Головна сторінка

Great Wall Wingle

Роки випуску: 2011 - 2016

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Great Wall Wingle
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Західно-Донбаська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровської області. - Старший державний інспектор
ФГ "Фенікс М", (Шаулиська сільська рада) - Бухгалтер, (депутат Шаулиської сільської ради)
Західно-Донбаська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровської області. - Старший державний інспектор
Міністерство економічного розвитку і торгвлі України - начальник управління регіональних та преференційних торговельних угод Департаменту доступу до ринків та взаємодії з СОТ
Міністерство економічного розвитку і торгвлі України - начальник управління регіональних та преференційних торговельних угод Департаменту доступу до ринків та взаємодії з СОТ
Міністерство економічного розвитку і торгвлі України - начальник управління регіональних та преференційних торговельних угод Департаменту доступу до ринків та взаємодії з СОТ
Міністерство економічного розвитку і торгвлі України - начальник управління регіональних та преференційних торговельних угод Департаменту доступу до ринків та взаємодії з СОТ
Західно-Донбаська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровської області. - Старший державний інспектор
ФГ "Фенікс М" - Бухгалтер, депутат Шаулиської сільської ради
ФГ "Фенікс М" - Бухгалтер, депутат Шаулиської сільської ради
Усього знайдено - 13

Виробництво компактного пікапа Great Wall Wingle почалося в 2006 році. У 2011 році стартували продажі другого покоління, яке отримало назву Wingle 5. У порівнянні з попередником дизайн автомобіля сильно змінився, ставши більш сучасним і наближеним до світових стандартів. Оновилася передня частина: бампер, фари головного світла і протитуманні, решітка радіатора. Зміни відбулися і в салоні, де стали використовувати інші оздоблювальні матеріали, приладова панель стала більш контрастною. Торпедо автомобіля запозичене у позашляховика Great Wall Hover, тоді як екстер’єр є переробленим варіантом Isuzu D-Max. Модифікація для російського ринку оснащена 2,2-літровим 106-сильним бензиновим мотором, перш був доступний дизельний агрегат об’ємом 2,8 л і потужністю 94 к.с. Для Wingle 5, що продавався на російському ринку, були доступні комплектації Standard і Luxe. Комплектація Standard включає гідропідсилювач керма, передні протитуманні фари, вертикальну регулювання рульової колонки, тахометр, передній розділовий підлокітник, тканинну оббивку салону і передні електросклопідйомники. Крім того, тут встановлений кондиціонер, є магнітола з чотирма динаміками і підтримкою CD і MP3. Топова версія Luxe додатково включає легкосплавні колісні диски, електропривод бічних дзеркал і задні електросклопідйомники. При бажанні можна було придбати версію пікапа з кунг (комплектація Luxe + кунг).

Під капотом Грейт Вол Вінглі 5 знаходиться бензиновий мотор об’ємом 2,2 літра потужністю 106 к.с., яка досягається при 4600 об / хв, крутний момент досягає свого максимуму 190 Нм при 2800 об / хв. Двигун відповідає екологічному стандарту Євро-4. Швидкісні показники автомобіля не вражають - пікап вичавлює все 157 км/год. З механічною 5-ступінчастою коробкою передач автомобіль споживає 10,9 літра палива в місті і 8,2 літра на шосе (середня витрата 9,7 л / 100 км). Обсяг паливного бака - 73 літри.

Ходова частина Wingle 5 - поєднання передньої незалежної двохважелем підвіски з надійними, але жорсткими торсионами і задньої залежною підвіски (нерозрізний міст на ресорах). Гальма на пікапі спереду стоять вентильовані дискові, а ззаду - барабанні. У машині встановлено ручне гальмо стоянки. Високу прохідність забезпечує повний привід з електронним управлінням, що працює в трьох режимах: 2H (задній), 4H (повний) і 4L (знижує передача). Передній міст підключається за допомогою електроприводу: досить натиснути відповідну кнопку, після чого наводиться в дію актуатор, розташований в передньому редукторі. Габарити автомобіля значні: довжина пікапа - 5040 мм, висота - 1730 мм, ширина - 1800 мм. Колісна база машини - 3050 мм, при кліренсі в 19,4 см. Власна маса авто - 1840 кг. Максимально допустима маса - 2500 кг.

Стандартна комплектація Great Wall Wingle 5 передбачає наявність в машині антиблокувальної системи гальм, системи розподілу гальмівного зусилля, додаткового стоп-сигналу, триточкових ременів безпеки, за винятком поясного для центрального місця другого ряду.

Great Wall Wingle в рейтингу ANCAP отримав всього лише дві зірки, набравши 16,49 балів з 37. Причинами низької оцінки стали висока ймовірність травмування водія і переднього пасажира, відсутність системи ESP, кріплень дитячих крісел і системи на омінанія про непристебнутий ремінь. Справедливості заради можна відзначити, що тестування проводилося в 2010 році, після чого в GW були зроблені необхідні висновки. Наприклад, його "родич" Great Wall Hover H5 цілком гідно пройшов різні випробування на безпеку.

На відміну від 5-дверних позашляховиків, яким, наприклад, є згаданий Hover H5, пікап Wingle5 дає можливість перевезення вантажу у відкритому кузові (або закритому, при наявності кунга), дозволяючи не забруднювати салон. Це типовий трудяга, легковий вантажівка підвищеної прохідності. Однак при цьому в автомобілі встановлено два ряди сидінь, що дозволяє розмістити в салоні відразу п’ятьох людей. Посадку на задній ряд спрощує наявність другого ряду дверей, хоча і маленьких в порівнянні з передніми. На задньому ряду досить простору, щоб розташуватися там з комфортом. До недоліків машини власники відносять жорстку підвіску, погану стійкість до корозії, слабкий двигун і високий реальний витрата палива, а також середнє якість оздоблювальних матеріалів. При покупці уживаної машини не зайвим буде оцінити стан електрики підключення повного приводу.