ірані. 

Офіційні продажі в країнах СНД почалися в 2011 році на Україні. У 2013 році модель пройшла рестайлінг, з невеликими змінами в дизайні, крім того, з назви зникло слово Voleex - седан став називатися просто Great Wall c30. Виробництво його було завершено в 2016 році. В цілому для Voleex c30 характерно досить високу якість виготовлення і хороше оснащення. Один з головних мінусів - сильне падіння ціни на вторинному ринку, характерне для китайських автомобілів.